Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

263 berichten • Pagina 1 van 14

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?

Afbeelding


Vorig jaar rond de kerst kwam jordyf16 , op de officiële sims 3 site, met het idee om een Sims Marathon te houden. Nu leek het ons hartstikke leuk om onze eigen Sims Nieuws versie van de Marathon te maken! Wij zijn namelijk erg benieuwd wie van onze leden het langst kan Simsen!

Woensdag 28 december, om 10:30 (De eerste week van de Kerstvakantie) gaat de Marathon van start, en wanneer het eindigt.. Dat ligt aan jou! Hopelijk kunnen wij Simmers de volgende ochtend het licht zien worden, en daarna met een gerust en plezant gevoel gaan slapen! Kan je 28 december niet mee doen? Dan kunnen wij altijd nog kijken of we in de tweede week van de vakantie nog een keer zolang kunnen gaan Simsen!

Omdat aan één stuk door simsen soms ontzettend saai kan gaan worden, zijn wij van plan om een paar kleine uitdagingen tussen door te posten! Hou dus tussen door het topic goed in de gaten!! Ook is het leuk om te zien hoe ver je bent gekomen met je sims, dus om het uur een paar foto's plaatsen is verplicht. Foto's kun je gratis uploaden via: PhotoBucket , Imageshack , of welke variant jij ook maar graag gebruikt. Zo kunnen wij zien of je nog wel echt mee doet ;)! En een klein verhaaltje er bij is ook altijd leuk voor de mensen die niet mee kunnen doen! Hiervoor zal een apart topic komen.
Je mag ook gaan livestreamen (is niet verplicht), om te kunnen livestreamen kan je verschillende sites gebruiken zoals: Xfire , LiveStream en uStream. Natuurlijk hoef je deze sites niet perse te gebruiken, een eigen versie van een livestream is ook goed! Als je wilt gaan livestreamen, is het leuk om hier ook de link naar de livestream toe te zetten.



Het doel:

Zo lang mogelijk Simsen!

Inschrijvingen:

suspicious:3
Demikoeliejoelie
o0simsfreak0o
bartmans7
SimsBear
Melanie
Rita
Mar456
Anna
Freggel
maxilovesims
Maxime
Mikese
Refurb
cynderxxx
Imme
Simsesther
charissa134
Robbinn
Ikkest
Rickdeboy
p777b3
little devil

Teamleden die mee doen:

AnsjJ2
Nina
Hiki
I_mJimmy
Snateraar



Inschrijven kan tot woensdag 28 december 10 uur
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?

xRainbow schreef:Ik zou best mee willen doen, maar ik heb wel een vraagje $

Mijn sims loopt wat vaak vast en als 'ie nu bijvoorbeeld uitvalt of vastloopt tijdens de marathon.. Is dat heel erg? :$
Natuurlijk is dat niet erg! Daar kunnen wij niks aan doen natuurlijk! (Ook als het bij ons uit valt) Zal ik je inschrijven??

En ouders? Doe eens rebels ! Ik zou gewoon mee doen en kijken waar je komt :O!

Avond eten pauzes etc worden toch goed gekeurd aangezien we jullie niet kunnen verplichten er achter te blijven zitten!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten