Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Moet er een nieuwe "Cycle" komen van deze wedstrijd?

Ja
9
82%
Nee
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

146 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Vandaag inleveren!

Het spijt me Liza & SunShineMimi
Maar jullie liggen eruit. Jullie hoorde het zaterdag al in te leveren en het is nu zondag en ik heb nog niks binnen gehad.
Ik zal zo de eerste opdracht online zetten & ieder zijn sims (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Vandaag inleveren!

De Modellen:

Marit ~ Holly Fall:

Afbeelding
Afbeelding
Hoi! Ik ben Holly Fall. Ik ben een nogal doorsnee meisje, ik spring niet zo gauw tussen mensen uit. Maar, ik ben wel een meisje met een grote droom, namelijk model worden.

Afbeelding
Verder is mijn allergrootste hobby paarden. Ik ben ermee opgegroeid en zit er elke dag tussen. Ik word ermee wakker en ga ermee naar bed.

Nu hebben jullie een idee van wie ik ben, doei!

kiwifan ~ Anne Boersma:

Afbeelding

close-up

Afbeelding

Hele lichaam

Afbeelding :wub

o0simsfreak0o ~ Hye Mi Park

Afbeelding

Afbeelding

Nona ~ Laura Denim:

Afbeelding

Hi allemaal!
Ik ben Lauren Denim, 20 jaar en kom uit Bridgeport. Daar woon ik samen met mijn huisgenoot Jeremey, die een kleding winkel heeft. Ik werk dan dus ook als een soort van bijbaantje bij hem in de winkel.
In Bridgeport volg ik ook mijn studie, namelijk Psychologie aan de HVB (Hogeschool van Bridgeport).
Ik doe al een aantal jaren hier en daar wat klein modellen-werk, maar vind dat nu hét moment is om echt door te breken. Daarom doe ik hier ook aan mee. Ik denk dat ik het wel goed kan vinden met de andere meiden, en dat is een top experience zal hebben!

Afbeelding

Mijn hobby is voornamelijk sporten. Ik ga drie keer per week naar de sportschool om lekker mijn agressie en stress eruit te sporten. In het weekend vind ik het heerlijk om in een van de parken in Bridgeport een eindje te gaan hardlopen.
Naast sporten is koken ook een hobby van mij. Het is heerlijk om een (thema)etentje te verzorgen voor mijn vrienden, en dan samen een gezellige avond te hebben.

Afbeelding

Ik denk dat mijn vrienden mij zullen beschrijven als spontaan, omdat ik het erg leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten, en ik erg open sta voor andere mensen of culturen.
Daarnaast zullen ze me ook wel omschrijven als eigenwijs. Alles moet vaak volgens mijn ideeën gaan, en dat vind niet iedereen leuk. Haha!
Hopelijk zijn jullie in mij geïntresseerd!
Groetjes!

abctje ~ Kate Anderson:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Opdracht 2 online.

Heb 'm binnen gehad, nog even in de begin post gezet.

Jullie hebben nog 4 dagen en ik heb nog maar 1 inzending gehad! Dus wel opschieten hé. Wil er niet meer mensen uitgooien dan nodig is :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Opdracht 2 online.

Ik moet zeggen dat ik twijfel om je eruit te gooien, aan de ene kant denk ik dat je er toch wat eerder aan het kunnen beginnen, maar aan de andere kant hebben we dan ook weer weinig modellen. Wanneer krijg je je CD'tje terug?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Opdracht 2 online.

Ik geef je een kans Nona, als je deze week en het liefst zo snel mogelijk, deze opdracht kan inleveren, mag je van bij betreft meedoen :) .

Ik stuur de andere juryleden zo even een PM met alle foto's dan nog eventjes wachten op hun reactie :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie