Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Het ideale uitbereidingspakket 2: de vaardigheden

Heb jij soms het idee dat je iets mist bij sims? Of heb je gewoon heel veel creatieve ideeën? Dan kan je meedoen aan het project: het ideale uitbereidingspakket. Het idee is simpel: Elke twee weken plaats ik een nieuwe opdracht online die hoort bij het ontwerpen van het uitbereidingspakket. Iedereen kan kort dingen insturen en uit alle inzendingen wordt er gestemd op het winnende idee.

Stemtopic

En de winnaar is: seizoenen! Fantasy, Vrije tijd en Winkels kregen alledrie veel stemmen, maar seizoenen had er net wat meer.

Opdracht 2: de vaardigheden
Ik denk dat de vaardigheden het dichtst in de buurt komen van iets wat alleen te maken heeft met het thema. Je maakt een vaardigheid bij Seizoenen.

Verzin een leuke vaardigheid die sims kunnen krijgen. Maak een kort verhaal over wat jouw idee is voor een vaardigheid. Hierin komen een aantal dingen te staan:
1. Hoe heet je vaardigheid?
2. Wat leer je met je vaardigheid?
3. Hoe leer je de vaardigheid
Eventueel: schrijf over extra gemoedstoestanden, extra opties en beschrijf per vaardigheidsniveau wat voor extra opties er zijn.
Maak het liever niet al te lang, anders wordt het voor de stemmers zo veel leeswerk.

Laatst gewijzigd door Mira17 op zo 25 mar 2012, 10:33, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Het ideale uitbereidingspakket opdr. 1: Het thema

Lijkt me wel een interessante uitdaging, en ik zou wel mee willen doen, maar wat zijn voorbeelden van rondes? Kleding, meubels en nieuwe banen? En hoe kom je aan die content? Die zou je dan moeten downloaden? Want anders haal je ze toch gewoon uit de game? :P

Ik zou het thema 'Fantasy' kiezen.

Laatst gewijzigd door Zinooo op di 06 mar 2012, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het ideale uitbereidingspakket opdr. 1: Het thema

^^ Ik heb nog niet alle rondes bedacht, maar waarschijnlijk worden het dingen als vaardigheden, beroepen, openbare kavels etc. De meeste dingen worden bedacht, het is niet iets wat ik echt kan uitvoeren. Als iemand het wil realiseren met downloads kan dat, maar het gaat mij om het maken zelf. Zijn je vragen zo beantwoord?
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Het ideale uitbereidingspakket opdr. 1: Het thema

Mira17 schreef:^^ Ik heb nog niet alle rondes bedacht, maar waarschijnlijk worden het dingen als vaardigheden, beroepen, openbare kavels etc. De meeste dingen worden bedacht, het is niet iets wat ik echt kan uitvoeren. Als iemand het wil realiseren met downloads kan dat, maar het gaat mij om het maken zelf. Zijn je vragen zo beantwoord?
Ja, top. En mogen twee mensen hetzelfde thema hebben? Leonson bijvoorbeeld wil nu als tweede keuze Fantasy, maar die heb ik al. Dat is niet erg?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het ideale uitbereidingspakket opdr. 1: Het thema

^^ Als er uiteindelijk meer dan 5 verschillende thema's zijn bedacht maak ik een stemtopic aan waarin mensen kunnen stemmen op het leukste thema. Dat zal zo gaan met elk onderwerp.

Edit: Ideetje van mij: school (en vervolgopleidingen). Lijkt me wel geinig, maar Fantasy is inderdaad erg leuk.

Het stemtopic maak ik aan na de deadline, tenzij er drie dagen lang niemand meer reageert.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het ideale uitbereidingspakket opdr. 1: Het thema

Hikari-desu schreef:leuk idee, maar hoe zie je de inzendingen voor je? ik bedoel: moeten de deelnemers zelf gemaakte CC insturen, werelden of mods ofzo?
Ze sturen de ideeën in principe in in dit topic, in de vorm van ideeën. Ik heb niet het idee om dit echt uit te voeren, tenzij iemand dat wil doen. De ideeën komen in een apart stemtopic, waar mensen kunnen stemmen op wat ze het leukst vinden. Zo maken we samen iets leuks.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het ideale uitbereidingspakket 2: de vaardigheden

Zinooo schreef:Moeten de vaardigheden nu aansluiten op 'Seizoenen' of op je zelf-bedachte thema?
Op Seizoenen

Edit: Verwacht iemand nog iets in te sturen?

Zet er maar een :slotje op, niemand stuurt in :(
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie