Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 2 van 59

Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

Euhm...,even hoor;ik zit net wat rond te klikken en te doen naar die 'rabbit holes',maar is dat heel veel gedoe?? Ik begrijp dat je daar een mod voor moet downloaden,en dan een extra optie krijgt in je bouwmenu?
Want anders vind ik er persoonlijk niet zoveel aan..,alleen een beetje de buitenkant van een bestaande aanpassen (want daar komt t op neer dan toch?)
Sowwie voor mijn misschien loze vragen,maar ben nog niet helemaal into deze (voor mij) nieuwe manier van spelen zeg maar... :p
But At Least I Got My Friends....<3
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

Ik ga zeker meedoen met een ander gebouw.

Voor de rest wil ik even zeggen dat ik de gemeentehuizen heel mooi vind,
Het enige wat mij stoort (en zie het als een tip) is dat er zo weinig grondverf word gebruikt.

In het echt is het toch ook niet overal groen? :laugh Plus, het maakt een kavel mooier als je onder de bomen, bloemen en de randjes van het gebouw een beetje modelleert op die manier.

Voor de rest moet ik zeggen! Ze zijn mooi!
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

Ik heb even een korte turorial over rabbitholes gemaakt, het is heel simpel hoor! (:


Ga naar 'stad bewerken', en klik het gemeentehuis aan, nu klik je op bouwen/kopen.
Afbeelding

In de bouwmodus is er nu een nieuw icoontje, daarin staan alle rabbitholes, deze heb je dus alleen wanneer je een openbare kavel bewerkt, maak je gewoon een normale kavel, dan heb je dit icoontje niet, handig is om gewoon de kavel van het gemeentehuis te bewerken.
Afbeelding

Vervolgens heb je verschillende gemeentehuizen, ik heb er twee op de afbeeldingen staan, eentje van Twinbrook, en de ander van Bridgeport.
Afbeelding
Afbeelding

Nu kan je op de kavel een nieuw gebouw neerzetten, het moet wel een gemeentehuis zijn!
Afbeelding

De laatste foto van de tutorial wordt mijn inzending, omdat ik het best een leuke wedstrijd vind en ik denk dat ik zelf ook wat dingen ga bouwen.

LET OP:
Er is nog ruim drie weken de tijd om in te leveren, je kunt dus nog gemakkelijk meedoen, elke maandag start er weer een nieuwe challenge, voor meer informatie, kijk dan op de agenda op de eerste pagina, tweede post.

Edit: een hele leuke inzending, Alan! Leuk dat je ook gebruikt maakt van spullen uit NM zoals die tramhaltes, zulke dingen wil ik namelijk ook in de nieuwe Sunset Valley, voor de andere mensen dus ook, deze kunnen we ook op openbare kavels plaatsen!
Je inspireert me! (:
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

ik schrijf me ook pas in als ik het af heb, ik weet niet hoeveel tijd ik heb
mogen spullen van de store wel? :)
edit: goede gids, ik wist dat al wel maar er zullen genoeg mensen zijn die dit nog niet weten. Misschien moet je vragen aan de teamleden of mods of jouw gids tussen de sn gidsen mag staan :D
V maar je mag wel alle uitbreidingen en accesiore-pakketten? Want ik heb namelijk alleen alle uitbreidingen behalve WA
edit: mag je ook het gemeentehuis van bridgeport gebruiken want daarin zit ook de militaire basis, politiebureau en het gemeentehuis

Laatst gewijzigd door Loungefan op do 09 feb 2012, 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

^ Ow..,die is mooi met dat plein! :love
Ik ga nog es even bekijken wat ik hier van vind,want eigenlijk bedoelde ik echt helemaal 'from scratch'' beginnen met een gemeentehuis,en niet 1 herbouwen. Maar dat kan dus gewoon niet denk ik dan,of is heel veel moeite om dat voor elkaar te krijgen. :| Maar sowieso handig om te weten dat daar al die openbare gebouwen staan,maakt het aanpassen van je stad een stuk makkelijker...! ;)
But At Least I Got My Friends....<3
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD. - wedstrijd 1 gestart!

Volgens mij, al zou dat kunnen, dan zou het dus een download worden, en dat mag dus niet. (:

Ik post straks mijn eigen inzending, vinden jullie het stom als ik mee doe? En als ik zelf mee doe vind ik dat we met zijn allen moeten kiezen, dus jullie stemmen en ik.

v nou, omdat er nu al zoveel inzendingen worden ingezonden (mooie zin XD) denk ik erover om deze opdracht nog ietsje uit te breiden, want er komt maandag pas een tweede wedstrijd en hier is nog een maand de tijd voor. Maar er komen ook nog huizen, ik maak er ook een soort verhaal bij enzo.
Jullie zullen het nog wel zien!

Laatst gewijzigd door Dave. op do 09 feb 2012, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie