Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten ~ Stemmen

Beste kandidaten en niet-deelnemers,

Sinds Maart zijn de deelnemers van Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten druk bezig.
Er zijn elke keer weer prachtige huizen ingeleverd. Weer is het aan jullie om te gaan stemmen welk huis deze opdracht gaat winnen.
Jammer genoeg valt er deze keer ook iemand af. Omdat Crazycuddle niks heeft laten zien, hoeft er nog maar 1 af te vallen.

Hoe kun je stemmen? Dat doe je aan de hand van een top 3. Bijvoorbeeld:

1. Jan
2. Piet
3. Klaas

Nummer 1 krijg dan 3 punten van jou, nummer 2 krijgt er 2, en nummer 3 krijgt 1 punt. Al deze punten tellen we op, en zo komt er een winnaar en verliezer.

Jullie kunnen 2 dagen stemmen! Op vrijdag 4 juni 15:00 sluit het stemtopic! Hieronder vind je alle deelnemende huizen.

Eisen van de opdracht:
- Budget: 100.000 Simdollar - niet inclusief het huis.
Als je alle meubels weghaald, is het 58.932 Simdollar. In totaal mag het bedrag 'gemeubileerd' 160.000 Simdollar zijn.
- 2 slaapkamers + 1 atelier
- Ruime woonkamer
- Goed gebruik van het balkon
- In de voortuin moeten wel wat plantjes, aan de achterkant (het lage deel) hoef je niks te doen (mag wel natuurlijk)

Laatst gewijzigd door Nina op wo 02 jun 2010, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten ~ Stemmen

1 : Nathalie88
2 : TenerifeTerreur
3 : Sterren

Dit zijn mijn stemmen.Allemaal heel mooie huizen maar ja er kunnen er maar 3 een punt krijgen ;-)
@ Timo4 : het waren heel mooie foto's maar ik mis het overzicht van de kavel. Nu kan ik totaal niet zien wat je gebouwd hebt.(Kamer-indeling )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie