Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

120 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Als je meerdere foto's plaatst dan komt er één in het stemtopic met een link naar de andere.

Maar het is wel de bedoeling om de hele familie op één foto te zetten, misschien was dat niet echt duidelijk? En liever niet op elke foto één familie lid zegmaar.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Nina schreef:Als je meerdere foto's plaatst dan komt er één in het stemtopic met een link naar de andere.

Maar het is wel de bedoeling om de hele familie op één foto te zetten, misschien was dat niet echt duidelijk? En liever niet op elke foto één familie lid zegmaar.
Naja... Eh dan heb ik er eentje van de hele familie want aangezien.. Die vrouw pas gescheiden is met de man xD
Dan pak ik de foto met het verhaaltje voorlezen :klap
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Ik ook :)

Edit; Mijn inzending
Afbeelding
Alweer staan Nina en Tim naar elkaar te schreeuwen, terwijl Eefje er verdrietig bij staat.
Eefje is het foutje van Nina en Tim, want eigenlijk zijn ze nog veel te jong voor kinderen.
Ze hebben totaal geen idee van hoe ze haar moeten opvoeden, iets waar ze elke keer weer opnieuw ruzie over maken.
Afbeelding
En Eefje kan alleen maar toekijken hoe ze naar elkaar staan te schreeuwen. 'Hou op!' gilde ze huilend, maar haar ouders schreeuwden zo hard dat ze haar niet eens hoorden. Houd het ooit op? dacht Eefje.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Mijn moeder is Spaanse, dus gingen we daar op vakantie dit jaar.
Afbeelding
Hier staan we bij het zwembad van ons vakantiehuisje, hier hebben mijn broertje en ik heel veel uren doorgebracht.

Afbeelding
We waren de laatste dag gaan kijken naar de zonsopgang, die was daar zo mooi!
Ik zal deze vakantie nooit meer vergeten!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Afbeelding
“oh! Wat een oude foto, ik ben nu al tiener!” Zegt Kirsty. “Kijk Lizanne, hier staan pa en ma bij op!” Roept Jillian die Lizanne wenkt. “Mam, wat droeg je een leuk ding, en tante, wat droeg je een fantastisch jurkje!” Grapt Kirtsy.


Mijn inzending, maar 1 foto. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Yay, I'm in :)

Afbeelding
Lachend gooi ik het zand omhoog. "Kijk mam, dit is net als die dag dat jij en papa gingen verloven!" Mijn moeder lacht stralend naar me, ze heeft haar haren netjes gedaan en een witte jurk aan. Ze zucht verrukt, "dat was leuk, hè?" roept ze terug.

Afbeelding
Het was een warme zomerdag in juni en ik was nog wat kleiner, toen papa mijn moeder plots de auto in stuurde en mij bij haar op schoot zetten. Ik wilde weten waar we heen gingen maar hij hield zijn mond stijf dicht.

Afbeelding
Eenmaal op het strand aangekomen begon ik enthousiast door het zand te kruipen. Papa zakte op zijn knieën voor mama neer en even schrok ik, maar al snel viste hij een doosje uit zijn zak.
"Oooh," kraaide mama uitgelaten, "een ring!" Ze sloeg haar handen voor haar mond.

Afbeelding
De rest van de dag heb ik haar alleen maar zien lachen, ze nam me mee uit wandelen en bleef maar tegen me prevelen. Ik weet niet wat ze precies zei, maar de toonhoogte van haar stem vertelde me genoeg.

Afbeelding
Gisteravond zaten mijn ouders nog samen in het bubbelbad, dat weet ik want ik keek stiekem door het badkamerraam. Ze zijn zo lief samen, volgens mij zijn ze heel gelukkig. En dat is maar goed ook, want anders zou ik geen babyzusje krijgen!
____
Je mag de auto foto gebruiken (aangezien ze daar met z'n drieën op staan) :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten