Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

98 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

S.V.Z.G.A. ~ Zomer Vakantie Challenge!

Welkom bij de Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten ~ Zomer Vakanie Challenge!

Zoals jullie waarschijnlijk wel eens gezien hebben, is de wedstrijd 'Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten' al een tijdje bezig. Voor de laatste, gewone opdracht voor de finale hebben Bakie en ik (met wat hulp van de deelnemers) iets bijzonders verzonnen. De Zomer Vakantie Challenge! Iedereen die lid is van Sims 3 Nieuws kan hier aan meedoen. De 3 finalisten van 'Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten' zijn verplicht om mee te doen, omdat dit eigenlijk hun laatste, gewone opdracht is.

En dan nu... Wat moeten jullie bouwen?

De opdracht van deze laatste, gewone opdracht is, om een zo bijzonder mogelijk huis te bouwen. Het gaat er bij deze opdracht ook alleen maar om de buitenkant. Het hoeft helemaal niet leefbaar te zijn vanbinnen. Het is ook niet verplicht om in te richten, natuurlijk mag het wel. Om te laten zien wat we bedoelen, hier wat foto's:

Afbeelding

Aan de opdracht zitten verder geen eisen. Er is geen budget, geen specifiek kavel en geen 'stad' waar je het moet bouwen. Laat je fantasie werken!

Zoals bij elke opdracht van 'Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten' gaan we aan het einde stemmen. Er is ook een prijs: De winnaar mag iets uitzoeken in de Store van maximaal 75 Simpoints! Dit krijgt hij of zij dan als cadeau. En, als de winnaar één van de 3 finalisten van 'Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten' is, krijgt hij of zij een extra pluspunt in de finaleopdracht!

En hoe meer deelnemers, hoe leuker het is! Het is niet verplicht om te zeggen of je meedoet, je kunt gewoon inleveren als je dat wilt. Natuurlijk mag het wel. Inleveren doe je in dit topic, ik zorg dat er een apart stemtopic komt aan het einde. Je mag max. 10 foto's inleveren (of 10 collages, als het maar 10 losse plaatjes zijn).

Bouwen kan t/m Zondag 5 September!!
Het inlevertopic gaat open op Zondag 29 Augustus!!


Veel bouwplezier, Bakie & Nina.

Laatst gewijzigd door Nina op zo 25 jul 2010, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: S.V.Z.G.A. ~ Zomer Vakantie Challenge!

Nina schreef:Ja, geen verbouwing van een huis of een verbouwing van een huis van de uitwisseling. Dat kunnen we ws niet gaan controleren maar daar vertrouw ik op.
Sorry, ik zei het een beetje vaag. Maar ik bedoelde een huis dat je bv. vorig jaar gebouwd hebt en dat je die gaat gebruiken.
Voel me net een zeurkous :sweatdrop
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: S.V.Z.G.A. ~ Zomer Vakantie Challenge!

Oke, maakt niet uit hoor, vragen mag altijd.

Ik vind het goed hoor, als je dat huis gebruikt. Als het er heel bijzonder uitziet :) Eén dingetje, ik hoop niet dat je het al óveral hebt laten zien, het moet wel een beetje 'nieuw' zijn. Anders heb ik het liever niet, sorry :).
Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

Re: S.V.Z.G.A. ~ Zomer Vakantie Challenge!

:-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?

Nog even een vraagje, er staat namelijk:
Bouwen kan Zondag 5 september, inlevertopic gaat open op 29 augustus
Bedoel je daarmee Bouwen kan tot en met Zondag 5 september, of iets anders? Het lijkt me namelijk nogal onwaarschijnlijk dat bouwen pas 5 september mag en inleveren al op 29 augustus...

Weergave- en sorteeropties

Gesloten