Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

29 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

S3N - Caption Contest #18: Stemronde

Heya mensen even een update

Dit is de allerlaatste Caption Contest die wij organsieren.

Vanaf 1 augustus komen er 2 nieuwe 'wedstrijden' online: Dagboek van de maand en Uitdaging van de Maand en we hopen dat jullie in ieder geval met onze Uitdaging van de Maand met evenveel plezier mee gaan doen als aan deze Caption Contests.

Wie weet komt de Caption Contest mog wel eens terug maar voorlopig even niet.

We willen iedereen in ieder geval ontzettend bedanken voor het meedoen al die maanden!


Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot maandag 2 augustus 2010.

Afbeelding
Nina schreef:'Vogges mij he'k iets tevéé gedrokken.'
hiki schreef:Het was weer een perfecte dag: op het strand - kijkend naar al die mooie mannen met hun spannende zwembroekjes en sixpacks...

* droomt nog even weg *
Adoror schreef:'Ik probeer toch al de hele dag dat puntje op m'n kin te zien. 't Wil maar niet lukken'
Reisenstein schreef:No he can't rea-ead my- pokerface! ♪
TezzieSimz schreef:Heb jij ook 2 neuzen? ik wel kijk maar!
redhead0966 schreef:FF aan de binnen kant van mn ogen kijken :blink (mischien is er nog iets interesants te zien :lol )
Marinaatjuh schreef:Volgens mij had ik toch beter overdag kunnen gaan...
yanyo111 schreef:kijk niet zo scheel!!!
jkl1 schreef:Ben je van plan daar nog te zitten? Ik weet wel dat je teveel cocktails gedronken hebt maar nu is de bar wel gesloten hoor!!!
Ayumii schreef:"Dood me." :glare
tessiegril schreef:Weet je ik denk dat ik maar een iniemienie te veel gedronken heb
A&LBestiessForever. schreef:Misschien is een asprine toch beter dan meer drank.
superfan schreef:wat zit er op mijn neus een vleig een puist een REUS
simcooper schreef:het was dus waar als het twaalf uur word moet je geen gekkebekken treken dan blijft het altijd zo staan XD
-LotsOfNothing- schreef:Zo nu even een raar gezicht trekken en dan hoef ik niet meer te poseren voor de avatar van Lots.
Oh,leuk. Ik sta er wel op.. En nu kom ik ook nog eens in de Caption contest. :scared
TenerifeTerreur schreef:*scheet* zo die zat dwars
Evelien schreef:Hik, neeee hooor! heb echt geen nectar gedronken! hoe kom je daar bij? :fluit
Verzinzelfiets schreef:Heeft iemand mijn bril gezien? Op mijn neus staat hij niet, daat heb ik al gekeken.
Hikari-desu schreef:Zzz... Huh, waar ben ik?
Bloos6 schreef:Wil iemand mijn kin-piercing losser draaien ? Volgens mij zitten mijn oogspieren er omheen gedraaid.
Moeraseend schreef:mmmmhhhgrrrrrk!

mhh lekkere snottebellentjes =')
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten