Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 50 van 59

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 32! (p.98)

#WEDSTRIJD 33.

Afbeelding
Het hart van Sunset Valley is bijna compleet. Zowat alle rabbithole's in het midden van de stad zijn verbouwd, behalve Kuuroord Seltenhuis. Kuuroord Seltenhuis wordt overgenomen door de eigenaren van het kuuroord uit Hidden Springs. Daarom krijgt het ook een nieuwe naam!

#opdracht.
Plaats of herplaats een rabbithole kuuroord (uit Hidden Springs is niet toegestaan!). Bouw van alles om het er luxe en ontspannend uit te laten zien. Bedenk ook een nieuwe bijpassende naam, dat is belangrijk.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Bouw het kuuroord op dezelfde kavel als het vorige.
- Rabbithole kuuroord verplicht!
- Maximaal 5 foto's.
- Één winnaar.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 33! (p.99)

Ik heb wat extra foto’s van het huis gemaakt :)
En zal er nu ook wat tekst bijplakken

---------------------------------------------------

Afbeelding

#Wedstrijd 32
Afbeelding
Welkom mensen, bij #Sunset Valley: THE REBUILD. Ik laat jullie het huis zien van mij, Koen. De villa heet Den Legier, waarom, ik wist niks beter

Afbeelding
De plattegrond van de kelder. Waar een ruimte inzit met veel boekenkasten, boeken en een ‘ding’ om je alchemist beter te laten worden.

Afbeelding
Als je met de trap naar beneden gaat, zie je als eerst een vitrinekast. Maar je ziet ook dat ‘ding’ om je alchemist beter te laten worden. (sorry, weet niet hoe dat heet).

Afbeelding
En hier zie je velen boekenkasten, vol met boeken.

Afbeelding
De begane grond. Waar de woonkamer, tv-kamer, studiekamer, keuken, eetkamer, hal en de geheime boekenkast te vinden zijn.

Afbeelding
Hier is de hal, die leid naar de wc, woonkamer en de keuken.

Afbeelding
De woonkamer, waar je met veel mensen kan zitten om van de openhaard te genieten.

Afbeelding
De tv-kamer, voor de mensen die niet zonder de tv kunnen, zoals ik.

Afbeelding
Studiekamer, waar 1 bureau in gevestigd ziet en de geheime boekenkast. Die vervolgens naar de ruimte gaat met de trap naar de kelder.

Afbeelding
In de keuken kan er goed worden gekookt. Alle voorzieningen zijn er.

Afbeelding
Er is natuurlijk ook een aparte eetkamer. Waar je (net) met 6 personen aan kan zitten.

Afbeelding
De 1ste etage. Hier zijn 4 slaapkamers gevestigd met 1 badkamer.

Afbeelding
Zo kom je naar boven, en kun je naar alle kamers toe.

Afbeelding
Dit een perfecte slaapkamer voor de oudste volwassenen. Je hebt hier een 2-persoonsbed en een make-up tafeltje die je vanaf deze foto niet kunt zien.

Afbeelding
Dit is een slaapkamer voor een jongen die graag van uitvinden houdt, of gewoon een jongen met een uitvindersbureau op z’n kamer.

Afbeelding
Deze kamer is voor de stoere tiener die een hekel heeft aan al dat oude gedoe. Daarom dus ook de moderne inrichting.

Afbeelding
En dan heb je nog de zolder, waar niet zo veel te halen valt. Alleen 2 oude wandtapijten en een goedkoop bed.

Foto’s van de tuin:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Koen op ma 24 sep 2012, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - Wedstrijd 33! (p.99)

Afbeelding

#Wedstrijd 33
Afbeelding
Hier sta ik dan voor het nieuwe kuuroord. Ik ken de eigenaar uit Hidden Spings persoonlijk, dus ik kan jullie het kuuroord laten zien. Maar we moeten snel zijn, want er mogen maar maximaal 5 foto’s zijn. En dit is al de 2de!

Afbeelding
Bij dit gebouw heb ik geprobeert om veel gebruik te maken van de (kleine) ruimte, dus daarom dat hij (soort van) op de pilaren leunt en daardoor zweeft. Hier zie je een weggetje dat naar de ruimte onder het kuuroord gaat.

Afbeelding
En jawel, een relax ruimte onder het kuuroord. Waar je lekker kan wegdromen en genieten van de geur van bloemen om je heen.

Afbeelding
Nou, dit was het dan alweer. Hopelijk vinden jullie het zo goed. Zoals je achter me kunt zien trekt het nu al veel klanten. (en ik heb de foto gemaakt in koopmodus, dom!)

----------------------------------------
Edit
volgende keer weer een normale uitvoering (A)

Laatst gewijzigd door Koen op di 25 sep 2012, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie