Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

Hai allemaal!

Vinden jullie ook niet dat er heel veel challenges zijn? Vaak kan je door de bomen het bos niet meer zien! Daarom hebben wij hieronder voor jullie een lijst gemaakt met een aantal challenges die we op het web hebben gespot. Houdt de lijst in de gaten, we zullen hem zo nu en dan bijvullen. Als je op de titel drukt van de door jou gekozen challenge dan kan je zien wat de regels zijn. Vergeet niet te melden als je een uitdaging gaat doen, en vergeet je puntentelling natuurlijk niet!

Veel speel plezier,

Het SN team :swing

10 Generaties
Zorg ervoor dat je stamboom 10 generaties krijgt!

Van vagebond tot miljonair
Volg de instructies en begin de 10 generaties van je familie als zwerver en eindig hem als miljonair!

Alles of niets
Zorg dat je Sim in alles de beste word!

Spookstad
Zorg ervoor dat er in je stad zoveel mogelijk geesten krijgt!

Kinderen voor kinderen
Je arme tieners moeten zorgen voor hun broertjes en/of zusjes!

Levensbelang
Met 6 personen in een huis leven en de uitdagingen voltooien.

10G - Omgekeerd
Klaar met je 10G? Probeer dan de 10G - Omgekeerd eens!

100 Baby's Legacy
Heb jij een kinderwens? Wat dacht je dan van 100 baby's!

Vampieren Legacy
Verander in een vampier en bijt er nog eens 100 bij!

5 Generaties
Duurt een 10G je iets te lang? Probeer dan de 5G!

Collab uitdaging
Met z'n allen is een uitdaging nog leuker!

Baas van de stad
In zo min mogelijk generaties alle gebouwen van de stad bezitten

Adoptacy
Geen zin in zwangerschappen? Probeer een Adoptacy!

Perfectie generaties
Volg de regels op en zorg dat jij de perfectie 10 generaties krijgt!

Simmision
Voltooi 3 opdrachten in 5 Simsweken

Evil Sims
Wees de gemeenste Sim uit de buurt en verpest het voor de andere inwoners.

Perfecte genen

10G Stelen voor rijkdom
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

hiki schreef:
Refurb schreef:Toevallig allemaal je eigen challenges..
Het is het begin van een lijstje en als jullie nog meer leuke weten dan kunnen jullie die melden en dan zal Fransor ze wel toevoegen denk ik.

:D

Komt de 'Alles of Niets-uitdaging' toevallig niet van mij (Freye) vanop de Sims3-site? :$
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

@ Freya: sommige uitdagingen (als de 10 G) lopen overal al en een originele bron naar de persoon die de uitdaging ooit begonnen is, is natuurlijk niet meer te vinden.

Wel heb ik Fransor gevraagd er bronnen straks bij te zetten als het inderdaad een uitdaging is die van jou of iemand anders komt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

Het is van veel challenges lastig te zeggen waar ze vandaan komen. Maar als het wel duidelijk is, attendeer me hierop dan zet ik je als bron erbij :)

en zoals in het eerste bericht stond: ik beweer niet dat ik ze zelf heb gevonden het is een opsomming van andere op het web :)
en mocht je aanvullingen hebben: graag! :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

hiki schreef:@ Freya: sommige uitdagingen (als de 10 G) lopen overal al en een originele bron naar de persoon die de uitdaging ooit begonnen is, is natuurlijk niet meer te vinden.

Wel heb ik Fransor gevraagd er bronnen straks bij te zetten als het inderdaad een uitdaging is die van jou of iemand anders komt.
Bedankt om mijn naam erbij te zetten. Ik kan je garanderen dat ik hem niet van iemand anders heb of van een andere site. Ik heb hem zelf verzonnen en op de sims3-site geplaatst, maar het is mogelijk dat er ook al iemand anders in een ander land op gekomen is, want erg origineel is hij natuurlijk niet. Wel leuk dat jullie er punten bij hebben gezet, want ik zelf had er moeite mee dat te bepalen. :)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Lijst van challenges/legacies/uitdagingen

Als hij er nog niet bij stond:

(Zelf vertaald, en naar eigen hand gedraaid qua tekst )


100 Baby’s legacy ~Peaceluverr
Regels zijn simpel:
1. Speel het spel zoals je normaal zou doen (als je met cheats speelt, speel je gewoon met cheats. Ja ze zijn dus toegestaan). Je mag geen cheats gebruiken tot het punt dat je niets meer doet. Je moet je geld verdienen EN je moet voor je kinderen zorgen (Dit betekent ook op welke levenswens dan ook.)

2. Verdien je geld door te schilderen, gitaar te spelen of door boeken te schrijven (werk waar je veel vakantie bij hebt)
3. Je moet je peuters op z’n minst leren lopen en praten.
4. Je mag je kinderen op laten groeien, je hoeft dus niet te wachten op de tijd die er wordt aangegeven. Taarten zijn je beste vriend!
5. De kinderen moeten naar school gaan, want school is goed voor je hersens!
6. Je mag thuis of in het ziekenhuis bevallen
7. Je mag life time rewards gebruiken
8. Probeer om verschillende vaders te zoeken voor je kinderen (tenzij het niet anders kan met je verhaal)
9. Tieners mogen helpen met je peuter, met het leren lopen en praten
10. Je mag baby sitters huren
11. HAVE FUN

100 vampieren Legacy ~DeathNoteSim
Regels zijn simpel:
~Geen Cheatse of mods dat invloed heeft op het leven, moveobjects on om dingen anders te zetten zoals jij wilt mag wel.
~ Niet meer dan 1 persoon in je huishouden, je sim zal 100 andere sims in vampieren veranderen.
~Je moet spelen in een rustige stad onder de naam: A lots of families living the suburban dream’ zoals Sunset Valley, Riverview, Twinbrook, barnacle bay.. Dus spelen in een stad als bridgeport (wat al vol zit met vampieren) is niet toe gestaan.
~Verhaal lijn moet aan staan, sims om je heen moeten ook hun leven kunnen lijden!

(Deze legacy is gebaseerd op de 100 baby baby challenge)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie