Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

263 berichten • Pagina 5 van 14

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?

^Natuurlijk! Dat vinden wij natuurlijk goed! Als je meer pauzes wil mag dat ook , want het is natuurlijk niet gezond om als maar te blijven zitten :P Voel je niet helemaal opgesloten in je bureau stoel :P! Het zou wel fijn zijn als de opdrachten gewoon worden ingeleverd :)

@Bartmans: ik zal zo even een uitleg maken, deze zal in de begin post komen te staan.

Oke ik heb net even gekeken en voor u stream moet je een hele boel programmatjes installeren. Het eenvoudigste is LiveStream. Je installeert livestream op je pc, klikt het aan.. Je start je spel op CTRL + F1 en je kan streamen en gewoon spelen... Ik haal u stream uit de begin post!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?

@Imme: Zoals ik eerder in het topic al zei: Gewoon een tijd afspreken dat je met ze stopt, avond eten etc kan gewoon is geen probleem. Het gaat om de lol :)!

Over de windows knop: Die kan je beter niet gebruiken, als je pc het niet aankan om je sims dan weer opnieuw op te starten crasht je sims. Het beste is gewoon via Instellingen: Beeldscherm : en dan het vinkje volledig beeldscherm (Ofzoiets) uitvinken. En dan naar het goede formaat van je beeldscherm zetten zodat het niet een iniminie hokje is
Gebruikersavatar
bartmans7
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
za 17 dec 2011, 15:31

Re: De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?

@AnsjJ2
hartstikebedankt ik heb ustream gelijk verwijderd :flapper en livestream aangemaakt maar dan moet je kiezen tusen 3 dingetjes welke moet ik gebruiken :?

ps: srory dat ik zo veel vraag ik doe dit voor de eeste keer en wil heel graag me doen :$
Afbeelding
let it sim, let is sim, let it sim

Weergave- en sorteeropties

Gesloten