Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #35: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 29 mei 2011.

Afbeelding
Vogelzang schreef:Als de tiener van huis is gaan de ouders erop los...
marlinde schreef:Vrouw tegen man: 'Hoor jij ook voetstappen?'
Man *knikt*: 'Is daar iemand?!'
Meisje:'Nee hoor'
Man tegen vrouw: 'Schat, je hebt het je verbeeld'
Evelien schreef:Meisje: Ik mocht het huis niet uitsluipen zeiden ze! nou dan zweef ik het huis toch uit! :flapper
(hint: kijk goed naar de voeten van het meisje)
xliesix schreef:Meisje: ik ben er bijna...
(Alarmsysteem) tUuT PiEp pIeP TuUt!
Hu..?
Bhakti schreef:Lief he, dat onze Sanne vanavond zo vroeg naar bed ging om morgen uitgerust te zijn voor haar proefwerk.
Liza schreef:"Misschien moeten we maar even kijken?" Zegt vader. "Nee, ze slaapt net zo lief.." Zegt Moeder
Anna schreef:Vrouw: Schat, ik hoor wat.
Man: Dat is de tuinsproeier.
Vrouw: We hebben geen tuinsproeier..
steefjee90 schreef:Zou het me dit keer wel lukken? Ik ben al bijna halverwege en het gaat nog goed...
cedric schreef:aa ik moet die schoenen aan de overkant hebben slijm slijm
Marit. schreef:Bah.. Ik wordt gek van dat kleffe gedoe van mijn ouders. Ff zorgen voor een 'stroomstoring' :twisted
Matthieu schreef:Vrouw fluistert: Psst, Hans, ik zie een schaduw op de muur! Misschien een inbreker?
Man: Welnee lieverd, da's onze gloednieuwe wenteltrap.
Vrouw: maar ik hoor toch écht voetstappen...
Man: Nee, da's de romantische film die Roos niet mag zien :P

Roos denkt: Mwuhaha, had je gedroomd :twisted Lekker meekijken vanachter de bank...
Mikese schreef:De koelkast is nog maar een paar meter lopen. Als m'n ouders maar denken dat ik me netjes aan m'n dieet houdt!
Nona schreef:Nog een klein stukje, en dan heb ik die ontzettend mooie vaas!
Bakie schreef:"Het is al 5 over half 2 's nachts en NOG zijn mijn ouders op! Ze moeten wel iets héél interressants aan het kijken zijn..
Maar dat lijkt wel... Nee dat kan niet toch? Zijn ze nu ECHT de herhaling van het Songfestival aan het kijken!? " :misselijk
Hikari-desu schreef:Meisje: Moet ik nog lang zo blijven staan?
yanyo111 schreef:meisje: pff afvallen is niks voor mij hopelijk zien me ouders me niet, ben nog een paar meter van de koelkast gelukkig!

wat voorafging 's ochtends aan tafel: vader: kind je word veel te dik als je zo door blijft eten! ga maar eens een dieet volgen. moeder: dus je krijgt vanaf vandaag alleen nog maar cornflake's bij het ontbijt en 's avonds al helemaal niks lekkers meer!
pipapanda13 schreef:Man: ik durf te wedden dat Sofie stiekem mee kijkt, voor 10 euro!
Sofie: maak er maar 20 van :fluit
Mich..... schreef:Examens.
Twee mogelijkheden:
Leren...
of vluchten!
I_mJimmy schreef:Meisje: "Tu duum, tu duum, tu du tu du tu duumm.."
Evelieen schreef:Meisje: 'Mooi, ze zijn afgeleid. Nu kan ik eindelijk die mooie schoenen die daar staan stelen!'
maike0090 schreef:"In de volgende opdracht van Hider In The House moet..."
lenhofcreathings schreef:Check me out op me nieuwe onzichtbare fiets! :swing
sims-mike schreef:Iedereen denkt dat het meisje het huis uit wil sluipen.
Eigenlijk wilt ze gewoon haar ouders doen verschieten.
Dus mijn tekst zou gewoonweg de volgende zijn.

Meisje sluipt tot juist achter de zetel en roept dan "BOE".
Leonie schreef:Zo, en wie zei er hier ook al weer dat ze supersonische oren hadden?
Wicked Rose schreef:Those shoes, are, MINE!!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten