Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Moet er een nieuwe "Cycle" komen van deze wedstrijd?

Ja
9
82%
Nee
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

146 berichten • Pagina 7 van 8

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Uitslag opdracht 4!

^
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, maar jullie krijgen voor die opdracht wat langer de tijd, ook omdat het twee verschillende dingen zijn.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Uitslag opdracht 4!

De opdracht komt zo snel mogelijk ;D
Willen jullie trouwens dat er nog een "Cycle" van deze modellenwedstrijd komt? Dit is vooral voor degene die niet meekonden doen (;
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Uitslag opdracht 4!

Shit! Opdracht helemaal vergeten! Sorry sorry sorry!
Is het goed als hij volgende week komt? Omdat ik ook zit met nieuwjaar enzo en dat soort dingen..? ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out.

Opdracht 5 & 6
Gettin' hot & Front page
Gettin' hot: De kledinglijn Gettin' Hot heeft gevraagd of jullie hun nieuwe kledinglijn willen promoten.
Front Page: Meiden, jullie staan op de cover.. Van welk tijdschrift vragen jullie je nu misschien fa, nu komt het leuke, jullie mogen zelf kiezen!

Eisen:
Gettin' hot:
- Je sim moet allerdaags en een bikini lijn promoten, er moet minimaal op 1 kleding stuk wat schattigs staan.
- Er moetn lichte kleuren gebruikt worden, zoals zachtroze, lichtblauw ect.
- Er moeten mensen op de achtergrond staan, maar ze moeten naar je sim kijken en er zelf saai uitzien.

Front page:
- De orginele foto van je sim moet een close-up zijn of een heel lichaam (dus dan geen missende voeten ofzo).
- Bij de close-up moet ze er echt uitspringen, met opvallende make-up enzo. Bij de volledige lichaams foto moet je sim modieuze kleding aan (bijvoorbeeld iets van Versace van H&M. hier of hier te vinden)
- Er is maar 1 foto, en er moet natuurlijk tekst eromheen staan. Wat is er in deze uitgave te vinden? Hoe heet het tijdschrift überhaupt? Het mag van een echt tijdschrift worden afgehaald.
- De cover mag maar 667 bij 768 zijn.

Tips:
- Gebruik de cheat "HideHeadlineEffects on" hiermee haal je de plumbob en de gedachte- en praatwolkjes weg.
- Voor de mensen die geen downloads gebruiken, is de cheat "MoviemakerCheatsenabled true" wel handig. Klik met shift ingedrukt op je sim en dan op animatie. En dan maar kijken welke het beste erbij past!
Wel eerst de cheat "TestingCheatsenabled true" invoeren.
- Download je wel, gebruik dan bijv. de pose player en de animatie player.
- Probeer ervoor te zorgen dat de andere sims naar je eigen sim kijken, zo lijkt het net alsof je sim heel bijzonder is!

Inleverdatum: 16 januari
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Mama Mia, can't find it out. Laatste opdr. online!

^
Leuke opdracht! ik heb al een idee maar ik weet niet of ik het wel op tijd afkrijg, ik was de laatste week van de kerstvakantie namelijk weg en nu begint school weer. Voor mij betekent dat dus, dat ik alleen maar na schooltijd een klein beetje tijd heb + zaterdag. Ik zal mijn best doen maar ik kan dus niet garanderen dat ik het op tijd af heb.....

V
Mag dat?! Dat zou het voor mij wel een stuk makkelijker maken, aangezien ik deze opdrachten niet wil verpesten door tijdtekort. Dus ja, als dat mag graag!

Laatst gewijzigd door abctje op ma 09 jan 2012, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Laatste opdr. online!

Ik wil het ook wel verplaatsen naar de laatste week van januari, ik zit daar niet zo mee ;)
Vooral omdat het 2 opdrachten zijn.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Mama Mia, can't find it out. Laatste opdr. online!

Het spijt me heel erg! maar ik moet me uitschrijven, ik heb namelijk al mijn downloads verwijderd om nog een beetje normaal te kunnen spelen!

Dit betekent dus hoogstwaarschijnlijk dat o0simsfreak0o gewonnen heeft en dat vind ik wel goed, Hij is namelijk supergoed! Gefeliciteerd! =D

Nogmaals super sorry dat ik hier zo laat mee kom, ik hoop dat jullie het snappen!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Laatste opdr. online!

Wel een erg mooie foto Jer

Jammer dat je je moet uitschrijven abctje.
Dan is het idd dat Jeremy gewonnen heeft, gefeliciteerd!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mama Mia, can't find it out. Laatste opdr. online!

Vinden jullie trouwens dat er een nieuwe "Cycle" van moet komen? Zoja, gaat het natuurlijk wel wat langer duren eer ik de opdrachten enzo klaar heb, maar ik wil het wel doen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie