Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 52 van 59

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 34! (p.101)

Bedankt dat jullie het mooi vinden. Ik snap wel dat het er eigenlijk iets té uitziet van de buitenkant, maar persoonlijk vond ik dit toch nog onder 'simpel' vallen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veel van mijn huizen 'simpel' bouw. xD

@Big Mama: Laten we maar hopen dat dat dan niet gebeurt, want dit is niet mijn enige kavel met zo'n dak... :fluit
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 34! (p.101)

#WEDSTRIJD 35.

Afbeelding
In Sunset Valley staan een hoop nieuwe huizen, moderne huizen, luxe huizen, maar ook oude huizen. En oude huizen hebben soms juist iets sfeervols. Moeten we alle oude huizen vervangen voor nieuwe, verse, moderne, hippe huizen? NEE! Wij willen klushuizen, zodat we zelf kunnen klussen, later, als we al die andere klusjes gedaan hebben...

#opdracht.
Bouw een 'oud' huis waar aan geklust kan worden. Dat houdt in dat het huis wel nieuw mag zijn, maar het er oud uit moet zien, een beetje zoals oma's huis, of dat van een boer die vijftien jaar geleden overleden is. Het huis moet minimaal twee slaapkamers bevatten en mag maximaal §40.000 kosten en moet gebouwd worden op een kavel van 30x30..

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maximaal budget van §40.000.
- Bouw het huis op een kavel van 30x30 in Sunset Valley
- Bewoonbare kavel.
- Maximaal 16 foto's.
- Drie winnaars.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie