Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #27: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 6 februari 2011.

Afbeelding
lucsims schreef:Woow !! zie die oorbellen!!
Nako schreef:Man:"Hé! Hé! Hé!"
Vrouw: "Gewoon negeren. Doen alsof je niks hoort. *steekt vingers in oren* Lalalala"
alexie schreef:Vrouw: ik krijg toch zin om iemdn een klap in zijn gezicht te verkopen.
Man: wow wat een lekkertje.
Charge schreef:Komop meid, je kunt het! Gewoon negeren en weglopen.
Hikari-desu schreef:"... En om deze reden moet je dus nooit een citroen voor het ontbijt eten!"
"..."
Maritttt schreef:"Wtf.. Die vrouw heeft luizen." :blink
Ayumii schreef:"Kale plek gespot!"
cedric schreef:aap verliefd op vrouw
Distel schreef:man(op z'n gollems): MY PRRRRECIOUSSSSS
Evelien schreef:man: :drool :drool daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten!
Sim-Sven schreef:Ik ben toch overduidelijk mooier dan haar...
Simmielove schreef:"Kijk een beroemdheid!
1.Ben je getrouwd?
2.Hoe vind je me
~100 vragen verder~
102. Jij bent knap!!!!"
Refurb schreef:Whéééééééé! Die 's grijs!!!
elise6655 schreef:Plastische chirurgie ,met voorkeur bij de mond, wordt steeds populairder bij mannen.
simsfan1988 schreef:Man: wow wat is ze mooi! Mag ik je handtekening! :love
Vrouw: heb je weer een van die fans die me lastigvallen, gewoon snel doorlopen :cry
maike0090 schreef:Dahaha wat een lelijke mond heeft zij :lol :lol :lol :lol
-LotsOfNothing- schreef:OHMYGOD,ze heeft een reuzespin op d'r kapsel,die MOET ik hebben voor m'n verzameling! :laugh
Bhakti schreef:Hoeveel zou die haartransplantatie hebben gekost?
lenhofcreathings schreef:Mmm.. als ik die dure kroonluchter daar los schroef, wat zou er dan gebeuren?
simbot009 schreef:Carlo en irene:
Mijn make up voor de wizard of tros!
(De tv-kantine:)
>Yann< schreef:Wauw! Die vrouw heeft nog een neus (met pulk) op haar achterhoofd!
Maaike_ schreef:Vrouw: "Wat moet dat beest achter me hier?! Dit is een koningshuis, geen apenkooi!"
Man: "Maar ik moet u wat vertellen, er zit een luis in u haar, dus ik wil je vlooien!!"
Vrouw: *Valt flauw*
Man: *Zit aan het haar van de vrouw*
yanyo111 schreef:vrouw: die moet echt eens naar de dokter om zijn gezicht te renoveren :P!
man: OMG wat een lekkerding ik moet echt eens naar de dokter om mijn ogen te controleren!
Mich..... schreef:Aháá, daar is m'n geroosterde pinda gebleven!
gusty schreef:man zegt: eeeh, at is mijn ex!! :blink

die kan nog altijd even mooi lachen!! xD
LittleMissLien schreef:Vrouw: Tss, een liposuctie is leuk, maar je kan ook overdrijven.
Jozz schreef:"Wooh kijk mijn Michael Jackson immitatie!"

Vrouw: "Jah geweldig, en nu oprotten graag!"
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten