Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

81 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

^ Ik had ook graag G4 gedaan,
of G1, maar aangezien dat al genomen is neem ik G8 :D

Edit: Nou ja, als die allemaal niet kunnen, mag ik dan een overige generatie? Want ik wil echt graag mee doen... :)

Laatst gewijzigd door Luna op vr 29 jul 2011, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

Luc schreef:Een paar vraagjes:
-Word generatie 1 door de persoon zelf gemaakt ?
- maakt het uit in welk dorp je speelt
-wanneer beginnen we
/////////
geef mij maar alvast G1 als dat kan ik kijk wel of ik nog wijzig :)
Wil je G1 echt doen? Dan zet ik je er even bij en mag je direct beginnen!

- Generatie 1 wordt door jouzelf gemaakt
- De stad die jij kiest mag je zelf weten, als er maar berrie sims in zitten.
- Wanneer jij wilt!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

Ik wil generatie 4 wel graag doen. :)

Oohh, ik wil ook graag meedoen.. :(

5 is ook nog vrij toch?? :oo Dan wil ik vijf doen. :3

Laatst gewijzigd door Liza op vr 29 jul 2011, 10:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

OMGG wat leuk dat iedereen zich heeft ingeschreven terwijl ik weg was <33

Dus even de inschrijvingen nu:

Generatie 1 ~ Luc
Generatie 2 ~ Snooki
Generatie 3 ~ Simsesther
Generatie 4 ~ Melanie
Generatie 5 ~ Liza
Generatie 6 ~ Jepske
Generatie 7 ~
Generatie 8 ~ Rita
Generatie 9 ~ freggel
Generatie 10 ~ Ayumii

Maar nog ff over G7, Luwill zei dat hij heel graag mee wou doen en dat hij dan de overgebleven generatie wil, maar later vroeg Marit ook om G7, dus wie krijgt hem nou? Dan kan een van de twee niet meedoen en dat is ook wel lullig :O
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Rainbowcy Collab ~ Inschrijvingen en Q & A's

OMG sorry lol :P

Ja, dat is misschien wel een ideetje. Ik zal wel even kijken of ik ergens nog een generatie tussen kan schrijven :)

EDIT: Generatie 11 bijgeschreven!

Gen 11.
Daar ben je dan, het kind van de beroemde regisseur. Verplicht om 11 generaties van jouw familie af te sluiten. Maar kun je dat wel? Jij bent op school altijd gepest omdat je het rijkeluiskindje was, en daardoor ben je verschrikkelijk onzeker geworden over jezelf. Jouw generatie is niet alleen om de legacy af te sluiten, maar ook om je verleden af te sluiten.

- Deze generatie is vrij open in keuzes. De enige gegevens die je krijgt zijn het feit dat je geen mens durft te vertrouwen (ook geen mannen) en telkens van werk en uiterlijk verandert omdat je zo onzeker bent. Vul met je eigen creativiteit in hoe het allemaal eindigt!

Wil je nu gen 10 of 11 Luwill? Dan schrijf ik Marit bij de overgebleven generatie in :)
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Rainbowcy Collab ~ Generatie 11 bijgeschreven!! ~

Geen probleem hoor :D

Generatie 1 ~ Luc
Generatie 2 ~ Snooki
Generatie 3 ~ Simsesther
Generatie 4 ~ Melanie
Generatie 5 ~ Liza
Generatie 6 ~ Jepske
Generatie 7 ~ Marit
Generatie 8 ~ Rita
Generatie 9 ~ freggel
Generatie 10 ~ Ayumii
Generatie 11 ~ Luwill

Dan nu alleen nog wachten tot Luc begint :wub
Luc

Re: Rainbowcy Collab ~ VOL!! ~

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Ik loop langzaam richting mijn huis , het was een lange reis, Blueberry Port ligt aan de andere kant van het land. Ondertussen gaan er veel vragen door mijn hoofd , Kan ik dit wel ? Zullen ze me hier wel respecteren ? Waarom doe ik dit? Ja die laatste was een goeie , maar het was tijd de ik voor me eigen ging zorgen en gerespecteerd werd.
Afbeelding
Als ik mijn huis in loop zie ik gelijk al dat het gemeubileerd is , ik loop een rondje door het huis . Het is geen groot huis maar groot genoeg voor 2 personen , het is wel weer is tijd dat er kleur in mijn leven komt.
Afbeelding
Ik ga op de bank zitten en staar voor mij uit , ik hoop zo dat ze mij hier niet raar vinden , ik snap überhaupt niet waarom ze mij raar vonden. Misschien lag het aan .... ik heb eigenlijk geen idee , waarschijnlijk zochten ze gewoon iemand om te pesten en werd ik daarop uitgekozen. Ik ben van plan om styliste te worden . Misschien zal ik dan wel bekend worden en doorbreken . ik sta op en pak de krant en ga dan in de stoel zitten.
Afbeelding
’Vrouw vermoord in Blueberry Port ‘’ , het was een filmster ,soms zag ik haar lopen. Meer boeiends stond er niet in , ik ging naar de pagina met beroepen Brandweer , Dokter ,Beeldhouwer , Leraar en nog veel meer , maar wat stond er niet bij ? Stylist. Ik besloot zelf maar naar het Stylistenbureau te gaan .
Afbeelding
Eenmaal bij het bureau aangekomen , ren ik er heen en ga naar binnen. Het is een mooi groot gebouw , hier zie ik me eigen al werken. Ik ben zo enthousiast dat ik naar binnen ren.
Afbeelding
Bij binnenkomst zie ik gelijk de eigenares ze blond en ze ziet er streng uit. ‘’hoi, ik ben Grises Rainbowcy’’ zeg ik als ik me eigen voorstel ‘’ hallo, ik ben Vanilla-Cream Sundea ‘’ zegt ze vriendelijk terug. ‘’Kom je hier voor de vacatures ‘’ vroeg ze snel daarna.
Afbeelding
“Ja , daar kom ik voor ‘’ antwoorden ik, ‘’ waarom zou je hier willen werken’’ vroeg ze daarna.
‘’nou ik wil een professionele styliste te worden , en…. ‘’ ik legde alles uit , dat ik van Blueberry Port naar Sugar Valley was verhuist , het leek alsof ze begrijpend zat te luisteren maar toen onderbrak ze me .

Afbeelding

‘’Oke , ik neem je aan maar alleen en alleen omdat we iemand nodig hebben , als je een ding fout doet lig je eruit oke?’’ ik knikte ‘’ en ga nu maar naar huis je kan maandag beginnen met werken ‘’
Met een verbaasd gezicht hield ik een taxi aan.
Afbeelding

Die vrouw was zo onaardig opeens , Ik wil niet dat zij mij niet mag ze is en blijft mijn baas. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht er ontsnapte een klein gilletje de chauffeur keek chagrijnig om , maar dat kon me niks schelen ik had eindelijk mijn baan ik was zo blij. Mijn gedachte werd ruw verstoord ‘’ we zijn er , dat is 5 euro juffie’’ ik gaf het geld en liep naar binnen.

Afbeelding

Ik liep gelijk door naar de keuken , ik had zo een honger gekregen dus ik besloot om lekker eten te maken , en daarna mijn nest in te duiken. Ik kon niet wachten om maandag te beginnen.

Afbeelding

Toen ik eenzaam aan het eten was besloot ik om morgen de stad te gaan bekijken en vrienden te maken , ik was egt doodop na vandaag dus ik besloot om te gaan slapen.

Afbeelding

Ik deed mijn pyjama aan , en kroop in mijn bed. Ik had erg veel zin in morgen ik hoopte dat ik vrienden kan maken , mijn eerste dag in Sugar Valley was best wel goed verlopen vandaag .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie