Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

638 berichten • Pagina 1 van 32

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Picture Models - Uitlsag Opdracht 4 "Im Rich!" + Opdracht 5.

Afbeelding

Beste leden van Sims 3 Nieuws, ik presenteer jullie de volgende wedstrijd: Picture Models. Omdat ik een tijdje gestopt ben met mijn verhaal: “Natte Traan en Zachte Wang” wilde ik niet stilzitten, ik ben dus begonnen met deze wedstrijd. Deze wedstrijd neemt veel en veel minder tijd in beslag dan een dagboek schrijven. Hopelijk doen jullie allemaal mee. Ik heb al een leuke hoofdprijs in petto.

Uitleg.
Iedere deelnemer maakt een vrouwelijke, jongvolwassen Sim. De bedoeling is om haar te maken, zodra je je hebt aangemeld, en op te slaan in je kant-en-klare Sims. Zo heb ik ook al een Sim opgeslagen die ook meedoet, maar dan als voorbeeld.

Elke ronde is er een opdracht. Daarbij kan ik een decor op de uitwisseling zetten, of jullie moeten die zelf maken. De opdracht heeft altijd een ander thema. Ook krijg je nog een voorbeeld (met mijn eigen Simmodel), die je een beetje op weg helpt.

o Er mag gebruikt maken van downloads, Store en Uitbreidings- en Accessoirespakketten.
o Vermeld er even bij welke EP en SP je hebt.
o Je mag belichting, contrast etc. veranderen.
o Cheats mogen ook gebruikt worden.

Foto's inleveren doe je via een privébericht, om te voorkomen dat andere mensen je ideeën nadoen.

Stemronde.
Als alle foto’s zijn ingeleverd van de deelnemers, kunnen alle forumleden hun stem uitbrengen. Dat gaat als volgt:
1. deelnemer 1
2. deelnemer 2
3. deelnemer 3

De punten van de plaats zijn natuurlijk verschillend. Uit de twee deelnemers met de laagste punten kies ik en nog iemand wie er afvalt. Bij elke opdracht is ook een winnaar. Deze krijgt bij de volgende opdracht voor de stemronde 5 punten.

Lever je je foto niet op tijd in, dan ben je gediskwalificeerd.

Wat kan je winnen?
Natuurlijk is er ook een prijs! De gene die dit wint krijgt namelijk Simpoints en nog iets anders.

Aanmelden.
Als je je wilt aanmelden, plaats hieronder dan een bericht dat je mee wilt doen.
Je hoeft nog GEEN foto van je Simmodel te plaatsen. Die kunnen we uitgebreid bekijken bij de eerste opdracht.

Ik zou het leuk vinden als je meedoet! Het kost namelijk niet zo veel tijd.

Tips voor het maken van je Simmodel:
o Neem een slanke Sim.
o Wees creatief, een Simmodel met het eerste hoofd, eerste mond, eerste ogen, zien er altijd zo standaard uit.
o Maak een mooie, geen rare haarkleur.
o Maak niet uit hoe je de make-up doet, die kan je altijd veranderen, per opdracht.
o Sla de Simmodel op als kant-en-klare Sim.
o Ook kun je donkere Simmodels maken.

Hopelijk doe jij mee! Hoe meer, hoe leuker.

Aanmelden kan tot en met zaterdag 19 juni 12:00 en dan staat meteen opdracht 1 op de site.


Afbeelding

o JustMyLife
o -LotsOfNothing-
o caesar11111
o Dotted
o Zemm
o Marii


Afbeelding
o Sterren.
o Ixors
o o0simsfreak0o
o bodil
o tessiegril
o Vampressed
o Essel
o stryk-yzer
o Mastvlag

o Timon4
o Adoror
o Nina




Afbeelding
Omdat het bijna Halloween is, heb ik daarvoor ook een opdracht bedacht. Lees de opdracht wel goed door, want de opdracht is anders dan normaal. Alle deelnemers krijgen een andere kleur.

De volgende opdracht moet de volgende eisen hebben:
o Het moet buiten zijn. En het moet een eng decor zijn.
o Je Simmodel moet zwarte kleding dragen. Aller zwarts.
o Je moet onzichtbare lampen gebruiken (te vinden onder de cheat BuyDeBug)
o Je Simmodel mag niet saai staan en moet bang, gemeen of verdrietig kijken.
o Haren moeten zwart.
o Het moet nacht zijn.

Tips:
o Gebruik de code “HideHeadlineEffects on” om gedachtenwolkjes en het symbooltje weg te halen.
o Als je “tab” gebruikt kun je de camera precies verplaatsen.
o Je kunt je Simmodel mooi laten poseren door zo’n make-over ding te kopen en “jezelf een make-over geven” aan te klikken. Je Simmodel gaat dan allemaal poses doen voor de spiegel en dan kun je met de code “MoveObjects on” je Simmodel verplaatsen.
o Verander de verlichting een beetje voor een mooier effect.
o Verander het contrast een beetje voor een mooier effect.
o Gebruik mist voor een enger effect.

Kleuren per deelnemer:

-LotsOfNothing- gebruikt de kleur groen.
Caesar11111 gebruikt de kleur blauw.
Dotted gebruikt de kleur rood.
JustMyLife gebruikt de kleur oranje.
Marii gebruikt de kleur geel.
o0simsfreak0o gebruikt de kleur fuchsia.
Zemm gebruikt de kleur paars.

Gebruik deze kleuren voor de lampen. Het beste kan je de onzichtbare lampen van BuyDeBug gebruiken. Zorg dat je kleur veel te zien is. Tegen je Sim, planten en bomen etc. Zie plaatje.



Afbeelding
Dit Simmodel zal bij elke opdracht het voorbeeld zijn. Je kunt NIET stemmen op dit model.

Ik wens jullie heel veel succes met het maken van de foto. Heb je vragen? Dan kan je me altijd een privé bericht sturen of het in dit topic plaatsen.

Foto inleveren doe je via een privé bericht. Niet in dit topic.

Je kunt je foto inleveren tot maandag 1 november tot 16:00. Daarna wordt de stemronde geopend. Lever je de foto niet op tijd in, ben je gediskwalificeerd.




Laatst gewijzigd door Klaas op vr 22 okt 2010, 15:26, 54 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Picture Models.

Ik doe mee! Leuk! Ik wilde ook zoiets organiseren, maar stopte ermee vanwege het vele werk, en mijn veel te grote ideeën. Ik heb alletwee de uitbreidingen, niets meer.
Moet ik mijn foto in een privé bericht sturen? Dan weet je alvast hoe mijn sim eruit ziet :D.
Afbeelding
Terug!
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Picture Models.

Super dat jullie meedoen! ;-)

Bij de eerste opdracht kan ik super goed zien hoe je Sim eruit ziet! Heb je hem wel opgeslagen? En snappen jullie de uitleg nog?
Bodil
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
239
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 18:31

Re: Picture Models. *Meld je nu aan*

ik doe ook mee!
alleen ik vind het zo jammer dat het altijd vrouwlijke modelwedstrijden zijn.
ik ben geen jongen ofzo, maar daar ben ik gewoon beter in :$ haha
maar echt leuk weer dit idee
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Picture Models. *Meld je nu aan*

@ Afbuiter

Oké kijk maar wat je doet, het zou wel leuk zijn.

@ Nina

Ik heb zelf ook geen downloads hoor, en zonder kan ook heel mooi zijn. Je kunt ook nog de belichting enz. bewerken.

Laatst gewijzigd door Klaas op wo 16 jun 2010, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie