Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 4 van 4

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

Opdracht 3: Extra stemronde

Dave, gefeliciteerd met het winnen van de 3e opdracht. Franniewee en Robin. zijn gelijk geëindigd dus daarom deze extra stemronde.
Afbeelding

Dit is dan alweer de derde opdracht. Hikari-desu heeft deze opdracht vooral verzonnen, ik heb het plaatje uitgekozen. Bij deze opdracht is het de bedoeling dat je een woonkamer maakt bij deze keuken. Deze moet dus in dezelfde stijl zijn. Hier maak je dan screens van, alleen van de woonkamer!!
Het zo leuk zijn als je er een verhaaltje bij je inzending zet. Zoals wat je inspiratie is voor je woonkamer, welke elementen van de keuken in de woonkamer terugkomen, enz.
De inleverdatum is 18 maart, jullie hebben dus één maand de tijd. Ik denk dat dat wel genoeg is maar als jullie meer tijd nodig hebben laat dat dan even in dit topic weten.
Net zoals bij de vorige opdrachten stuur je de opdrachten in een pm naar mij toe. Hierbij zet je welke screen moet verwijzen naar je map met foto's in photobucket (je kunt de foto's gewoon zelf uploaden, ik upload ze zelf nog naar photobucket.
Als er nog vragen zijn kun je ze gewoon in dit topic stellen of mij pm'n!
Succes allemaal en ik hoop dat jullie inzendingen net zo mooi zullen zijn als de vorige ronde :D
Inleverdatum is op verzoek verandert van 16 maart naar 18 maart.
Jullie mogen nu op een franniewee en Robin. stemmen. Stemmen gebeurt weer in dit topic, je stemt gewoon door in je post de naam te zetten van degene die je in de wedstrijd wilt houden. Degene met de minste stemmen ligt eruit. Je mag niet op jezelf stemmen, dus voor franniewee en voor Robin. heeft het weinig zin om te stemmen.
- Als je op de foto klikt van iemands inzending kom je bij de map in photobucket, hier staan alle foto's van die inzending.
- Stemmen mag t/m as woensdag 22.00. De laatste dag om te stemmen zal ik nog een herinnering plaatsen zodat iedereen die heeft willen stemmen, heeft gestemd.
Ik hoop dat de manier van stemmen duidelijk is. Als je nog vragen wilt stellen kun je deze altijd stellen, in dit topic of via een pm.

Inzendingen

Robin.
Ik stelde me een zomerhuisje voor met veel lichte, frisse kleuren die bewoond wordt door een groep vrienden die van surfen houden. Daarom heb ik grote ramen gebruikt waardoor je de prachtige zee kunt zien vanuit de woonkamer. Ook heb ik veel met strakke lijnen gewerkt, omdat de keuken ook veel strakke lijnen had.
Afbeelding

franniewee
Inspiratie:
Gek genoeg het fake uitzicht van de keuken. De mooie lichtval op een strand, weidsheid, transparantie en koele kleuren met als tegenstelling de warmte van het hout. Ik heb blauwen, grijzen, aqua en turqoise gebruikt in combinatie met hout(kleur) Vanwege het idee van een strandlocatie heb ik een wereld gedownload van http://www.fuzzylogicdishwasher.blogspot.com/. Dit is een piepklein tropisch eilandje min of meer in onbewoonde staat. Huis gebouwd en toen ingericht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

^ jawel. Jij een franniewee zijn gelijk geëindigd en het zou niet eerlijk zijn als ik ga beslissen wie van jullie wint
V ik vind niet dat ik als ik de wedstrijd organiseer partijdig moet zijn. Als er nu nog geen winnaar uit deze ronde komt, zal ik wel kiezen. Maar ik kan beter eerst nog een stemronde houden.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 26 mar 2012, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

Tja Hikari-Desu stemde zelf wel en daarmee was ze een van de velen (nou ja veel?) die stemden. Ik heb er geen bezwaar tegen. Met name omdat ondanks mijn oproep in een apart topic, wat dus niet bleek te mogen, er maar 2 mensen extra hebben gestemd, daarom verwacht ik niet zoveel hiervan.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

Hoi allemaal,
Ik heb er een nachtje over geslapen, dus dit is geen overhaaste move. Ik trek me nu terug uit de wedstrijd. Allerlei redenen, waarbij een ervan is dat ik geen zin meer heb in een nieuwe opdrachtronde en twee dat ik vind dat er wel erg weinig animo is om te stemmen. Verder zijn er nog meer redenen, maar daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen.
Ik neem aan dat hiermee Robin als 2e eindigt?
In ieder geval Dave en Robin, veel succes verder met de wedstrijd. :thumbsup
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie