Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

28 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #29: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 6 maart 2011.

Afbeelding
I_mJimmy schreef:"Misschien nog wat groene oogschaduw schat?"
Marit. schreef:"Oh.. Je wordt wakker."
"Wat doe je?"
"Ik maak je mooi."
*Kijkt in de spiegel* *Rent gillend weg."
Luc schreef:Pipo de clown en mamalouu!!
hiki schreef:Krantenkop:

BLINDE MAKEUP ARTIESTE SLAAT WEER TOE!
gusty schreef:Toen er nog geen schildersezel bestond, besloten ze maar om de sims te beschilderen.
Simmielove schreef:"Ik snap dat je het niet leuk vind, maar wat moet je anders op!"
Charge schreef:Toen ze zei dat ze me wilde schilderen dacht ik niet aan zoiets!
Melanie schreef:"Goede morgen, lekker geslapen?" :twisted
Nako schreef:Man: "Schat? Heb je niet iemand anders om te schilderen?"
Vrouw: "Nee de kinderen zijn al gedaan."
maike0090 schreef:" welkom bij X-treme Make-over!"
Mich..... schreef:''Toen je zei dat ik een ezel was, had ik toch wat anders in mijn gedachten...''
Hikari-desu schreef:Gelukkig heeft ze alvast voorbereidingen getroffen! (zie brandalarm)
Jozz schreef:"Ooh geen make up!"
"Jaweel, dat staat je goed man! *kuch* *proest* *kuch*"
Tezz92 schreef:eh schatje.. misschien word het tijd voor een bril

(geinspireerd door pearl :P
Maaike_ schreef:Man: 'Ja! Ik wordt eindelijk een clown! En ik heb ook nog zo'n prachtig uitzicht... =D'
steefjee90 schreef:"Denk je echt dat niemand me zo zal herkennen?"
simbot009 schreef:Toen een echt schilderij te duur was besloot men 3D te schilderen...
lenhofcreathings schreef:Een kloddertje roze hieeeerrr.. en een kloddertje roze daaaaaaarrr!
weijki schreef:Nee de clown was te duur, jij hebt het geld opgemaakt dus jij moet hem nou spelen. Of wil je dat je kinderen geen leuke verjaardag hebben.
Liza schreef:Carnaval komt erweer aan! Natuurlijk doet elke sim mee aan het SimFestival! "Huh wat doe je?" "Niets, je moet alleen je clownspak nog aantrekken!" Kijk maar uit! Elke sim doet mee!
yanyo111 schreef:man: bijna klaar???
vrouw: nog een klijn stukje en dan kun je de voorberijdingen voor carnaval erweer vanaf spoelen maar dan weet ik in ieder geval hoe ik je moet sminken! :P
AdrenalineRush schreef:Schat, ik heb toch gezegd een aap, geen clown!
Simsfreak schreef:Ben je nu eindelijk klaar?

Ja hoor, je kunt het afspoelen

Wat?! Heb ik daarvoor 3 uur stilgezeten?
TenerifeTerreur schreef:Ik had een klein beetje make-up toegestaan...
Je bent echt weer een typische vrouw he, ik geef je 1 vinger en jij pakt de hele hand :cursing
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten