Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

S3N - Caption Contest #21: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 14 november 2010.

Afbeelding
deze screen is gemaakt door Maritttt
Nina schreef:'Ik dacht toch echt dat ik van een glijbaan ging... hmm.'
JustMyLife schreef:*plop*

Ho, wacht eens even, net was ik deze nieuwe Verdwijnsel-glijbaan aan het uitproberen! Whaaaa!

*bam*
Maritttt schreef:Huh, ik dacht dat ik op de trampoline zat :?
lucsims schreef:De gijblaan is niet goed genoeg voor mij ,dus ik neem het dak! Ik ben geen klein kindje meer!
Bakie schreef:Ik zou toch zweren dat ik hier net Sinterklaas over het dak zag galopperen...
Maar waar is die oude man zo snel gebleven?
hiki schreef:Krantenkop:

Jongen durft dak niet meer af na tuinkabouter invasie in zijn tuin
A&LBestiessForever. schreef:Nieuwe bug:
Sims vallen van de daken! Hopelijk lost ea het snel op!
redhead0966 schreef:Ik begeef me graag in hogere sferen :D
Hikari-desu schreef:-Zondagnieuws-

Deskundigen testen het nieuw uitgevonden klimtoestel. Als alles goed verloopt is het in mei 2011 verkrijgbaar.
ChatMetJet schreef:Nieuwslezer: "En dan nu het laaste nieuws! Fotograaf haalt de raarste capriolen uit om een jongen op het dak te fotograferen!"
Nako schreef:Wacht....Ik zat net..Nee..Nee. OMG... WTf....Ik SNAP HET......Ik ben Sinterklaas!
Marinaatjuh schreef:Waah ik val!
Mich..... schreef:Moeder: ''Kom van dat dak af, ik waarschuw niet meer. Nee nee nee nee nee nee van dat dak, dit was de laatste keer.''
Jongen: ''Ik kom meteen naar beneden.. als je stopt met zingen...''
alexie schreef:Het regent sims *WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*
Tezz92 schreef:Krantenkop:
Sim dient protest in tegen te lage glijbanen
-LotsOfNothing- schreef:Experiment van de lange glijbaan: Klim op het dak,glij eraf en kom dan weer op de glijbaan terecht.
MISLUKT.
TenerifeTerreur schreef:Ik dacht dat ik op het dak beter op mijn zusje kon letten...
maar nu is ze weg :scared
Evelien schreef:OMG! ik moet toch niet meer met vampieren uitgaan en te veel drinken!
TezzieSimz schreef:Volgens mij zit dit dak te laag even testen, als ik val is hij hoog genoeg als ik naar beneden glij zonder mezelf pijn te doen zijn ze vergeten om het dak OP het huis te plaatsen
LittleMissLien schreef:'Oké, daar gaat ie. Ene, tweeë... Jaaaa- AUW! De dakgoot! Daar had ik niet op gerekend... Kan iemand me horen? Help! Heeeeelp! Ik zit vast!'
Simmielove schreef:Toch iets te hoog gesprongen.

"Auw..Auw..doet pijn.." mompel ik, terwijl ik haast letterlijk van het dak af stuiter.
pieen_ schreef:Pff...
Wie heeft een glijbaan nodig als je een dak hebt xD
Ayumii schreef:"Hmm, mijn TomTom vertelt me vast wel wat ik moet doen om op de glijbaan te komen via hier." *Pakt TomTom uit broekzak en navigeert naar thuis* "Kom op Tommie, zeg eens wat...".......Na 8 minuten zegt TomTom eindelijk wat: "Scherpe bocht naar rechts". De jongen springt een scherpe bocht naar rechts en komt er met een gescheurde broek en gebroken been en arm vanaf...
maike0090 schreef:Ik volg het even niet meer. Hoe kan ik wel óp het dak komen via de glijbaan, maar er niet meer van af? :blink
Maaike_ schreef:Huh? Waarom ben ik hier? :blink vreemd...
sim-niels schreef:Shit, daar komen mijn kinderen aan!!! Snel maar weer naar de glijbaan om het goede voorbeeld te geven..
simsteven schreef:Redbull geeft je vleugels.
Jamer genoeg is ie uitgewerkt terwijl ik boven het dak zat,
nu durf ik niet meer naar beneden
Sterren schreef:Moeder: Het spreekwoord ging toch: Als het warm is vallen de mussen van het dak?
Dochter: Nee joh, Als het warm is vallen de Sims van het dak!
Jongen: *Baf*
Dochter: Mag ik nu een ijsje?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: S3N - Caption Contest #21: stemronde

Ayumii
Die doet me denken aan die ene reclame met die tomtom XD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten