Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 4 van 7

appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

^ nee, want dan kunnen we niet zien of een een ander hebt gemaakt omdat je er een kwijt bent ofz. Dus nee dat mag niet ;)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

Dit zijn degene die nu al ingeleverd hebben:
- abctje
- Simmielove
- Laurél - Beoordeeld
- Lena
- Zinooo - beoordeeld
- Lady-venetia - Beoordeeld

Deze moeten nog inleveren:
- Ik-zal-winnen
- o0simsfreak0o

Jullie hebben nog tot 1 mei! en daarna komen ze binnen 3 dagen op het forum zodat jullie kunnen zien wat de andere gemaakt hebben. Succes!

Laatst gewijzigd door appel&peer op vr 27 apr 2012, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

oeps srry allemaal, kben dyslectisch (ofzoiets) het lezen is een beetje moeilijk,

Maar de volgende opdracht kan je inleveren tot 10 juni dus tijd genoeg ;)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

Ik-zal winnen heeft niet ingeleverd en ligt er dus uit. Morgen of vanavond komen de andere online ;)

ow ^^ hierboven moet nog beoordeeld worden dus ik denk dat ze morgen komen xD Ik wachtte op Ik-zal-winnen :P
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

Ik heb alle beoordelingen binnen. Ik zal alles bij elkaar optellen en de mooiste foto zet ik hier neer. ;) Om 17 uur of eerder komt het online. ;)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- opdracht 1 + 1 mei inleveren

De inzendingen:

Laurél:

Afbeelding

Loungefan:
Creativiteit: 7
Locatie: 7,5
Kleding: 6,5
Presentatie: 4
Kapsel: 8
Achtergrond: 7
Opmerkingen: Een leuke inzending. Ik vind vooral de eerste foto erg mooi. Bij de 2e foto vindt ik haar haar ook erg leuk bij haar kleding passen. Ik vind het tijdschrift minder mooi. De rand past er naar mijn mening ook niet zo goed bij.
Totaal: 6.7

ChanCake
Creativiteit: 6
Locatie: 7
Kleding: 8
Presentatie: 7
Kapsel(s): 6
Achtergrond: 5
Opmerking: Ik vind het leuk gedaan, maar de vakjes waarin je de prijsjes hebt gedaan een beetje simpel. De kapsels hadden ook wel ietsjes meer "fashion" mogen uitroepen.
Totaal: 6.5

Sims-mike:
Creativiteit: 7
Locatie: 7
Kledij: 7
Presentatie: 8
Kapsels: 8
Achtergrond: 7
Totaal: 6.2

In totaal: 6.5

oOSimsFreakOo:

Afbeelding

Loungefan:
- creativiteit: 8
- locatie: 8
- kleding: 6,5
- presentatie: 9
- kapsel: 7,5
- achtergrond: 8
Opmerkingen: Ik kan gewoon niet anders dan je voor de presentatie een 9 geven, je kwaliteit is echt weer super. De weerspiegelen vind ik erg gaaf en ook dat ding (kan even niet op het woord komen) waar je model op staat. De kleding op de 3e foto vind ik er wat minder bij passen voor de lente omdat de rest juist heel kleurrijk en vrolijker is, al is dat dan wel weer leuk voor de afwisseling. Ik vind dat gele haar trouwens ook heel leuk.
Totaal: 7.8

ChanCake:
Creativiteit: 6
Locatie: 4
Kleding: 7
Presentatie: 5
Kapsel(s): 6
Achtergrond: 4
Opmerking: Hmm, Ik weet het niet. Volgens mij was de opdracht voor een lente magazine. Ik zie hier niks van "lente" in terug. De achtergrond is zwart en best wel simpel. Plus, er is één en dezelfde model die het presenteert, mét hetzelde kapsel. Voor mijn gevoel had er iets meer moeite gedaan kunnen worden.
Totaal: 5.3

Sims-mike:
Creativiteit: 7
Locatie: 6
Kledij: 7
Presentatie: 7
Kapsel: 7
Achtergrond: 5
Totaal: 6.5

In Totaal: 6.5

Zinooo

Afbeelding

Loungefan:
Creativiteit:9
Locatie: 8
Kleding: 8
Presentatie: 9
Kapsel:8
Achtergrond: 8
Opmerkingen: Wauwie, wat een mooie inzending! Ik vind het tijdschrift heel erg leuk, het vormt ook echt een geheel. Bij elke foto is ook alles goed bij elkaar afgestemd. Super goed gedaan!
Totaal: 8.3

Chancace:
Creativiteit: 8
Locatie: 8
Kleding: 7
Presentatie: 7
Kapsel(s): 7
Achtergrond: 8
Opmerkingen: Ik vind de pagina van de magazine zelf heel leuk gedaan, alleen jammer dat het vierkant is en niet echt een A4tje zoals meeste magazines.
Totaal: 7.5

Sims-mike:
Creativiteit: 7
Locatie: 7
Kledij: 7
Presentatie: 8
Kapsels: 8
Achtergrond: 7
Totaal: 7.3

In Totaal: 7.7

Abctje

Afbeelding

Loungefan:
- creativiteit: 8
- locatie: 7,5
- kleding: 8
- presentatie: 9
- kapsel: 7,5
- achtergrond: 8
Opmerkingen: Jouw inzending springt er echt uit door al die felle kleuren, het is vrolijk en een hele goede kwaliteit. Die felle kleuren kan je leuk vinden of niet, maar ik vind het erg leuk. Minpunten heb ik niet eens bij deze inzending
Totaal: 8

Chancake
Creativiteit: 7
Locatie: 4 (Er is niet echt een locatie.)
Kleding: 6
Presentatie: 8
Kapsel(s): 7
Achtergrond: 7
Opmerking: Het oogt kleurrijk, alleen je kan niet echt "lente" opmaken uit de achtergrond. Ook vind ik het erg jammer dat het alleen maar jurken zijn en niet ook een jeans met een topje ertussen of bijvoorbeeld een rokje.
Totaal: 6.5

Sims-mike:
Creativiteit: 9
Locatie: 6
Kledij: 8
Presentatie: 8
Kapsels: 7
Achtergrond: 8
Totaal: 7.7

In Totaal: 7.4

Lena:

Afbeelding

Loungefan:
- creativiteit: 8
- locatie: 7
- kleding: 6
- presentatie: 4
- kapsel: 7
- achtergrond: 7
Opmerkingen: Je hebt erg leuke sims gebruikt. De locatie is ook erg leuk, op het strand. Je creëert ook echt een zomers sfeertje. Wat minder is de tekst, die is wat minder goed te lezen.
Totaal: 6.5

Chancake:
Creativiteit: 7
Locatie: 7
Kleding: 8
Presentatie: 5
Kapsel(s): 8
Achtergrond: 7
Opmerking: Op zich is het leuk gedaan, maar op de eerste twee plaatjes kan ik heel slecht de zinnen lezen. Je hebt kleuren gekozen die niet opvallen en ik moest daardoor even goed me ogen samenknijpen om het te kunnen zien.
Totaal: 7

Sims-mike:
Creativiteit: 7
Locatie: 7
Kledij: 7
Presentatie: 7
Kapsels: 7
Achtergrond: 7
Totaal: 7

In Totaal: 6.8

simmielove

Afbeelding

Loungefan:
- creativiteit: 8
- locatie:7
- kleding: 7
- presentatie: 6
- kapsel: 6,5
- achtergrond: 8
Opmerkingen: Mooie inzending, ook een mooie kwaliteit. De kleren passen goed bij de omgeving en dat creëert een leuke sfeer. Op de 2e foto gaat jouw model niet heel erg blij, dat vind ik jammer want dat zou beter bij deze foto passen. Verder wel heel goed gedaan!
Totaal: 7.1

Chancake:
Creativiteit: 7
Locatie: 8
Kleding: 9
Presentatie: 6
Kapsel(s): 7
Achtergrond: 8
Opmerking: Heel leuk gedaan, ook wel aparte outfits zoals je in een "High-End" magazine zou zien. Toch had het leuker geweest als het ook echt op een magazine leek. Ook had ik wel iets meer verschillende kleuren kapsels willen zien. Er is eigenlijk alleen de groene die anders is.
Totaal: 7.5

Sims-mike:
Creativiteit: 7
Locatie: 7
Kledij: 7
Presentatie: 8
Kapsels: 7
Achtergrond: 8
Totaal: 7.3

In Totaal: 7.3

lady-venetia

Afbeelding

Loungefan:
Creativiteit: 8
Locatie: 6
Kleding: 7
Presentatie: 5
Kapsel: 7
Achtergrond: 7
Opmerkingen: Leuke foto's! Ik vind de foto waarin ze in de fontein staat ook erg leuk gedaan. Een minpuntje vind ik dat ze er in sommige foto's niet echt uitspringt, als je een andere locatie had gekozen was dat waarschijnlijk wel geweest.
totaal: 6.7

Chancake:
Creativiteit: 7
Locatie: 8
Kleding: 6
Presentatie: 6
Kapsel(s): 8
Achtergrond: 6
Opmerkingen: Ik vind de poses voor de plaatjes heel leuk, maar de kleding geeft mij niet echt een lente gevoel. Wat meer pastel-kleurtjes had leuker geweest.
Totaal: 6.8

Sims-mike:
Creativiteit: 8
Locatie: 8
Kledij: 7
Presentatie: 8
Kapsels: 7
Achtergrond: 8
Totaal: 7.6

In Totaal: 7.0

Zoals je ziet zijn er veel verschillen tussen de gemaakte magazines, en ook tussen de punten. De winnaar met een 7.7 is Zinooo!!!!. En normaal moet er 1 afvallen, maar omdat er 2 dezelfde cijfers zijn gevallen moeten die gene met een 6,5: Laurél en oOSimsFreakOo een extra opdracht doen waarbij de kijkers moeten stemmen. En die extra opdracht is als volgt:

Extra Opdracht 1:
Horror:
Maak een horror shoot van 3 foto's. De bedoeling is dat je de kijkers bang maakt. Als je de amsterdam dungeon of the london dungeon kent, zo'n setting kan het worden. Het moeten mode foto's worden maar ook angst uitstralen. Er mogen meerdere sims gebruikt worden bij de shoot. ;) De kijkers mogen stemmen en je moet hem in dit topic plaatsen. Is makkelijker want dan ziet iedereen je inzendingen! Veel succes

Laatst gewijzigd door appel&peer op do 03 mei 2012, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Benelux next sim model- Inzendingen pagina 8.

oh o;
nuja thanks voor de scores al snap ik deze reden niet zo: 'Plus, er is één en dezelfde model die het presenteert'
ik bedoel het is toch de bedoeling dat je eigen model op de voorgrond staat? of niet?

verderben het er wel mee eens met de andere redenen, maar ik had hier zelf ook geen inspiratie voor dus ja :sweatdrop
ik zal proberen deze extra opdracht beter te doen
tot wanneer kunnen we deze extra opdracht inleveren?

und is het misschien een idee om die andere foto's er gewoon als een link onder de foto's te zetten? want dan kunnen wij ook de andere foto's zien en anders krijg ik een soort gevoel alsof ik die andere foto's een beetje voor niets had gemaakt als ze gezien worden :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie