Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

133 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Benelux next sim model- Opdracht 2 : Inleveren : 4 Juni

Pff, ben ik de sim kwijt geraakt.. Iig, het bestandje, hopelijk staat ze nog ergens. Zo niet, dan hoor je t van me. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Benelux next sim model- Opdracht 2 : Inleveren : 4 Juni

Fijn, kan Annabeth nergens terug vinden, wil haar wel namaken maar dat gaat vrij veel tijd kosten ><
Sorry! ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- Opdracht 2 : Inleveren : 4 Juni

Alleen:

-Laurél
-Lena
-Zinooo

hebben ingeleverd de rest nog niet :

-oO-SimsFreak-Oo
-lady-venetia

En ik moet de beoordeling van Laurél en Lena nog krijgen van:
-Loungefan
-ChanCake

Maar hun zijn out of the game , het is 4 juni geweest en dus zitten Laurél, Lena en Zinooo nog in het spel, dus hier is de volgende opdracht dan maar:

Zomervakantie vind iedereen fijn, maar modellen vinden dat juist het zwaarst. In de zomer moeten modellen winterkleding op de foto zetten, zodat ze goed gemaakt kunnen worden voor de winter. Dus de opdracht is als volgt:



Maak een winterse outfit met als achtergrond een greenscreen.
Als je het kan mag je via dat greenscreen winterse plaatjes erachter zetten, zo niet, dan wil ik het wel proberen voor je, en als het dan nog niet lukt dan hebben we een groene achtergrond (geen Sims winter achtergrond.)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Benelux next sim model- Opdracht 2 : Inleveren : 4 Juni

zover ik weet was ik de vorige ronde er al uit dus ik vraag me af wat mijn naam daar doet :'3

trouwens, groen als achtergrond is heel moeilijk uit te knippen omdat er dan ook wss groen achterblijft in het haar en ook op de huid van de sim door het licht
ik zou voor wit gaan of iig een niet opvallende kleur die makkelijk te verwijderen is ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Benelux next sim model- Opdracht 2 : Inleveren : 4 Juni

^ik heb het wel verstuurd. Is er zeker iets mis gegaan! :cry

inleveren is trouwens tot 23 juni.
22 juni ben ik niet online, ik heb dan stage en concert xD dus dan kan ik niks door sturen naar de jury, liever eerder dan dat xD maar als het niet lukt, probeer toch maar voor 23 dan xD
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie