Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

27 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #31: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 3 april 2011.

Afbeelding
Luc schreef:"WAAAHH, een plumbob , ik pak hem !!"

"TRANSFORME "
Simmielove schreef:"Away with the trees, away!"
"O wacht eens even, nu zuig ik lucht op.."
"Away with the air, away!"
Nako schreef:Gast met zuigding: 'Oehhhh een kristalletje. Waarom zweeft het in de lucht? En waarom achtervolgt het me?'
Speler: 'Shit man hij heeft me door.'
Gast met zuigding: WEEGGGG MEEEET HEEEEET KRIIIISTAAAAL.
Tarabatch schreef:'Ik ben zo blij. Ik heb deze schatzoeker voor een prikkie kunnen kopen. Hij zoekt schatten en zuigt ze naar zich toe.' *kijkt omhoog* 'Krijg nou wat! Een groene diamant? Dat is heel erg zeldzaam!! Dit ding werkt echt!'
Vogelzang schreef:''Oh, bijna, IK PAK JE GEEST!''
Marit. schreef:In de winkel werd mij verteld dat dit een bladblazer was, dus ik dacht, voor de bladeren op de grond. Maar nee hoor! Dat ding blaast alle bladeren van de bomen, wat heeft dat nou weer voor zin!
lenhofcreathings schreef:*kuch* "WHRAHAHAHAAA!!" "Ik ben Gekke Gerrit en ik ga NU een einde maken aan dit foeilelijke... hé?" "Wat is dat?!" "Ik ben allergisch voor Plumbobs!" "Ach ja... waar was ik?! o ja!" "Dit foeilelijke landschaHAAAAAPTSJOE!!!
Liza schreef:Dit gebeurt er dus als je niet weet hoe een bladblazer werkt.
Krantenkop: "Bladeren vallen Twinbrook aan."
pieen_ schreef:Ik word zooooooo duizelig van dit ding , ik zie zelfs al groene kristalletjes boven mij hoofd ?!
Melanie schreef:*gemene lach*

"als ik dit kristal op weet te zuigen wordt ik RIJK. RIJK zeg ik je!"
Ayumii schreef:"Tijd voor die bladeren om eens voorgoed te verdwijnen!
..
Hey, wat is dat? Het zit onder de kots en lijkt op een kristal."
*Probeert plumbob op te zuigen. Opeens voelt hij zich niet zo lekker. (Hij zoog zijn behoeftes op)*
Refurb schreef:Nieuw geurtje voor mannen, van ver te ruiken.
Bakie schreef:Bestel ik een fohn, krijg ik dit ding.. :huh
Het blaast niet eens, het zuigt op. Wat een nutteloos ding. :thumbdn
Evelieen schreef:Reclameslogan: 'Als je behoefte hebt aan iets meer actie bij het stofzuigen, koop dan de gloednieuwe Blaas-o-Maat! Gegarandeerd je dagelijkse portie actie in een apparaat.'
Mich..... schreef:Oké vlieg! Ik heb nu alles geprobeerd, als deze vol-automatische vliegenvanger met extra zuigkracht niet meer werkt, weet ik het ook niet meer...
Matthieu schreef:HELP, ik heb de kruimeldief een beetje aangepast, maar ik word gewoon vooruit getrokken!! :scared HEELLLPP!!
*vliegt door Twinbrook*
suspicious:3 schreef:Man: Jippie, ik heb die klus, nu kan ik eindelijk spoken opzuigen :woot , *zuigt rond* wacht, er zijn hier niet eens spoken --"
Hikari-desu schreef:ploep! Ineens stonden de bomen er!
weijki schreef:NEE NEE niet mijn groene diamant, waar is de uitknop, UIT UIT UIT!!!!
simsfreakje schreef:OMG OMG OMG
ik heb een ufo opgezogen!
wow, dat ie gewoon in dit kleine weet-ik-veel past.
Nona schreef:Man: 'Die kleine wesp daar zit me al de hele tijd te vervelen! TIJD. VOOR. REVENGEEEE!'
Charge schreef:Nieuwsbericht: De sims komen in opstand! Ze gebruiken een vaag wapen om de heerser, de plumbob, van de troon te stoten. Verdere informatie volgt later.
Jozz schreef:Laat dit dan aan een vrouw over....
Marinaatjuh schreef:Kan ik het helpen dat ik op bomen val.. :$
maike0090 schreef:"Toen ze zeiden; zuigt alles op , wilde ik niet dat hij mijn prachtige rozentuintje opzoog ;o"
simbot009 schreef:Kijk uit vlieg!!

Ik heb een Weet-Ik-Veel zuiger en die gebruik ik ook!!
>Yann< schreef:'Bert de Superzuiger'

"Zit u in de Puree? Bert zuigt u er wel weer uit!"
xraachellee schreef:*Denkt*
Huh? Er stond toch echt in de gebruiksaanwijzing
dat ik op dat knopje moest drukken.
Ik snap er helemaal niks van :?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten