Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

Beste Sims Nieuws leden,

Zo'n twee maanden geleden zijn we een zomervakantie-uitdaging gestart. Jammer genoeg zijn er niet zoveel inzendingen binnengekomen: namelijk maar 4. Aangezien we ook 4 prijzen hebben vinden wij het niet leuk om die alle vier zomaar weg te geven. Dat is erg jammer voor degene die wel hebben ingeleverd, want ze hebben er veel moeite en tijd ingestoken.
Daarom hebben we besloten dat de vier deelnemers per persoon 250 Simpoints krijgen die ze kunnen uitgeven in de Store. Deze vier leden zijn: Matthieu, steefjee90, callieballie400 en Rita! Zouden jullie een pm willen sturen naar hiki met daarin een lijstje met de items (voor in totaal 250 Simpoints) die je graag zou willen krijgen?

Hieronder kun je de 4 inzendingen lezen, ze zijn stuk voor stuk erg leuk!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

Inzending van Matthieu

Afbeelding

Hey, ik ben Josefien van Leiden. Ik woon in Twinbrook. Mijn ouders zijn lang geleden al overleden, sindsdien heb ik niet echt een baan. Maar ik wil nu mijn kinderdroom nastreven: Binnenhuisarchitect worden. :woot
En natuurlijk een leuke man vinden. (A)

Het eerste wat ik dacht toen ik Twinbrook een paar maanden geleden inkwam was: "Wat een ongelofelijk saaie huizen zeg!" Dus daar ga ik dan maar eventjes verandering in brengen.
-Een paar dagen later-
Jaaah, ik ben aangenomen als binnenhuisarchitect :woot Ik he zelfs al 1 huisje gedaan:

Afbeelding

Ik ben er best trots op, maar ik wil natuurlijk véél meer huizen doen. (A)

-2 weken later-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar vandaag heb ik vrij. Het is trouwens winter geworden hier, ben ik gek op, al die mooie sneeuw... :wub Straks ga ik even naar het park.

Afbeelding

Afbeelding

Ja je ziet het goed, ik heb een man aan de haak geslagen! Nee hoor, zover is het niet, maar we hebben lekker gepraat. We gaan elkaar morgen nog een keer ontmoeten, in het park. Lekker een beetje mysterieus. ;)

Afbeelding

Vandaag Jason (naam vergeten te vermelden gister) weer gezien in het park, het was zo leuk! We hebben gewoon geknuffeld op een parkbankje :sweatdrop Hij is echt de leukste man die ik ooit heb gezien!

Afbeelding

Vandaag is Jason bij mij ingetrokken! We kennen elkaar nu al 3 maanden.

Afbeelding

Ik ben zwanger!!! Van Jason natuurlijk, ik ben dolgelukkig! Helaas is Jason dat wat minder, die houdt niet zo van kinderen. :S

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weer veel gewerkt de laatste tijd, nog nergens last van. Ondertussen al 4 maanden zwanger... Heb er zo'n zin in!

-2 weken later-

Jason en ik hebben ruzie gekregen. :cry Hij wilde het kind niet opvoeden, en zou weg gaan wanneer het geboren wordt. Ik heb gedreigd het heel Twinbrook rond te vertellen dat hij zo'n klootzak is...
Nu heb ik hem nog steeds niet gezien, al 5 uur niet en het is al avond.
Ik kruip maar onder de wol, wel met een slecht gevoel. Misschien had ik het anders aan moeten pakken.

-Iemand gooit een molotov cocktoil door het raam-


Afbeelding

De kamer vult zich langzaam met vlammen, ik besef dat ik ten dode opgeschreven ben... samen met mijn kind. Er gaan in die laatste seconden duizenden gedachten door mijn hoofd, maar geeneen kan mij, en mijn kind, nog redden... Dit is het einde...
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

Inzending van steefjee90

Het leven van Josefien van Leijden

Afbeelding Afbeelding
Nadat Josefiens ouders omgekomen waren in een auto ongeluk ging Josefien bij haar lieve grootmoeder wonen. Haar oma had echter ook niet het eeuwige leven en overleed toen Josefien 20 jaar oud was. Josefien erfde het huis van haar oma en liet het helemaal verbouwen en moderniseren door het lokale trendy aannemersbedrijf. Dit zelfde aannemersbedrijf had het trendy Marokkaanse theehuis gebouwd, waar Josefien op een avond besloot dat het tijd werd voor een nieuw begin.

Afbeelding Afbeelding
Josefien vond na een tijdje een leuke baan op het politiebureau en leerde daar haar baas, Max Boterbloem, kennen. Josefien was er echter nooit zeker van of Max haar aangenomen had vanwege haar vaardigheden of vanwege zijn drang om zijn charmes te uiten. Na een maand of 6 was Josefien er echter van overtuigd dat het niet ging om haar vaardigheden, Max flirte namelijk constant met haar. Ondanks dat Josefien wist dat hier haar baan mee op het spel zou kunnen staan, liet zij Max zijn gang gaan.

Afbeelding Afbeelding
Na een tijdje kondigde Max aan dat Josefien met hem mee moest op zakenreis naar Frankrijk. Eenmaal aangekomen in Frankrijk bleek de bedoeling van Max geheel anders dan een zakenreis. Ze maakten romantische wandelingen, reden samen door de straten van het Franse dorp en dineerde romantisch in lokale restaurantjes. Vlak voor de terug keer naar huis gebeurde het dan. Het was dan wel in een goedkoop Frans hotelbed maar dat mocht de pret van de eerste keer O jaa niet drukken.

Afbeelding Afbeelding
Eenmaal terug thuis in Sunset Valley voelde Josefien zich intens gelukkig en beschouwde zich, ondanks dat er geen aanzoek had plaatsgevonden, als de vrouw van Max. Een dag na terugkomst gebeurde er iets dat Josefien nooit had verwacht. Max bekende dat hij getrouwd was en zelfs een tienerzoon had. Josefien was verscheurd van verdriet. En het verdriet werd nog groter toen zij de volgende dag een zwangerschapstest deed en zwanger bleek te zijn. Hierop besloot Josefien dat het voor haar en haar ongeboren kindje beter zou zijn als ze geen contact meer zou hebben met Max Boterbloem.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
8 maanden later werd een prachtige kleine meid geboren: Michelle Isabelle van Leijden. Michelle was Josefiens grootste trots en haar leven. Josefien werkte zo hard mogelijk om Michelle alles te geven wat ze maar wilde hebben, maar probeerde ook zoveel mogelijk tijd door te brengen met haar kleine meid. Michelle was een lief kind maar had ook aardig wat kattenkwaad in haar mars. Als Josefien haar vervolgens een standje gaf ging ze zitten mokken op de wc, en kon Josefien niks anders doen dan haar vergeven.

Afbeelding Afbeelding
Het leven verliep Josefien voorspoedig. Haar dochter was ondertussen al opgegroeid tot een tiener, zijzelf was een oude dame geworden, maar ze had het toch maar klaar gespeeld om gepromoveerd te worden tot agente zedenpolitie. Ondanks dat zij oudere was geworden bleef zij dit beroep parttime uitoefenen want alleen van een pensioenuitkering zou zij niet rondkomen. Ondanks dat Josefien een aantal rotte dingen in haar leven had meegemaakt, blijkt dit nog niks in vergelijking wat er op een noodlottige woensdagochtend gebeurde.

Afbeelding
BOEEEEEEEEMM!!! Josefien was onderweg naar de brievenbus om haar post te halen, toen een automobilist de macht over zijn stuur verloor en zo regelrecht haar tuin in reed. Josefien was te laat… Ze kon niet meer uitwijken en was op slag dood door de klap die zij kreeg, inwendig letsel. Nu stond haar dochter op 18-jarige leeftijd alleen voor het leven: Josefien was op dezelfde manier omgekomen als haar ouders…

Afbeelding Afbeelding
Dit was het leven van mijn moeder Josefien van Leijden. Ik ben haar dochter Michelle Isabelle en heb mijn leven tot nu toe goed op de rit. Ik heb mijn eerste rol als actrice gescoord in CSI Sunset Valley en hoop binnenkort te verhuizen naar een groter huis zonder de nare herinneringen aan het noodlottige ongeval van mijn moeder. Of mij hetzelfde noodlot te wachten staat is nog maar even afwachten, voorzichtig ben ik in ieder geval…
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

Inzending van callieballie400

Het dagboek van Josefien van Leijden, door Josefien van Leijden
Afbeelding
Ik ben Josefien en mijn dagboek begint wanneer ik in mijn bed naar mijn favoriete programma zat te kijken, toen de bel plotseling ging!
Afbeelding
Ik deed de deur open en daar stond de prachtigste man die ik ook gezien had! Ik vroeg hem binnen te komen en om met mijn te lunchen.
Afbeelding
We hadden een gezellig gesprek over elkaars werk en het huis waar hij woonde. Hij praatte over een erg mooi huis. Hij vroeg me uit eten en ik zei natuurlijk ja!
Afbeelding
Na een tijdje moest ik werken en vroeg hij mij weg te brengen. Hij zette me af bij het gemeentehuis van Polar Ville waar ik als podiumpoetser werk.
Afbeelding
Ik moest het podium poetsen waar net mijn baas een toespraak hield. Ik wil hem ooit vervangen, maar ik kon mijn hoofd niet bij het werk houden, want ik dacht alleen maar mijn date.
Afbeelding
’s Avonds spraken we af in een restaurant waar we gezellig gingen eten.
Afbeelding
Na het eten zouden we naar de bioscoop gaan. Het was nog een stukje lopen, maar we hadden nog erg lang de tijd.
Afbeelding
We gingen romantisch in een park zitten en gingen samen naar de heldere hemel kijken.
Afbeelding
Het werd steeds romantischer en we gingen zoenen! Alleen wel jammer dat we daardoor de film hadden gemist.
Afbeelding
De volgende dag ging ik lekker door het park hardlopen.
Afbeelding
In het park kwam ik mijn date weer tegen en we gingen praten over gisteren. Hij vroeg of ik de volgende dag bij zijn huis wou komen. Ik zei natuurlijk weer ja, ook al moest ik wel werken.
Afbeelding
Die dag moest ik nog werken. Doordat ik zo gelukkig was, ging het erg goed en kreeg ik promotie!
Afbeelding
De dag erna was het eindelijk zover dat ik het prachtige huis van mijn date zou zien. Ik moest daarvoor helemaal naar de andere kant van de stad toe rijden waar ik aankwam bij een goedkoop, klein huisje.
Afbeelding
Ik liep door een blauwe deur en ik kwam in een donkere gang dat leidde naar een trap.
Afbeelding
Ik kwam uit in een zwarte kamer, met een lange tafel waar ik een man zag zitten.
Ik vroeg: ‘Ben jij?’ maar doordat ik de naam van mijn date niet kende, zei ik verder niets.
‘Martin,’ antwoordde hij, maar verder zei hij ook niets en at ik gewoon het stukje vlees op dat op tafel stond.
Afbeelding
Martin liep naar me toe en ik zag dat het niet mijn date was, maar een man met rare vleugels! En toen realiseerde ik dat ik een lijk op Martins tafel zag staan.
Afbeelding
Er gingen veel gedachtes door me heen, maar ik besloot te vechten.
Afbeelding
Tot mijn grote verbazing won ik en rende ik zo snel als ik kon het huis uit.
Afbeelding
Naast Martins huis stond een poort, het leek op de poort waar mijn date het over had.
Afbeelding
Ik besloot er doorheen te lopen en kwam weer uit in een gang, maar dan breder en vrolijker. Overal waren mooie beelden en planten.
Afbeelding
Aan het einde van de gang liep ik door een deur dat uitkwam in de badkamer. Een rare kamer om als eerste te hebben, maar het kwam wel mooi uit.
Afbeelding
Ik ging terug door dezelfde deur en kwam uit in de eetkamer. Ik was erg verward. Aan de tafel zat mijn date en ik ging naast hem zitten. Hij wist dat ik Martin tegen was gekomen en vertelde dat hij af en toe de neiging heeft om mensen op te eten. Een kannibaal, dacht ik.
Afbeelding
Daarna gingen we voor de deur staan en moest ik aan de kamer denken waar ik het liefst zou willen zijn. Ik kwam uit in de slaapkamer.
Afbeelding
Plotseling voelde ik me erg ziek en viel ik op de grond. Ik viel in een diepe, lange slaap.
Afbeelding
Na negen maanden lag ik steeds te slapen, maar ik had wel een kind gekregen op de een of andere manier. Waarschijnlijk had mijn date hem geadopteerd.
Afbeelding
Ik werd ouder en ouder, zo werd mijn kind ook. Hij was van school af en ging voor een paar jaar op wereldreis, wel jammer dat ik niet had kunnen helpen met zijn opvoeding.
Afbeelding
Op een dag werd ik wakker met het gevoel dat ik in hemel was.
Afbeelding
Ik stapte uit bed en zag een oude man.
‘Date?’ vroeg ik.
‘Ja, Michael, je date.’ Hij vertelde dat de kannibaal mij vergiftigd had en vertelde dingen over onze zoon. Ik was gelukkig nog niet zo oud als hem, maar dat zou ik wel snel worden
Afbeelding
We woonden nog een lange tijd in het prachtige huis, maar op een dag kwam de kannibaal in ons huis binnen. Hij had in al die jaren erg veel getraind, dus was erg sterk geworden.
Afbeelding
Het enige wat wij konden doen was vluchten. We hadden een voorsprong op de kannibaal dus we gooiden een bom in ons huis en rende door de deur.
Afbeelding
Er kwam een grote explosie wat het hele huis, samen met het huis van de kannibaal verwoeste. Jammer van dat mooie huis, maar we leefden in ieder geval nog.
Afbeelding
We kochten een wat kleiner huis waar we onze laatste jaren zouden leven. We leefde nog maar kort, maar wel gelukkig.

De Laatste avond, door Andrea Oeben
Afbeelding
Helaas kon Josefien de laatste gebeurtenissen van hij leven niet schrijven, maar ik zal je vertellen wat er nog allemaal met Josefien gebeurde.
Afbeelding
Ik liep lang het huis van Josefien en zag een raar licht in haar huis. Ik wist uit ervaring dat het licht van een geest moest zijn.
Afbeelding
Ik ging beter kijken toen ik magere Hein zag met de geest van Michael naast hem en Josefien had een lange stok door haar heen.
Afbeelding
Wat ik later hoorde was dat Michael dood was gegaan aan ouderdom en Josefien als eenzame weduwe beroofd en vermoord werd. De hele stad praatte erover! Maar ik wist dat Michael niet aan ouderdom was overleden, want het was een roze geest, overleden aan honger dus.
Afbeelding
Het is wel jammer dat het verhaal zo had moeten aflopen, ik kende Josefien niet goed, maar volgens mij was het een vrolijke, aardige vrouw dat een geweldig leven had gehad. Ze was 81 jaar geworden.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

Inzending van Rita

Afbeelding
Rustig staar ik naast me. Totdat de hoge stem van de taxi-chaffeur klinkt. Ik geef hem het geld en stap uit

Afbeelding
Starend naar het mooi huisje. Dit was het dan. Als een gedachte aankomt over kindertjes

Afbeelding
Net aangekomen bij het park. Kijk ik rond, als ik het school gebouw zie en de kleine kinderen in de pauze zie spelen. Verschijnt er
een grote glimlach op me mond

Afbeelding
Zachtjes neem ik plaats op 1 van de vrije schommels. En kijk ik naar de circa 6 jarige kinderen. Als ik word gestoord door een man

Afbeelding
We beginnen een gesprek. Heel gezellig natuurlijk, opeens word ik van de schommel geduwd en gaat er een vrouw zitten.
Boos zegt ze : Blijf is van me man af. Ik sta op en loop weg

Afbeelding
Ik kijk naar het onschuldige water. Als ik rechts kijk zie ik die vrouw helemaal boos naar me staren.
Dus draai ik me links om en loop richting het gemeente

Afbeelding
Als ik bijna het park uit ben. Kom ik het Standbeeld van de stichter van Sunset Valley tegen. Natuurlijk nemen de mensen geen
moeite om het standbeeld schoon te maken.

Afbeelding
Een buitenstaander moet er natuurlijk wel bijhoren. Dus toen ik een paar mensen zag protesteren
Pakte ik een bord en deed gelijk mee. Natuurlijk waar haal ik zo 'n bord vandaan. Daar heb ik zelfs geen verstand van!

Afbeelding
Beginnen met een baan wil ik wel. Ik had in de krant gelezen dat het Vrije Hart Ziekenhuis nog personeel zocht. Wat is een ziekenhuis
zonder personeel?

Afbeelding
Toen ik de volgende dag genoot van een kop koffie. Toen ik opeens een piep geluid hoorde. Als een malloot rende ik naar de laptop
en opende ik me mail. 4 berichten van de Sims-dates, ik had 4 dates 4 dagen de tijd

Afbeelding
date 1 : ging wel. Gobias lachde overal over. De natuur, zichzelf, de omgeving en de lucht. Gobias is een lieve man
maar ik vind zijn lach wel schattig, maar dat hij overal om lacht.

Afbeelding
Date 2 : Het was oke. We hadden gepicknikd en daarna zijn we gaan praten over alles en nog wat. Maar hij ging opeens weg
Hij stond op en liep gewoon weg. Zonder afscheid te nemen

Afbeelding
Date 3 : Niet echt leuk. We gingen uit eten, en hij sprak met ze 'n mond vol, nog niet zo erg maar. Hij sprak alleen maar onzin over
monsters en films.

Afbeelding
Date 4 : super !! We hadden het erg gezellig en lieten elkaar gekke danspasjes zien. Helemaal te gek was het! we waren van plan
om nog een paar dates te houden.

Afbeelding
Natuurlijk hadden we nu een echte relatie. We wisten alles van elkaar. Als je in de ogen van de ander kijkt kun je zo de
liefde zien.

Afbeelding
Ik had de volgende dag een afspraak met een dokter. Uit de test bleek uit dat ik maar 1x een kind kan baren.
Mijn droom verpest.

Afbeelding
Starend naar de zee. Als ik gegiechel van kinderen achter me. Wetend dat het een hallunicatie is.

Afbeelding
Ookal kan ik maar een keertje zwanger raken. We konden het wel proberen. En Leighton had ook een kinderwens
Hij had al een zoontje maar dat maakt toch niet uit.

Afbeelding
Na 9 maanden overgeven. Was ik bevallen van een tweeling Eric en Rick. Ze zijn zo schattig
toen ze klein waren.

Afbeelding
Nu heb ik elke dag een uitzicht op mijn kinderen. Mijn droom is half uitgekomen.
Ik was er blij. We waren een gelukkig gezinnetje
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Uitdaging van de zomervakantie: Mededeling

^ volgens mij moet je beter tellen ;)
Ik ga niet stemmen :O
Maar wrm doden jullie Josefien? Of moest je haar aan het eind doden :O
Dat Josefien 81 jaar is geworden :O en dan nog steeds zo mooi is xd


\/ Hetzelfde ;)

Laatst gewijzigd door Rita op ma 05 sep 2011, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie