Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #54: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 19 februari 2012.

Afbeelding
arnoud schreef:moeder: nee Albert niet gaan zingen dan denkt het monster van logness dat je de paringsdans wil doen
Luc schreef:OH MY GOD, mijn neus zit tussen mijn ogen!
Alan Stanley schreef:MOEHAHAHAHAHAHAHA! Ik ga de wereld veroveren! Waar zal ik beginnen... Ah ja, een broek!
beauvb schreef:DE WIELEN VAN DE BUS GAAN ROND EN ROND ROND EN ROND enzo
Merlijntje schreef:Gna Gna, ik heb stiekem een cheat gebruikt om mijn neus te veranderen. Nu is hij veeeeeel mooier!
Matthieu schreef:Kind: "Muahaha hehe ik ga de wereld rondvliegen!"
Moeder: "Kan je vliegen dan?"
Kind: "ZIE JE DIE ENORME VLEUGELS OP MIJN RUG DAN NIET??!"
Simsfreak schreef:I'm sexy and I know it!
yvonnenathan schreef:asjeblieft mag ik kleding, ik heb het zo koud brrrrr min 16
Sanneke schreef:En dit is hoe ik alle baby's zie :glare
redhead0966 schreef:Pffffffrrrrrrrrtttttttt (laat een fikse wind) :$
Zo dat lucht op :swing
Hikari-desu schreef:Dat krijg je dus als je als ouder de televisie als kinderoppas ziet.
Imme schreef:Oh, oh wacht. Ik zie bijna m'n hersenen...
Demikoeliejoelie schreef:Als ik naakt ben, ga ik altijd gek doen omdat naaktheid een stofje aanmaakt in mijn hersenen.
Ik ben een slimme peuter :woot

Waar zijn trouwens mijn censorblokjes? :scared
simsverslaaft schreef:Ik ga helemaal scheel kijken van de prijs van het nieuwe uitbreidingspakket!
sims3Tiger schreef:Moeder: Dat je maar weet, die lelijke neus heb je van je vader... :sleep
lenhofcreathings schreef:Baby: Hahaha! Slepper, slahoewie, broeeeeemebroeeeemmm!!! KAPROEJA! KAPROEJA! oehloeloe..!
Moeder: Sinds waneer spreekt mijn baby Russisch? :?
ChanCake schreef:"I am cross-eyed, baby. I was born this way."
sims-mike schreef:Oma tegen de moeder: "Hij heeft de ogen van zijn vader."
na0mi- schreef:Kind: mama moet je is kijken!
Moeder: PAS OP! straks rollen je ogen er nog uit!
davevanleeuwen schreef:Met een verjaardag krijg je toch kleding? Nou ik dus niet! Ik ga klagen bij EA...
nonnieven1 schreef:Dokter: "Nee, als peuter kun je de eigenschap 'Gestoord' nog niet hebben! Hoe weet u eigenlijk zo zeker dat uw kind gestoord is?"
Moeder: "... Noem het moederinstinct."
appel&peer schreef:HELP!!!! er steekt iets uit mijn rug !!!!
Simmielove schreef:'Ik ben een baby bug, hihi, ik verschijn en kijk scheel, hihi'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten