Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

177 berichten • Pagina 1 van 9

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Sim Models (Afgelopen! Winnaar is Matthieu!)

Er zijn de laatste tijd echt geen modellenwedstrijden meer, merk ik. Remember the time when there where lots of them? XD iig is deze wedstrijd gewoon simpel. :)

---

Er komen 6 sims naar Sim Models. Allemaal willen ze model worden, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Allemaal moeten ze verschillende opdrachten voltooien, maar iedere ronde gaat er 1 sim naar huis. Het publiek mag dan stemmen op degene die ze liever niet naar huis willen zien gaan. Degene met de minste stemmen moet dan vertrekken.

Ik verwacht niet dat veel mensen zich inschrijven vanwege problemen met de Beestenbende Demo, maar ja. :sweatdrop Dit is ook de eerste keer dat ik een wedstrijd maak. :$

- Matthieu (Ingeleverd)
- o0simsfreak0o



Opdracht 3: Natuur
Probeer je model eruit te laten zien alsof ze in de natuur leeft. De omgeving moet ook een bos, of rivier, etc. etc. zijn.

Deadline is 8 November.

Op Donderdag 20 Oktober moet alles ingeleverd zijn!![/b]

Laatst gewijzigd door Yum op do 17 nov 2011, 16:57, 33 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Sim Models (Inschrijven)

Wow dit had ik niet verwacht! :O Ik zal jullie erbij zetten! :laugh

@Matthieu Je hebt geen poseplayer nodig :) Mag wel, moet niet.

v Okay, ik zet je er alvast bij! :D

Laatst gewijzigd door Yum op za 24 sep 2011, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Sim Models (Inschrijven)

moeten we het hier plaatsen, of naar je pm'en
en is er nog een een inleverdatum?(dus tot wanneer je kan inzenden)

v geeft niet :) ik denk dat het het handig is, als de 1e opdracht(de kennismaking) gewoon hier geplaatst word en de rest van de opdrachten gepm'd worden zodat er geen ideeën gestolen kunnen worden ;)

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op za 24 sep 2011, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Sim Models (OPDRACHT 1)

O ja, de inleverdatum! Helemaal vergeten, sorreh! :$ Dit is ook mijn eerste keer, haha. :sweatdrop
iig, uiterlijk over een week moet alles ingeleverd zijn! Ik zet het er fftjes bij :) En je moet het hier plaatsen. :) (Als dat niet wat rommelig wordt! :sweatdrop )

v Oh okay. XD

Laatst gewijzigd door Yum op za 24 sep 2011, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sim Models (OPDRACHT 1)

Ik weet nog niet of ik meedoe....
Met oog op mijn langzame sims -_-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sim Models (OPDRACHT 1)

Weet je wat, schrijf me maar in :3
Zoiets is toch altijd wel leuk om te doen ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Sim Models (OPDRACHT 1)

Opdracht 1:
Afbeelding
Hoi allemaal! Ik ben Tiffany Forest. Ik ben 18 jaar en ik woon in Queenstown, een prachtige stad. Om te beginnen zal ik maar direct mijn slechte kant vertellen, ik ben nogal snel aangebrand. Zo, dan hebben we dat ook weer gehad.

Afbeelding
Mijn humor is een goede kant van mij. Ik hou ervan om grapjes te maken en melig te zijn. Vroeger ging ik dan ook vaak op de foto met vriendinnen terwijl we gekke gezichten trokken. Ik ga dan ook al vanaf dat ik heel erg klein was graag op de foto, toen ik een jaar of 10 was wist ik zeker dat ik model wilde worden.

Afbeelding
Zou dit niet lukken, wist ik wel iets anders. Fotograaf worden, ik ga niet alleen graag op de foto, ik maak ook graag foto's. Dus één ding wist ik zeker, ik stond of voor de camera of achter de camera. Maar al vind ik achter de camera staan nog zo leuk, het allerliefst sta ik ervoor.

~

Hopelijk is het goed. :3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie