Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

27 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #43: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 18 september 2011.

Afbeelding
Luc schreef:"asjebliebt laat me leven "
Magere Hein. *pokerface*
Merlijntje schreef:Vrouw: Alstublieft mag ik een boek om af te vallen ik ben veel te dik :|
Alan Stanley schreef:"Ik ben te jong om te sterven...!"
"Dat zou ik geloven, moest je niet zo'n verimpelde ouwe taart zijn. Doe ze de groeten daarboven!"
Mira17 schreef:Vrouw: Alstublieft, geef me nog even de tijd om te verdrinken. Ik wil geen witte geest zijn, maar een blauwe!
YannickLOVESDesims schreef:Nee, neeee, doe me dit niet aan, alsje alsje blieft, ik wil nog langer leven, ik moet nog naar de sportschool... ik moet zelfs nog naar de kringloopwinkel, want ze hebben daar een nieuw apparaat, dat... dat is een apparaat om groente in chocola om te toveren... Pleaseee laat me leven... LEVEN!!!!!!! LeVeNnNnN!!!!!!
Snooki schreef:Vrouw: ''Kom op nou, ik ben het! Griet, dat weet U toch ook wel!''
Magere Hein: ''UND ICH BIN MAGERE HEIN! *ROCKT*''
arnoud schreef:alsjeblieft mag ik nog wat etten vardat we gaan alsjeblieieieieieieieieieiieiieieieeiieeieiieieft :cry !!!!!!!!!!!
magere hein neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted
Marit. schreef:Vrouw: 'Nee, alstublieft, neem mijn koekjes niet mee. Ze zijn voor mijn kleinkinderen, zonder koekjes vermoorden ze me!'
Magere hein: *Eet koekje* 'Nee, nooit! Dit zijn heerlijke koekjes en als ze u vermoorden kunt u meer koekjes meenemen. Mwuhahahaha!'
SNOEPxSTOK schreef:Ouwe taart : Ik had niet eens afschijd van mijn EX EX EX EX EX man kunnen nemen :cry

Magere hijn : Ja ja ja, Die smoesjes ken ik nou wel!

Stem in achtergrond : Hannie waar ben je!

Magere hijn : Je gaat nog steeds mee!
Hikari-desu schreef:Vrouw: Nee, alsjeblieft! Ik wilds net een doodsbloem plukken!
Magere hein: jammer dan! Je gaat toch mee!
Vrouw: Goed, als het zo moet gaan... *gniffel gniffel* LASEROGEN ATTACKK!!!!
m.h.: *faint*
yanyo111 schreef:nieuwsbericht: wangknijper eindelijk opgepakt door magere hein!
Matthieu schreef:Vrouw: Nee, laat me leven, m'n breiwerkje is nog niet af! :cry
Magere Hein: Oehh, ik wist niet dat er meer mensen zijn die breien! Niet doorvertellen hoor :twisted
beauvb schreef:oma: hey uhh voor dat ik ga mag ik dan wat eten meenemen want ik heb gehoort dat die trap naar de hemel heel lang is :P
Simmielove schreef:'Alstublieft! Laat me het stofje van u afhalen! Alstublieft, ik smeek erom'
DENNUSZ schreef:Vrouw: Wat een mooi keuken gereedschap! Alsjeblieft ik smeek je! mag ik hem alsjeblieft aanraken!?

Magere hein: *zucht* oke... een seconde dan maar, niet langer!

Vrouw: :swing
callieballie400 schreef:Vrouw: Laat mij leven! Alstublieft lieve Hein, laat me leven!
Magere Hein: Wat geef je er in ruil voor?
Vrouw: Alles! Echt alles!
Magere Hein: Oké, dan geef ik je nog wat jaren.
Vrouws gedachten: Gelukkig, dan zijn m'n kinderen toch nog voor iets geboren :) !
Jozz schreef:"Alstublieft! Neem me niet mee naar Spanje, ik ben lief geweest!"

Magere Hein: "Zie ik eruit als Sinterklaas??!!"
lenhofcreathings schreef:Magere Hein: Zal ik die sofa, of toch dat leuke bijzettafeltje daar meenemen?!
Vrouw: NEEEEEUUHH!!! NIET MIJN MOOIE SOFA! IK HEB 'M NOG MAAR NÈÈ-HÈ-ÈÈÈÈÈT!!!!
Magere Hein: MOND DICHT! ANDERS NEEM IK JOU MEE!
Vrouw: Oh.. dan moet ik wel eerst mijn bril schoonmaken..!
SimsBear schreef:Vrouw: Mag ik misschien nog even mijn nagels vijlen voordat ik meega? :(
Magere hein: OEEH OEEHH!!! IK OOK IK OOK!! ME NAGELS ZIJN AL DUIZENDEN JAREN NIET MEER GEVIJLD! :woot
maike0090 schreef:Hey baby, i think i wanna marry you
Simhorselady schreef:Magere Hein: kom vouwtje kom maar mee naar boven
Vrouwtje: uuu naar boven bedoel je de trap?
Magere Hein: NEEEEEE natuurlijk niet je gaat naar de hemel!!!!!!! :twisted
Vrouwtje:fijn jeeeeee ik ga naar de hemel jij zeker naar de hel maar please ik wil beneden blijven ik wil niet naar boven please please of wil jij anders mee naar boven please :'(
Magere Hein: Moewhaawha :twisted wat denk je zelf ik ben al dood ik ga NIET mee en je gaat naar boven moewhaha :twisted
Rita schreef:Vrouw : Neem mijn kinderen neem mijn kleinkinderen!! mijn man! Maar neem mij niet mee!! hmm... ik heb nog wel een paar voor Satan nodig
Magere Hein : Ze zijn dood :twisted
Vrouw : ik bak wel nieuwe koekjes ;)
Simsfreak schreef:Vrouw: Nee, nee, vermoord me niet! Ik ben nog maar zo jong!
Hein: Kom ouwe taart, je bent al dood..
Vrouw: o
Charge schreef:Vrouw: Vertel me alstublieft hoe ik zo slank als u kan worden!
Magere Hein: O, maar dat is zo geregeld hoor. :twisted
simsfreakje schreef:o dankje! eindelijk mag ik mee!
nu ben ik eindelijk van mn man en zn gesnurk verlost! :D
wacht nee! ik wil toch nie mee, mn schoonmoeder zit al in de hemel... help :cry
VJ. schreef:Vrouw zingt: *Klap maar in je handjes, blij blij blij.
We zijn twee mooie doden.... Allebei*

Magere Hein: Niet kijken, niet zingen, niet meedansen. Zo verslavend liedje... ARGGGHH.
Simpower16 schreef:Dikke vrouw: ''wil je alsjeblieft mijn mais oogsten, zoon??'' :?
Magerehein: '' MaAaAM! dat doe ik nu al 600 jaar mag ik nu wat eten??'' :cursing
pipapanda13 schreef:Wat krijg je als je Magere Hein stoort tijdens zijn manicure?
En koekjes helpen niet...
meestersim schreef:Please, vertel me waar je dat coole vest hebt gekocht! Dan kan ik aan mijn kleinkinderen laten zien dat oma ook stoer kan zijn :thumbup
Wicked Rose schreef:Neem me mee! Asjeblieft! Ik smeek u, neem me mee! Alles behalve nog een dag bij die vreselijke kwijlende kinderen!
Mikese schreef:'Kom op, Hein! Doe nou even mee met een gezellige pot handje klap!'
'Grrrmmmmblll.'
Tezz92 schreef:Vrouw: Alsjeblieft! Laat me in de hemel blijven! Het was zo'n mooi paradijs!
Magere hein: Tja uhh.. sorry, ze hebben bij het wetenschapscentrum gevraagd om je terug te halen.
Vrouw: Alsjeblieft ik smeek je! Ik kan niet leven zonder die hemelse chocolade taart.
Magere hein: :woot echt waar?? Ik heb hem zelf gebakken!
Sanneke schreef:Ouwe vrouw:Wil je met met trouwen? :wub
Magere hein:Uuuuuh :misselijk
xDuvessa schreef:*vrouwtje: "Nee, niet nu! We spelen vanavond Bingo!"
*Heijn: *Diepe zucht* "niet weer zo een."
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten