Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

81 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Rainbowcy Collab ~ Regels, Inschrijven en Q&A

Hee iedereen!

Het leek mij leuk om een collab Rainbowcy te beginnen. Alleen het wordt wel een béetje anders dan een normale collaborative legacy. Samen met AnsjJ2 heb ik opdrachten bedacht bij elke generatie. Er wordt zonder punten gewerkt, de opdrachten zijn vooral bedoeld als richtlijn, om je alvast een idee te geven waar die generatie over moet gaan.
De Rainbowcy bestaat uit 10 generaties. De eerste generatie moet de kleur grijs zijn, maar verder is de kleurenbepaling vrij.

Dit topic is voor inschrijving en Q & A's. Tot en met woensdag kun je nog vragen aan mij stellen, daarna kun je bij AnsjJ2 terecht omdat ik op vakantie ga. Graag alleen PMen als het nodig is! Geen zinloze PMs etc.!

Ik hoop dat jullie zin hebben om mee te doen! :D


Gen 1. - Grijs (vanaf hier uit is het vrij om te kiezen met welke kleur je door gaat.)

''In het dorp waar jij woonde werd je altijd uitgelachen omdat je anders was dan anderen. Je droeg andere kleding die iedereen gek vond. Jij wilt nu bewijzen dat je wel degelijk je dromen waar kan maken, zonder de hulp van anderen.''

- Start in de carriere stylist en behaal niveau 10
- Geef minstens 15 sims make-overs
- Behaal niveau 10 in de vaardigheid op de schetsbank

Gen2.
"Je ouders komen allebei uit het mode wereldje, al vanaf kinds af aan liep jij met andere kleding dan alle andere kinderen. Het ene kleding stuk iets duurder dan het ander, maar het was niet jou eigen stijl. Je hield sowieso niet van het mode wereldje van je ouders, je ouders wouden het liefst dat je hun taak als ' fashionista' over nam.. Maar dat wou jij niet, jij wou het liefst dokter worden."

- Behaal Niveau 10 in Inzicht.
- Behaal Niveau 10 in de carrière "Medisch"
- Krijg 2 kinderen


Gen 3:
''Jouw ouders waren behulpzaam, zorgzaam en lief. Maar doordat ze telkens met het redden van zieke mensen bezig waren, vergaten ze jou en je broertje/zusje een beetje. Jullie besloten om dan maar samen het bruisende nachtleven te verkennen! Jullie waren alletwee wild en konden nog niet zo goed keuzes maken.''

- Ga elke week naar 3 verschillende clubs
- Heb minstens 5 goede vrienden
- Behaal sterrenniveau 5
- Word een vampier en verander later weer terug (dit is weer een van je impulsieve acties)

Gen 4.
Je vader was een party animal, en je moeder was maar een vrouw voor één nacht. Ondanks dat bleven ze toch bij elkaar, maar niet altijd even lief. Meer haat dan liefde,! Aangezien je nogal vaak jezelf opsloot in je slaapkamer , terwijl hun ruzie hadden, begon je te schrijven. Verhalen, gedichten, blog's. Noem het maar op! Hier besloot je uit eindelijk je carrière van te maken

- Niveau 10 schrijven
- Minstens 5 romans
- Levenswens Professioneel Schrijver
Verdien minimaal 4000 royalty’s per week aan het schrijven van boeken.
- Minimaal 1 kind, rest mag je zelf bij voegen.



Gen 5.
Door de spannende verhalen van je moeder , over politie agenten die tot diep in de nacht boeven aan het vangen waren. Had je al vanaf kleins af aan het idee om iets te betekenen voor de mens.

- Haal niveau 10 in inzicht.
- Maak je partner bij, als het een vrouwelijke partner is.. Probeer daar je eerste Ojaa mee te doen
- Trouw uit eindelijk met een vrouw die je ontmoet, of met je partner (Als je echt niemand kan vinden)
- Krijg 1 kind.

Gen 6.
''Het leven van je ouders zat vol spanning. Maar van jou hoeft dat niet. Jij wilt gewoon alleen zijn, een beetje tuinieren en tv kijken is prima voor jou.''

- De heir van deze generatie moet de eigenschap ''Einzelgänger'' hebben.
- De heir van deze generatie moet verhuizen uit het legacy huis en op zichzelf gaan wonen
- Krijg nooit een baan
- Behaal niveau 10 in de vaardigheid tuinieren

Gen 7.
''Mijn ouders hebben nooit gewerkt voor hun geld en waren verschrikkelijk lui. Ik wil zelf een warm thuis opbouwen voor mijn toekomstige kinderen.''

- De heir en partner moeten allebei een fulltime baan hebben
- Krijg 5 kinderen en leer altijd alle peuters hun vaardigheden

(omdat dit een beetje een standaard generatie is, stuur ik er nog eentje :$)

Gen 8.
''Doordat ik uit een warm nest kom heb ik al heel wat basisvaardigheden kunnen opdoen voor mijn verdere leven. Mijn ouders hebben me altjid in alles aangemoedigd en me verzekert dat ik als ik iets wil, alles kan. Daar ben ik echt dapper van geworden, en ik realiseer me dat ik brandweerman/vrouw wil worden! Spelen met vuur en risico's, dat wil ik doen! Niet alles hoeft in mijn leven zo perfect te gaan als het bij ons thuis was.''

- Behaal niveau 10 in de carriere Brandweer
- Heb minstens 3 vriendjes/vriendinnetjes voordat je gaat trouwen en krijg bij minstens twee daarvan een kind
- Geef elke week 3 feesten en/of ga naar 3 verschillende clubs (het leven tot het uiterste beleven!)

Gen 9.
''Van je ouders heb je geleerd om je dromen na te streven, en dapper te zijn. Jij mag best gezien worden door anderen heb je geleerd, en je bent dan ook geen muurbloempje!''

- Richt een band op van minstens 3 leden
- Leer alle instrumenten te bespelen
- Behaal sterrenniveau 5

Gen 10.
“Je moeder was razend populair , en kwam telkens in beeld op televisie. Maar zelf had jij ook een visie. Een beeldende visie. Vanaf kind af aan wil je al regiseur worden, en wanneer je dat wordt, wordt je moeder ongelofelijk boos. Ze wil niet dat haar zoon/dochter haar video clips gaat opnemen”

- Behaal niveau 10 met inzicht
- Behaal niveau 10 met schrijven
- Maak een heleboel vrienden, die altijd achter je keuze zullen staan
- Krijg 2 kinderen.

Gen 11.
Daar ben je dan, het kind van de beroemde regisseur. Verplicht om 11 generaties van jouw familie af te sluiten. Maar kun je dat wel? Jij bent op school altijd gepest omdat je het rijkeluiskindje was, en daardoor ben je verschrikkelijk onzeker geworden over jezelf. Jouw generatie is niet alleen om de legacy af te sluiten, maar ook om je verleden af te sluiten.

- Deze generatie is vrij open in keuzes. De enige gegevens die je krijgt zijn het feit dat je geen mens durft te vertrouwen (ook geen mannen) en telkens van werk en uiterlijk verandert omdat je zo onzeker bent. Vul met je eigen creativiteit in hoe het allemaal eindigt!

Laatst gewijzigd door Simsesther op wo 10 aug 2011, 16:22, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Rainbowcy Collab ~ Verhaal UPDATE

Inschrijvingen
Generatie 1 ~ Luna
Generatie 2 ~ Snooki
Generatie 3 ~ Simsesther
Generatie 4 ~ Melanie
Generatie 5 ~ Liza
Generatie 6 ~ Jepske
Generatie 7 ~ Marit.
Generatie 8 ~ Rita
Generatie 9 ~ freggel
Generatie 10 ~Ayumii
Generatie 11 ~ Luwill


Ik neem zelf generatie 3 :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Simsesther op vr 29 jul 2011, 13:54, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

Geef mij toch maar Generatie 3! :D

Oeps :sweatdrop
Houd jij maar die, ik kijk wel of ik een andere zie ;)
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 12 jul 2011, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

^^ Ja is goed, ik zet je erbij ;)

Het is de bedoeling dat degene van gen 1 doorspeelt totdat het eerste kind jongvolwassene is of alle kinderen tiener. Dan gaan we stemmen wie de volgende heir gaat worden (denk ik), alleen diegene wordt geupload en degene van gen 2 speelt ermee verder.

Jullie zullen het vanaf morgen zonder mij moeten doen, ik ga morgen namelijk op vakantie.
Ik hoop dat we nog vol komen :'3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie