Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

26 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #56: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 18 maart 2012.

Afbeelding
Mira17 schreef:Er schijnt een geldprijs te zijn uitgeloofd voor degene die als eerst zijn of haar elleboog kan kussen. Het bureau wil onbekend blijven.

Verder in het nieuws; het plastische chirurgiebedrijf draait overuren. Ze willen niet zeggen hoe het kan dat ze veel meer klanten hebben.
arnoud schreef:aaaaaaaaaah nu regent het mannen
sims-mike schreef:Tennis-scheidsrechter vervroegd met pensioen.
Demikoeliejoelie schreef:Ik ben alvast aan het oefenen voor de audities voor de nieuwe film van "The Exorcist" :woot
Sanneke schreef:Sim zit zich nog af te vragen waarom er vrouwen uit de lucht vielen.
Evelien schreef:haaaaaatsjie............... YES eindelijk is die knikker uit mijn neusgat, die mijn ellendige broertje in er had gestopt toen ik lekker lag te slapen. Verdere details zal ik maar niet geven van wat eruit kwam :misselijk
simsverslaaft schreef:ahhhhhhhhhhhhhhh KRAMP IN MIJN NEK !!!!!!!
Luna schreef:Vrouw: Huh, ik wist niet eens dat ik deze beweging kon maken!
redhead0966 schreef:Ik ben er onderste boven van.
Hikari-desu schreef:Dat noem je nog eens extreme jeuk o.O
Matthieu schreef:Vrouw: 'W-whut? Is dat nou een alien??!'
Alien: 'Xerp, is dat nou een mens? Wegwezen hier!'
Simsfreak schreef:Waarom staart iedereen zo? Ik doe toch gewoon een volkomen normale driedubbelde nek flip?!
cynderxxx schreef:Niemand mag mijn pukkel zien, als ik mijn vingers er voor doe en mijn hoofd omhoog valt hij hopelijk niet meer zo op!
Annemiek schreef:Wat is 1+1?
Vrouw: Uuuuh... 3? :D
SimsBibbetje schreef:Tja, dat word dus weer een nieuwe nek operatie...
x_beestenbende schreef:Oeeii, ik moet mijn nagels lakken :scared
Simmielove schreef:OMG de wolken bewegen!
Merlijntje schreef:1 schaapje, 2 schaapje, 3 schaapje
na0mi- schreef:Misschien als ik zo raar kijk dat ik me neus kan zien!
lenhofcreathings schreef:wat? WHAAAH! IK WORD AANGEVALLEN DOOR EEN HAND! HELP! HElp h... wacht, wat? Ooh.. het is m'n eigen hand! :sweatdrop
Imme schreef:Grrr... Pas op vogel of ik bijt je :twisted
nonnieven1 schreef:Wow.. Dit is nieuw voor me...
Alan Stanley schreef:Volgens mij... begrijp ik nu eindelijk de zin van het leven.
Marit. schreef:En zo verjaag je een ninja.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten