Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

468 berichten • Pagina 10 van 24

Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

o0simsfreak0o schreef:Afbeelding
Peanuts die in het bad speelt
Whahahahahahaha ik lig hier helemaal dubbel xD

Update van de afgelopen 2 uur volgens mij.. tijd gaat snel als je aan het spelen bent en volgens mij is het een tijdje terug sinds mijn laatste up >< :P :
Omdat ze nu toch bezig zijn met dingen die ze niet durven te doen, toch te doen, heeft Ray besloten om een kitten te adopteren. Het blijkt een lui ding te zijn die Mara heet.
Afbeelding

Paige is zwanger!
Afbeelding

De nieuwe kitten Mara voelt zich al helemaal thuis :)
Afbeelding

Paige wilde net aan het ontbijt beginnen, maar plotseling zijn de weeën begonnen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Update om het uur (18:00)

Afbeelding
Ik genoot van mijn kleine baby Remy.

Afbeelding
Tussen mij en Pierce werkte het niet, door zijn bindingsangst. Dus vond ik een andere man, één die veel beter bij me paste. Ik deed hem zelfs een huwelijksaanzoek.

Afbeelding
Han, zoals hij heette, trok bij me in. Het was erg gezellig en vooral fijn om eindelijk meer geld te hebben.

Afbeelding
En als snel was ik weer zwanger.
Afbeelding
Gebruikersavatar
beauvb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 21:04

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Brandon is net terug en nee hij heeft ook geen promotie gekregen of opslag (hij werkt bij de politie)
Afbeelding

ondertussen maakt Angel het Avondeten klaar maar het is niet voor een sim nee het is voor de hond cloe lekker vervijnd voedsel
Afbeelding

Brandon is lekker ff aan het chillen op de bank en het nieuws aan het kijken terwel Angel Lekker ging slapen.
Afbeelding


Angel gedraagt zich steets vreemder ze is steets vaker moe en hongerig
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

8 uur update (8ste up)


Afbeelding
Wat is het toch lekker een luizenleventje. Maar je verveelt je ook bijna altijd daarom ben ik begonnen met schilderen van mijn gevoelens. Ik heb al 14 euro er mee verdient.
Afbeelding
Morgen zouden de kinderen naar een kostschool gaan. Eentje waar ze leren om goed met geld en een rijk leven mee om te gaan. Ik ga ze wel missen, maar als hun het zo graag willen dan moet het wel.
Afbeelding
Nog even geef ik Glennis en Johnny een knuffel voor het slapen gaan. Ze durven niet zonder. Maar deze knuffel is ook omdat ze morgen te vroeg worden opgehaald dat ik ze niet kan uitzwaaien.
Afbeelding
Als de kids in bed liggen is het mijn moment met Christiaan. Hij verteld neit veel door zijn depressie maar er komt wel te spraken dat hij verandering in zijn leven wil. Natuurlijk begrijp ik dit weer niet.
Afbeelding
Na een lang en saai gesprek ga ik maar slapen. Ik geef hem nog een kus en loop dan zonder omkijken naar mijn bed toe.
Afbeelding
Ook Christiaan is niet de slimste hij valt in slaap terwijl de openhaard nog aan staat. Helaas blijft het vuur niet in het hout en slaat over tot het huis. De bank waar Christiaan op lag is helemaal weggeschroeid. Dus ook mijn lieve man Christiaan.

De volgende morgen in de krant:
Er was weer brand in een huis. Dit keer in het huis van de familie van brandt. Alle bewoners lagen te slapen. Het vuur was niet meer te blussen hierbij zijn 2 kinderen genaamd Glennis en Johnny overleden. Ook is er een zwangere vrouw gestikt door de rook waar de vader is, is nog onbekend. Waarschijnlijk is hij ook verbrand.
------------------------------------
Ik stop er mee dit was mijn laatste up voor de marathon. Komt omdat mijn sims is gecrasht. 8 uur simsen is wel lang had langer gewild maar als ik dan mijn sims cd en pc zie dan kan ik ook maar beter stoppen. Na ja was erg leuk volgend jaar hopelijk weer. Ben natuurlijk benieuwd wie wint ga zo door :laugh

Laatst gewijzigd door kiwifan op wo 04 jan 2012, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie