Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

48 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Uitdaging van de maand November 2011

Afbeelding

Het is de eerste van de maand, het is dus weer tijd voor een nieuwe uitdaging van de maand. Aangezien er heel veel leuke, mooie, droevige en spannende dagboeken hier zijn, is het de bedoeling dat je van je eigen dagboek je favoriete screen kiest en deze hier in het topic plaatst. Er zijn wel wat regeltjes aan verbonden:

- Het dagboek moet hier op Sims Nieuws staan of op Weebly met een topic hier op het forum.
- Het dagboek moet minimaal 1 week bestaan en ook wel wat reacties hebben. Het is dus niet de bedoeling dat je speciaal voor deze wedstrijd een nieuw dagboek gaat aanmaken en deze later niet meer update.
- Je mag maar één screen per persoon inzenden.
- Je mag alleen maar een eigen screen inzenden.
- Als je een dagboek op Weebly hebt, upload de foto dan opnieuw via bijv. Photobucket, anders is de foto te klein.

Ik hoop dat jullie allemaal een screen, jullie hebben de tijd tot zondag 27 november!
Daarna kan iedereen weer stemmen op zijn/haar favoriete screen.


Deelnemers
kiwifan
Simsfreak
Refurb
Hikari-desu
nonnieven1
Anna
Simmielove
Leonie
Spiderlady

Alan Stanley
Liza
ixkilledxthexcookie
AnsjJ2
davevanleeuwen
Evelieen
FranSor
Marit.
SNOEPxSTOK
franniewee
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de maand November 2011

@ kiwifan: Ja, je screen mag je hier plaatsen! En daarbij mag je natuurlijk ook zeggen welk dagboek het is ;)

@ Annemiek: Jammer, maar ik hoop dat je welk wilt stemmen aan het einde van de maand. Ja, ik heb het net even veranderd, had per ongeluk september getypt ;)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de maand November 2011

@ Duvessa: Als je net van plan bent een dagboek te starten, mag je natuurlijk ook meedoen ;) Het moet iig aan de regels voldoen. Maar je kunt nog de hele maand inzenden, tegen die tijd zit er dan vast een leuke foto bij!

@ davevanleeuwen: Natuurlijk! Dat is ook een dagboek! Zal ik je erbij zetten?

En aan iedereen, al bedankt voor jullie inzendingen! Ze zijn echt leuk :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten