Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

28 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #37: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 26 juni 2011.

Afbeelding
Marit. schreef:Jongetje denkt: 'Stomme hond, stop nou met blaffen! Ik moet naar de WC!'
lenhofcreathings schreef:Jongentje denkt: MAMMIEEE..!! Ze houden niet van mondharmonica-muziek of zingende honden..! :(
Marinaatjuh schreef:Hond: WRAFF! IK eet jullie allebei helemaal op, die schijterd komt later wel. :twisted
protsims schreef:Hond: zet poten naar achter om een scheet te laten!
jongetje: Whaaaat riekt er ier zo!
meestersim schreef:Hond tegen jongen met rode pet: ''Hé Ash Ketchum, ik daag je uit voor een Pokémon gevecht! Ik ben zijn pokémon!''
Bange jongen: ''In wat voor soort wereld ben ik belandt?!''
Alan Stanley schreef:Auw..Geloof me, hij bijt door...
Luwill schreef:Hond: 'Wegwezen jullie! Alleen IK mag hem uitlachen!'
Refurb schreef:Zijn hier nog stoute kindertjes *WOEF*
Matthieu schreef:Jongetje: Vertel het, wat vond je moeder van die g-gebroken ruit?
Hond denkt: Als je het nou niet zegt jonge....
Bhakti schreef:Awwwwww. Je bent in werkelijkheid een meisje, en dan ook nog eens met een kat mee achter je.
Picassu schreef:Als ze er maar niet achter komen dat ik ook nog een beugel heb...
marlinde schreef:Jongen met cap:
"Zeg hond, jij moet óns niet aanvallen. Híj wou geen hondenkoekjes voor je kopen!"
Hikari-desu schreef:Wegwezen! Die boom is van MIJ!
Mikese schreef:Hond: waar is mijn voedsel?
Jongen denkt: o nee, als hij er maar niet achter komt dat ik alles in m'n mond gepropt heb.
pipapanda13 schreef:Heej, jullie daar! Kssht, dit is mijn slachtoffer!
I_mJimmy schreef:Hond: "Wat nou die kleur lippenstift staat je niet!?"
freggel schreef:Welkom bij Hollonds next sing-Dog,
onze eerste kandidaat:
Broekpoeper Jan en zijn valszingende hond: Vervalsd!
Snooki schreef:Hond: 'Oh my god, zie je die cap dan niet, scheiterd?! Dat is een New York pet! HEBBE HEBBE :drool '
gusty schreef:pesters: Ai! hij heeft er een broer bij, z'n moeder heeft alweer een miskraam gehad!!
lopeeen!! want als we te lang op dit vuile gezicht moeten kijken. dan zijn we verloren!!!
Miss_S schreef:Jongetje: Help zo meteen ontploft de hond. Rennen....
maike0090 schreef:"Who let me ou-hout *woef woef woef* ? ;D "

jongetje: "omgggg die hond kan praten O_O"
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten