Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #58: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 15 april 2012.

Afbeelding
Bassie99 schreef:Heeft de Magere Hein jouw kapsel gedaan?
lady-venetia schreef:Mmm... De geur van dooie mensen in de ochtend! Heerlijk.
Sanneke schreef:Now look at me i'm sparkling!
Matthieu schreef:Man: 'AAAAAAAHH DAT LICHT MIJN OGEN AAAAH'
Vrouw: 'Tss wat een aansteller zeg.'
Merlijntje schreef:Man denkt: 'O, ik word bedwelmd door die prachtige glitters en geur aaaaaah.'
Vrouw denkt: 'O ja, hij mag mij! Maar ach, iedereen vindt mij tenslotte uh... prachtig!'
xRainbow schreef:'Wat ben ik toch blij dat die dood is! Oh, je bent er nog.. Sorry niets persoonlijks..'
Dave. schreef:Man: 'Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw, jij bent doorzichtig, daarom hou ik van jou!'
kkevinn schreef:Vrouw:"Kijk ik ben misschien dood maar dit is haar, dat van jou? Tjaaaah......... daar zijn geen woorden voor."
arnoud schreef:zeg waar blijft magere hein????? :swing
Lisaav schreef:vrouw: 'Kijk mij is schitteren! Ik blink helemaal!'
Man: 'Whaaaaaauuw! Ik kan mijn ogen niet geloven. Misschien moet ik ze even dicht doen.'
redhead0966 schreef:Goh schat, wat ben je toch geestig :lol
FranSor schreef:Jouw scheetjes ruiken nog steeds lekker!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten