Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

28 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #55: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 4 maart 2012.

Afbeelding
Sanneke schreef:Omg het regent vrouwen
arnoud schreef:oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo de lucht xD
Liza schreef:Krantenkop:
God is boos op zijn engelen, want ze zijn zich ordinair gaan kleden!
sims-mike schreef:Zeemeermin vangt luipaard.
Matthieu schreef:Bijziende vrouw: Kijk dan!! Ik heb een luipaard gevangen!!
Merlijntje schreef:Nee, nee! Waarom moest je gaan zwemmen! Je weet dat ik niet zonder je kan leven, zonder jou is mijn leven als de aarde zonder zon. Zonder jou zou mijn ziel langzaam verschrompelen en

Cut! Dat is genoeg, koffiepauze!
Loungefan schreef:Meisje in de rode jurk: OMG! Was ik maar zo dun
simsverslaaft schreef:Meisje in rode jurk: Waarom is mijn kat in een mens verandert?! Laat haar alsjeblieft terug veranderen :cry
Imme schreef:Omg, een gevallen engel in luipaardprint :O
abctje schreef:Lieve heer, ik vroeg om een 'Echt' luipaard....... (A)
davevanleeuwen schreef:HALLELUJA! Die pizza had je gisteren beter niet kunnen eten!
lenhofcreathings schreef:MWUHAHAH! Nooit meer zullen ze vra.. euh.. is dat chocolade cake?! MIJN ENIGE ZWAKTE! :scared
redhead0966 schreef::cursing mocht mn afval niet in zee dumpen, maar waar laat ik haar dan? :twisted
sims3 showtime schreef:waar om vald iedereen flauw als ik mijn rode jurk aan heb
Laurél schreef:OMG een LUIPAARD, WAAR MOET ZE HEEN
appel&peer schreef:Waarom worden die tiener meiden altijd zo dun?!?!?!
na0mi- schreef:wat heb ik nu weer vast? pff, valt ook tegenwoordig van alles uit de lucht!
Nona schreef:'KAN IEMAND ALSJEBLIEFT DIT WALGELIJKE MENS UIT MIJN HANDEN HALEN? ZE IS ECHT VEELSTE ZWAAR VOOR MIJN TERE NACHELTJES...'

Regisseur: -_________-
Demikoeliejoelie schreef:Waarom moest je als luipaard zijnde n vegetarier worden? Nu ben je dood omdat je alleen maar vlees kon vinden. Ik vond
haar in de slager xD
Snow-Angel schreef:Meisje in rode jurk: lieve lieve god
ik vroeg om een zusje en een kat geen combo

& ik heb nog een probleem ze is al uit de verpakking
maar ik heb de bon nog kan ik haar inruilen ??? :sweatdrop

God: Ik zei nog zo geen geld terug !!!
freggel schreef:"Lady GaGa spoelt aan"
DENNUSZ schreef:ITS RAINING GIRLS, HALLELUUUUJAAAAH IT'S RAINING GIRLS! :swing
Alan Stanley schreef:"Liefste Hernia... Draag me!"

"Dat kan ik niet, Oh Ann Norexia, want ik heb het in mijne rug!"
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten