Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

FranSor
Beheerder Beheerder

Spookstad

Spookstad
Bron: Sim Universe

Doel: Maak vier geestenbaby's van verschillende kleuren en zorg zo dat je stad overbevolkt raakt met geestenbaby's.

Begin: Maak 5 jongvolwassen Sims aan, waarvan 4 mannen en 1 vrouw. Maak deze zoals jij wil (uiterlijk, eigenschappen etc). Ga op een leeg kavel wonen of koop een bestaand huis.

Het spel: Moord de 4 mannen uit op verschillende manieren, zodat je 4 verschillende kleuren hebt. Zet de urnen in de tuin neer en wacht tot de geesten 's nachts komen en probeer een goede relatie met ze te krijgen, zodat je met hen een kind kan maken. Voed de geestbaby's op tot volwassenen en laat hen dan weer kinderen krijgen, zodat je uiteindelijk een stad krijgt vol met geesten van verschillende kleuren!

Let op! Als je een geest en Sim baby laat maken, heb je altijd 50% kans dat het een geestbaby wordt.

Regels:
- Je mag geen cheats gebruiken.
- Je mag niet opslaan voordat een kind geboren wordt en vervolgens weer de familie opnieuw laden als het kind geen geestbaby is.
- Je mag als de geestbaby's volwassen zijn hen een eigen huis laten zoeken.
- Je mag meer dan 4 geestbaby's maken.
- Je mag geen ambrosia gebruiken.
- Je mag niet de kans gebruiken dat je gestorven Sims weer terug laat keren als geesten.

Einde:
Er is niet echt een aanwijsbaar einde. Als je een stuk of 20 geesten in je stad hebt wonen, kun je wel zeggen dat de uitdaging gelukt is!
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Spookstad

Wat grappig, alleen ga ik dit niet doen. Want ik heb mijn 10G
Kan er nog wel een andere bij doen.. maarnee..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

xD nooit geprobeerd een kindje te m,aken met een geest.
Erg leuke uitdaging! :D
Maar ff 1 vraag: als je sim met een geest een baby heeft gemaakt en het is geen geest, mag je deze baby dan verwijderen?
(dat klinkt heel :twisted xD)
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik denk het niet. Gewoon fikkie stoken en daar een baby in zetten wordt het een geestbaby
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Ixors
Oplichter Oplichter

^ nee, dan komt nog steeds een maatschappelijke werker en dan gaat die baby euhm teleporteren naar buiten, erg he :P
Afbeelding
MissJK
Snackventer Snackventer

Deze lijkt me echt superleuk om te doen! :laugh :laugh
Maare......,dan vraag ik me 2 dingen af;hoe stook je in vredesnaam een vuurtje?? :huh Bij mij gebeurt dat altijd alleen maar als het absoluut niet uit komt... :glare En misschien nog belangrijker:Hoe vermoord je een andere sim?? Ik heb werkelijk geen idee...,laat staan 4. :sweatdrop
But At Least I Got My Friends....<3
MissJK
Snackventer Snackventer

^ Ok...,dank je! :thumbup Heb nog ff verder gezocht (was ik gister te lui voor :$ ),en vond deze pagina erover,dacht miss nog even handig om hier te delen (met het idee dat ik niet de enige ben die überhaupt niet wist dat dooie sims verschillende kleuren kunnen hebben,laat staan de manieren om dit te bereiken... :$ :P )
http://simuniverse.page.tl/Manieren-om-dood-te-gaan.htm
But At Least I Got My Friends....<3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie