Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

40 berichten • Pagina 2 van 2

Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Uitdaging van de maand Maart 2012

Sorry voor de powerpost, maar hier is mijn deelname!

''Nog 1 minuut.'' Mandy sluit haar ogen en bereidt zich mentaal voor op haar optreden. Vandaag heeft ze een optreden in het grootste stadion van het land en de zaal zit helemaal vol.
Ze zucht, denkt nog even aan thuis en dan...
''3, 2, 1. Hier is Rosetta Leaves!'' Ze blijft het grappig vinden dat ze een artiestennaam heeft.
Trots stapt ze het podium op en zingt de sterren van de hemel. Kinkelkoorts, Weer een Grauwe Dag en Nieuwe Glitter, al haar grote hits passeren de revue.

Afbeelding

Na de laatste toegift, kleedt ze zich om en verlaat het stadion. Snel rijdt ze naar huis, in de hoop dat haar dochtertje Stephanie nog wakker is.
Mandy heeft 2 dochters; Jill, uit haar vorige relatie en Stephanie met haar huidige man. Eenmaal thuis zet ze snel de auto op slot en loopt naar binnen.
Stephanie komt als een gek op haar afgekropen. ''Mama voorlezen!''
''Ze wilde niet gaan slapen zonder een verhaaltje van mama,'' lacht haar man Gary. Lachend gaat Mandy op de grond zitten met een boek.
''Nou, kom maar hier dan.'' Stephanie kruipt tegen haar moeder aan en samen gaan ze gezellig een verhaaltje lezen.

Afbeelding
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!
Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Uitdaging van de maand Maart 2012

Stacia is een top acrobate! Ze word voor vele optredens gevraagd. De meeste mensen vragen zich af hoe het komt dat Stacia dit allemaal aan kan.Haar man is kort geleden vlak voor de geboorte van hun zoontje Tristan en het begin van haar carrière overleden. Stacia verteld dat deze carrière een soort van afleiding is voor haar. Ze houd van het applaus en kan zichzelf er helemaal in kwijt.Als ze optredens heeft moet er natuurlijk wel iemand op Tristan passen. Ook vanavond moest ze een babysitter bellen zodat ze op kon treden voor een enthousiast publiek. Met haar gedachten bij haar zoontje Tristan en haar overleden man Joey, stapt ze altijd het podium op. Ze doet dit ook voor hen!

Afbeelding
Na een daverend applaus ontvangen te hebben keert Stacia vol trots weer terug naar huis. Daar aangekomen bedankt ze de babysitter en geeft haar zoontje Tristan een dikke knuffel. Op dat moment komt haar overleden man Joey langs om haar te vertellen hoe trots hij op haar is en hoeveel hij van haar houd. Beide glimlachen naar elkaar. Ook Tristan glimlacht bij het zien van zijn vader.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Uitdaging van de maand Maart 2012

Geef me vleugels, ik wil vliegen
op de golven van de wind.
Geef me benen ik wil lopen
naar het geluk, dat ik niet vind.
Want het water is m'n thuis niet,
maar een grote tranenzee.
Geef me vleugels, lieve prins, toe,
neem me mee.

Afbeelding

'Oke, cut! Goed gedaan allemaal! Maar er kan er maar één de winnaar zijn! De rol van Ariël gaat naar…

Uhm, dit is apart… Ariël! Met zo’n naam kan je je vast goed inleven! Gefeliciteerd! Je krijgt een brief thuis gestuurd met informatie. Tot binnenkort En de rest, losers! Nee hoor, geintje.'

Afbeelding

'En, en, heb je het gehaald?' glimlachend kijk ik naar mijn 2 zussen, ze kijken mij allebei verwachtingsvol aan. 'Wat denk je zelf...' antwoord ik vrolijk. 'Natuurlijk heb ik het gehaald.' Juichend omhelzen ze mij, maar Olivia voelt dat er iets is. 'Wat zit je dwars Ariël? Je hebt toch eerlijk gewonnen!' 'Olivia, ik heb een vissenstaart!' 'Oke, bijna eerlijk... maar ach, hoe kon het ook anders. Jij bent tenslotte de enige echte Ariël!' 'SSSTTT! Dat hoeven de mensen daarboven niet te weten!'

Laatst gewijzigd door Merlijntje op ma 19 mar 2012, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Uitdaging van de maand Maart 2012

Dit is Charles Droggle, bij het grote publiek ook wel bekend als Black Cat. Charles is een fantastische goochelaar met veel talent en trucs die nog nooit eerder door een andere goochelaar zijn gebruikt. Black Cat tourt door het hele land, en ontvangt overal lovende recensies.

Afbeelding

Maar jammer genoeg voor Charles gaat het wat minder goed in de liefde. Door lange werktijden tot laat in de avond heeft Charles zo goed als geen tijd voor een geliefde. Maar een man moet gezelschap, vandaar heeft Charles een kat. Mr. Nightingale is zijn alles, en is als huisgenootje voor de goochelaar. Ze wonen in het huis van de moeder van Charles, aangezien hij blut is. Door een gokverslaving zitten de kat en de goochelaar zo goed als altijd zonder geld. De moeder van Charles wilde echter niet in beeld komen.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
amandasims4ever
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
vr 11 mar 2011, 19:57

Re: Uitdaging van de maand Maart 2012

Hierbij mijn inzending:

Soraya is in gedachten verzonken, ze denkt na over het verleden.
Ze loopt het podium op, het publiek gaat uit hun dak. Het hart van Soraya gaat tekeer, dan begint ze te zingen en zodra ze de eerst noot heeft gezongen zijn de zenuwen vervlogen. Ze begint met haar eerste hit “Weer een grauwe dag”, dat lied heeft ze toen destijds terplekke zelf verzonnen. Ze stond toen op straat, was net op zichzelf gaan wonen. Helaas liep dat niet zo goed als ze wilde, ze was verhuisd naar “starlight shores” omdat ze dacht dat ze daar wel werk zou vinden en die hypotheek zo had afgelost, maar helaas…
Ze stond daar toen die dag, wist dat ze iets moest doen, wist dat het toen moest. Haar hart ging toen ook zo tekeer, maar ze wist dat ze moest zingen en alsof ze het dagelijks deed zong ze gewoon alles wat in haar opkwam, en het publiek wist het echt te waarderen.

Afbeelding

Ze opent haar ogen, even leek het weer alsof alles een droom was geweest. Maar dat was het niet ze zat hier nu werkelijk als een beroemde zangeres. Een beroemde zangeres die niet alleen een uitstekend inkomen heeft maar ook een fantastische man aan haar zijde en een lief zoontje van 2 jaar. Samen met “Lucky” hun hond is echt alles compleet.
Soraya sluit haar ogen weer en denkt bij zichzelf: “wat heb ik het toch goed”.

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten