Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #57: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 1 april 2012.

Afbeelding
SnoepxStok schreef:Waaaauw, mijn voeten raken de wolken aan!
simsverslaaft schreef:"Ik vlieg, ik vlieg! *AU!* O nee, toch niet :sweatdrop ."
Loungefan schreef:Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is ... lucht!
Robin. schreef:Whaa! :scared Daar is een vogel! Snel dood liggen voordat hij me ziet!
Sanneke schreef:Zo dat was een heftig feestje :sweatdrop
Demikoeliejoelie schreef:Letterlijk gedumpt door z'n vriendin.. Moest ze me nou persee om ver drukken? :O
Shevens schreef:Appels vallen van bomen!? OH DEAR GOD!
Dave. schreef:- Deed het pijn toen je uit de hemel viel?
- Ja! au...
Merlijntje schreef:Uitsmijters worden steeds hardhandiger.
Matthieu schreef:'Ik was niet dronken!'
'Dude, je zei: "Kom dan, vogelbeesten, ik maak jullie allemaal af met mijn puntschoenen ja?!" terwijl je met je voeten omhoog op straat lag' -_____-
Geurtvdb schreef:Die laatste paar biertjes waren er teveel. :P
Simsfreak schreef:Wieeeh, ik beeeeen eeeen voooooogel!
Lisaav schreef:'Alles wat groot was begon eerst klein, ik hoef dus niet meteen een vliegtuig te zijn!'
Hikari-desu schreef:wat is het toppunt van geduld?

op de grond gaan liggen en wachten tot je broekspijpen naar beneden zakken. :/
Bassie99 schreef:Oh, die wolk heeft een vorm van een schoen.
Mira17 schreef:Waar is het zwembadwater nou gebleven?
lenhofcreathings schreef:KRANTENKOP: Gek probeert de zon te knuffelen.
fjordjes schreef:Oooooohhh, ik heb zó'n jeuk op m'n rug, effe krabben!
SimsBibbetje schreef:Jongen op de grond: Aaah, man, mijn hoofd !
Vriend van hem: Dude, je kreeg er een gum tegen aan ?
arnoud schreef:o nee het regent nog steeds sims
kkevinn schreef:oude wijze opa:"Mijn vader zei altijd, als sims op hun rug gaan liggen met hun voeten omhoog dan.."
kleinkind:"Wat dan opa?"
"Dan is het een bug."
x_beestenbende schreef:ALS JE IN GEVAAR BENT KNUFFEL DAN DE GROND DAN BEN JE VEILIG...

Gast, je bent niet in gevaar, je dacht alleen dat je in gevaar was omdat je dacht dat die wolk een zebrapad was en die vogel een auto ?!
Simmielove schreef:Oeh lala, makin' oeno oeno vala.
sims-mike schreef:Toen ik de prijs van de nieuwste SIMS-uitbreiding hoorde, vloog ik zo hard achteruit dat ik op mijn rug op grond belandde.
abctje schreef:Hoezo Dom??
Ik ben gewoon super sexy, zo op m'n rug... :sweatdrop
yanyo111 schreef:wow die prijs voor de sims 3 en uitbreidingen is wel erg duur! *valt flauw*
Rosa schreef:1 schaapje 2 schaapje 3 schaapje...
redhead0966 schreef:Deze vorm van Tikkertje noemen ze nou voetjes van de vloer,alleen hoe lang moet ik zo blijven liggen, krijg kramp.
Alan Stanley schreef:Thema van het volgende uitbreidingspakket: Magieeeeeeeee!!!

"Maar, daar zit ik helemaal niet op te wachten!? Hee, ik word betoverd door EA..."
yvonnenathan schreef:jeetje ik wou hand stand doen toen viel ik op mijn rug met mijn benen in de lucht :lol
DENNUSZ schreef:Allebei de beeeeentjes.. HOEPLA!! in de lucht. :D
DaisyRose schreef:Dat achterstevoren op het paard gaan zitten was toch niet zo'n goed idee :$
Eirico schreef:Goede yoga oefenig
maike0090 schreef:" .... Beeert... wat zei je ook alweer dat er in die sigaret van je zat.....?"
britje schreef:Geen talent als acrobaat? Je kunt altijd nog orgaandonor worden!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten