Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

468 berichten • Pagina 15 van 24

Gebruikersavatar
little devil
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
zo 17 apr 2011, 16:09

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

update;

Afbeelding

ik heb het uitgemaakt met Benjamin.
Ik betrapte hem.
Voor mijn huis.
Met iemand anders.

Afbeelding

maar dat is alweer verledentijd! ik was er eerst echt kapot van, dus als 'revenge' wilde ik iemand versieren en dasn voor ijn neus gaan flikflooien, zoals hij bij mij deed.
maar... ik werd echt verliefd op hem!

Afbeelding

En ik ben er zo blij mee. We wonen nu samen, en hij is mijn vriendje.
en binnenkort vader!
ja, ik ben zwanger!

Afbeelding

ik heb nu verlof, en het zal niet meer heel lang duren....
------------------------------------------------------
ik moet nu jammer genoeg stoppen! heb morgen bezoek, en daar wil ik wel fit voor zijn...
ik vind het heel jammer!
veel succes allemaal!
onderschrift verwijderd door hiki
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Uitdaging 6

Wie heeft de grootste stamboom?

Om door te gaan met jouw Simsfamilie, is er nageslacht nodig. Kinderen kun je zelf proberen te maken of adopteren. Ook deze kinderen krijgen al snel weer kinderen enzovoorts. Maak, via een printscreen via je keyboard-toets of met de kniptool in Windows 7, een afbeelding van jouw Stamboom (waarschijnlijk kan niet alles erop, maar laat het deel van de familie zien waarmee je het meest speelt, of maak meerdere afbeeldingen). Het is niet handig om via zogenaamde stamboomprogramma's een eigen stamboom te maken, dat duurt erg lang en het gaat erom dat je veel kan Simsen!

Tijdsduur: Tot je klaar bent met spelen
charissa134
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 15:39

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

nog ff updatje:

na heel lang oefenen en zweten is het eindelijk gelukt en kan marijn met daisy door de brandende hoepel springen
Afbeelding
zodra het gelukt is gaat hij snel nog douchen want hij moet gaan werken
Afbeelding
als marijn naar zijn werk is gaat els op de trampoline springen terwijl wakan toekijkt
Afbeelding
en aan de andere kant van het huis staat lisette die eindelijk na lang zoeken een vriendje heeft
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

update:

Er zijn heel veel mensen op komen dagen op het verjaardagsfeestje van Aimy:
Afbeelding

Het lukt Paige alleen maar niet om Aimy te pakken te krijgen, na 4 uur proberen lukt het haar eindelijk, de gasten zijn nu alleen al allemaal verdwenen :( Oh, behalve een eenzame man achter bij het raam..
Afbeelding

Dan vieren ze het maar met z'n drieën, Aimy is mooi opgegroeid! :)
Afbeelding

Paige had zich er zo op verheugd om met iedereen taart te eten, maar nu moet dat maar in haar eentje..
Afbeelding
Afbeelding

Later die middag plaste Jasper zomaar op het tapijt, daar moest ze natuurlijk een standje voor geven
Afbeelding

Aimy heeft ook haar eerste maaltijd als peuter gekregen, die mocht ze zelf opeten en om dat gebras kon Paige wel lachen..
Afbeelding

wat is ook alweer de code om je appartement uit te breiden? Ik heb namelijk een nieuwe kamer nodig voor Aimy.. die kan niet nog veel langer op de gang slapen xD
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

@ deetui: B ? xd

Update:
Mijn sim is ook zwanger. Alleen is de man gaan lopen. Hij ging het uitmaken met zijn vrouw maar is niet meer teruggekomen. We zullen de lafaard nog eens moeten bellen en aan de tand voelen.
Nu dat ze toch zwanger is, maakt het niet of ze een paar kilootjes bijkomt. Niemand zal iets zien. Dus nemen we maar eens een ijsje.
AfbeeldingAfbeelding
Ook wordt het dan maar eens tijd om een lenteschoonmaak te houden. Ieeuw wat is dat toilet vies...
Afbeelding
De hond voelt dat er iets belangrijks te gebeuren staat waardoor hij minder aandacht gaat krijgen en eist dus voorlopig nog alle aandacht op die hij kan krijgen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie