Moet er een nieuwe "Cycle" komen van deze wedstrijd?

Ja
9
82%
Nee
2
18%

Kantoorslaaf

Simmielove schreef:Opdrachten:
1. Maak een paar foto's van de sim die je voor deze modellen wedstrijd gaat gebruiken. Je mag er een klein verhaaltje ect. natuurlijk bijzetten.
Minimaal 1 close-up & 1 volledige lichaams foto, de andere foto naar keuze ;) ([b]de achtergrond op de lichaams foto moet wit zijn en zonder schaduw (:

Dus behang is ook goed?
Srry voor pp

Laatst gewijzigd door kiwifan op za 05 nov 2011, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Peuterdynamo

Dat de achtergrond kleur wit moet zijn ;) ^

Peuterdynamo

Jullie staan erbij.

@Marit
'k heb 'm binnen gehad (:

Oja, de juryleden, jullie moeten ook (als ik jullie de foto's doorstuur) proberen gelijk te reageren, hier krijgen jullie 2 dagen voor ;)

De inschrijvingen lopen tot volgende week vrijdag evenals de inzendingen! (beide tot 11 november)

Kruisfokker wezen-robot

ja, als het goed is zit ik in het weekend 4 ker per dag of mer op SN en doordeweeks 2 keer per dag. behalve als ik weg ben....

Anonieme bron-manager

Ingeleverd! Hopelijk is het goed zo en niet te kort/lang etc. :) ben echt benieuwd naar de rest, dus Liza en abctje inleveren die handel! zo nieuwschierig! :D

Kruisfokker wezen-robot

Kga nu sims opstarten! ;D

Peuterdynamo

abctje en Liza hebben nog tot 23.00 uur vanavond. Als ze hun opdrachten niet inleveren liggen ze er helaas uit.

Peuterdynamo

Het geeft niet, maar dan weten jullie het (:

Kruisfokker wezen-robot

Ik had hem al ingeleverd. :o

Ugh, dan kan het niet anders, ik heb de foto's nu niet meer bij me, en ben niet bij mijn pa, dat ben ik pas morgen weer. Ik had alles ingeleverd, maar nu is het spoorloos.. Het spijt me, dan moet ik me uitschrijven, wat ik jammer vind, want ik wou echt graag meedoen..

Peuterdynamo

@Liza
Ik heb niks binnen gekregen.. Raar dan.. Staat hij neit bij je verzonden berichten? Dat je heb opnieuw stuurt? Of bij de site waar je ze geupload hebt dat je ze daar weer opnieuw kan sturen?

Ja.. Ik zit er wel over te denken om het dan door te laten gaan totdat jullie de foto's ingestuurd hebben, omdat er anders zo weinig mensen meedoen.. Ik weet niet hoe de andere deelnemers er over denken...

Peuterdynamo

Ja hoor (:
Je staat erbij :D

Peuterdynamo

Liza en SunShineMimi
Jullie moeten vandaag nog je sim inleveren, als het niet ingeleverd wordt lig je eruit.
Morgen komt de echt opdracht online.

Sorteer op