Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #39: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 8 februari 2014.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
20forGirlz schreef:" Zie je wel dat ik lenig ben nana!!"
tijgertje1 schreef:Kiekeboe daar ben ik weer
Eenhoorn schreef:Nieuwste rage onder kinderen:
Sta niet naast je blokkendoos, maar sta erin! Maak dan je lenigheids-selfie en je bent weer helemaal 'hipperdepip'.
Ollie.2000 schreef:"Niet de perfecte krul...de perfecte hanenkam!" zegt de peuter tegen Andrelon.
Froos schreef:Een gat uit de speeltafel springen :D
gitte2001 schreef:Het is bewezen: de mensen worden alsmaar dommer, behalve de peuters: de kleine sloebers hebben sinds kort mogelijkheden gevonden om op een hoog functionele manier met hun blokjes te spelen, goed zo peuters! Nu nog de andere leeftijdsgroepen...
minermb schreef:Er is een nieuwe activiteit ondekt bij peuters. Ze stoppen geen blokken meer in gaten, maar ze pakken een zak en vullen zelf een gat.
Margothieke schreef:Het verhaal van de peuter die een blokje wou zijn:
De peuter gaat in het midden van de blokkentafel staan en roept trots: "Kijk mamie! Nu ben ik ook een blokje!"
DENNUSZ schreef:Whack-A-Toddler.
simsverslaaft schreef:Peuter:"Hoge schouders, knie en teen, knie en teen! Of wacht, was het toch hoofd, schouders knie en teen?"
Veel succes allemaal!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten