Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #49: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 11 december 2011.

Afbeelding
ixkilledxthexcookie schreef:Persoon: Omg! Wat is dat?! Paard verstop me D:
Paard: Neeh echt niet D:
arnoud schreef:sim : oeps :O dit zijn 2 kinderen in een hellowien kostuum :bored
Liza schreef:Dit is mijn dagelijkse krachttraining, 1, 2, poeh, alweer de honderd gehaald.
Simpower16 schreef:Vrouw: OMG! mijn kinderen komen thuis :scared
SNEL WEGEZUHH!!
Paard: nee echt NIET!! :twisted
apenfan schreef:standbeeld onthult ter ere van Lilly, die haar paardenfobie heeft overwonnen.
kiwifan schreef:De wind blies me van het zadel
Simmielove schreef:OMG ER BEWEEGT EEN HAAR O.O
Mikese schreef:'Oh, kom op nou paardje, ik heb nog nooit een potje verstoppertje gewonnen!'
'Hoe oud ben je?' denk het paard.
Jozz schreef:Volgens mij heb ik een ladder nodig...
Matthieu schreef:Vrouw tegen voorbijganger: HEEELP ME DAN TOCH!!! IK VAL BIJNA!!
voorbijganger: *zucht* Wanneer houden ze nou eens op met die tv-programma's die je in de maling nemen..?
Hikari-desu schreef:En de titel van Miss Appaloosa 2011 gaat naar...
Melanie schreef:Ik val niet van mijn paard! Dit is gewoon een nieuwe manier van paardrijden!
sims3Tiger schreef:'Ik heb niet gedronken!' 'Gast, je bent Tarzan aan het spelen op een paard'
Admirationmadness schreef:Whoa! Dat paarden groeidrankje werkte sneller dan ik dacht..
kkevinn schreef:moeder tegen kind:"En daarom moet je blijven groeien en je groente eten."
Merlijntje schreef:Dom blondje: Hellup! Waar is de grond? Ik heb hoogtevrees :'(
Paard: Dom ding, dom ding, dom ding... :thumbdn
Simsfreak schreef:OMG! Zie ik daar Sinterklaas? Hide me, hide me!
na0mi- schreef:ik wou hangen aan het zadel, maar het lukt niet echt :o
Super_Grootgevaar schreef:Muizen!!!
Sanneke schreef:OMG VLOOIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
davevanleeuwen schreef:'O hemeltje lief! Dit paard heeft zich gisteren niet gewassen met roze roosjes shampoo van simdrealon!'
SimsBibbetje schreef:O My God, ik dacht dus echt dat ik op de tower of terror zat.. :bored
freggel schreef:Nou Aquinta; PIET HAAL HET VOER WEG!!
Charge schreef:HET LEEFT!!! :scared
lenhofcreathings schreef:Sim: ..Okee..ee.. één voet.. héél voorzigtig.. en dan de...andere... en dan...
Paard: Tss.. amateur... IK ben de beste! 8-)
Demikoeliejoelie schreef:Paard: Kun je nu een keer van me afgaan? Je hangt al langer dan een kwartier aan mij.
Sim: Houd je mond, paard! Ik ben aan het bevallen!
maike0090 schreef:Paard: "uch... die is haar deo weer eens vergeten...."
djon black schreef:Nieuwsbericht:

Er is een nieuw soort fobie ontdekt. Bladfobie, deze fobie houdt in dat bij het zien van een blaadje, men heel bang wordt. Waardoor sommigen achter paarden zullen schuilen. Deze fobie is genetisch bepaalt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten