Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

53 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Uitdaging van de maand Januari 2012

Afbeelding

Nog een gelukkig nieuwjaar! Zoals altijd hebben we goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar bijna niemand kan die lang volhouden. Jouw Sims hebben vast ook goede voornemens, zoals meer sporten of een gezin stichten. Wij zijn erg benieuwd!

Maak een foto van één of een aantal goede voornemens (een collage mag ook) die jouw Sims hebben. Gebruik je fantasie, want alles kan!

Je kan de foto inleveren tot zondag 29 januari 10:00, daarna is het tijd om te stemmen :)

Succes!

Deelnemers:

- *Emma*
- Luna
- Hikari-Desu
- rickdeboy
- Alan Stanley
- Marit.
- Simmielove
- maxilovesims
- beauvb
- Rita
- amandasims4ever
- Merlijntje
- Annemiek
- charissa134
- Demikoeliejoelie
- Thomas
- maxilovesims
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Uitdaging van de maand Januari 2012

Ik doe ook mee =D
Als het met de Sims 2 ook mag uiteraard ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Uitdaging van de maand Januari 2012

Ik weet niet of sommige van jullie de serie Hongerspelen kennen (deze serie bestaat uit de boeken: Hongerspelen, Vlammen en Spotgaai), maar ik ben helemaal verslaafd aan die serie :D Dus mijn collage heeft er ook veel mee te maken.
Mijn sim heet Katniss Everden (de hoofdpersoon in de serie Hongerspelen). Even een klein stukje over haar:
Katniss woont samen met haar familie in de fictieve wereld Panem, vroeger Noord-Amerika dat vernietigd werd in een wereldoorlog. Panem wordt bestuurd door een almachtige stad, het Capitool. Dat Capitool is omringd door 12 Districten die elk een taak hebben. Het verhaal van Katniss start in District 12, dat instaat voor steenkool. District 12 is waarschijnlijk het armste District, en Katniss woont met haar familie: haar vader, moeder en zusje in het armste deel van District 12, De Laag.
Elk jaar, als herdenking aan een opstand tegen het Capitool, is elk District verplicht twee tributen van 12 tot 18 jaar naar het Capitool te sturen, een jongen en een meisje. Daar moeten de 24 kinderen elkaar vermoorden in een arena. Dit evenement wordt De Hongerspelen genoemd. Het Capitool heeft er plezier de Spelen te volgen op tv.

Dit jaar wordt haar zusje getrokken en Katniss biedt zich aan als tribuut omdat ze zo veel van haar zusje houdt. De jongen die samen met haar mee de arena in gaat heet Peeta Mellark.

Mijn collage bestaat uit 4 foto's:
Op de 1ste foto zie je Katniss trainen in het trainingscentrum. Dit doen alle tributen voor ze de arena in gaan voor de Hongerspelen.
Op de 2de foto is sterft Rue, Katniss' kleine bondgenoot. Hier is Katniss al in de arena.
Op de 3de foto zie je Katniss en de jongen uit haar district Peeta, bij hun eerste kus :D (in de arena)
Op de 4de foto hebben Katniss en Peeta gewonnen (lang verhaal waarom er 2 mensen hebben gewonnen in plaats van 1)

Afbeelding

Sorry, de beschrijving is lang, maar anders snap je er haast niks van :$
Mss vinden mensen dit niet een goed voornemen, maar ik vind van wel.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten