Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

63 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inlevertopic!

Hoi allemaal!

Welkom in het inlevertopic van de wedstrijd ‘Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten’! Opdracht 3:

Afbeelding

Inge is een echt Hollands meisje. Ze heeft een leuk huisje gekocht in Sunset Valley, en jullie mogen het voor haar gaan opknappen! Dit is dus weer eens iets anders. Inge heeft iets heel leuks gemaakt voor jullie, een moodbord. Hierop heeft ze allemaal foto’s gehangen van wat zij leuk vindt, en terug wilt kunnen vinden in haar huis.

Afbeelding

Ze heeft wat toelichting gegeven bij het moodbord:
- De patroontjes: Ik hou van bloemetjes, stipjes, rondjes, ruitjes, het maakt niet uit!
- De bank: Koeienvlekken! Wat is dat toch mooi, en zo Hollands. Ik wil wat koeienvlekken zien in mijn huis (bijv. op de bank, maar een kleed mag ook).
- De tafel + stoel: Hout is een van mijn lievelingsmateriaal. Geen donker hout, maar lekker licht. Het maakt niet uit of de meubels van hout zijn, of de buitenkant, dat mag jij beslissen!
- Schildersezel: Ik ben erg creatief, dus zou je in een kamer een atelier willen maken?

Verder heeft Inge ook nog wat eisen:
- Budget: 100.000 Simdollar - niet inclusief het huis.
Als je alle meubels weghaald, is het 58.932 Simdollar. In totaal mag het bedrag 'gemeubileerd' 160.000 Simdollar zijn.
- 2 slaapkamers + 1 atelier
- Ruime woonkamer
- Goed gebruik van het balkon
- In de voortuin moeten wel wat plantjes, aan de achterkant (het lage deel) hoef je niks te doen (mag wel natuurlijk)

Het huis moet aan de buitenkant helemaal hetzelfde blijven, alleen de kleur van de muren (mag ook een ander behang), kleuren van ramen en deuren en ook de tegels mag je anders maken. De vorm van het huis moet zo blijven!
Binnen mag je wel muren veranderen. Je kunt de keuken meer open maken, of een andere indeling. Het kleine torentje bovenop moet wel blijven staan en ook met een trap verbonden zijn. De trap mag je wel verplaatsen of een andere trap neerzetten.
Het balkon mag niet groter of klein worden. Een openhaard toevoegen mag wel.

Deelnemers, het is verplicht om maximaal 10 foto's (of collages) hier te plaatsen. Een filmpje of presentatie is EXTRA.
Zo kunnen mensen die willen stemmen in één oogopslag zien hoe het eruit ziet.


De data's:

I.v.m. Ambities op 3 juni is deze opdracht iets korter.

- Woensdag 26 mei gaat het inlevertopic open
- Woensdag 2 juni 15:00 sluit het inlevertopic.
- Stemmen tot vrijdag 4 juni 15:00
- Volgende opdracht plaats ik vrijdag 11 juni (tijd volgt nog) i.v.m. Ambities en de meeste die wel zullen uittesten. Er is dan dus een weekje rust. Sorry voor de mensen die wel graag door willen, jullie zullen even moeten wachten.

Succes met inleveren!
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

En hier is dan mijn huis.
De prijs klopt niet echt.Eerst zakte de prijs tot wel 32.000 en toen steeg hij weer een beetje om vervolgens weer te zakken en nu is dit mijn kale woningprijs(47.238).Het lijkt dus een beetje wat ik besteed heb maar volgens mij zit ik dicht tegen de limiet-prijs aan.

Afbeelding

Ik begin bij mijn garage.Zoals je ziet heb ik er mijn wasmachine en droger in staan en ook nog wat overbodige spulletjes die nog een plek moeten krijgen.En natuurlijk mijn schitterende autootje.
Afbeelding

Onder mijn huis was nog plek voor wat plantjes en natuurlijk twee relax stoelen.Ook heb ik er een BBQ neer gezet met een tafeltje.
Afbeelding

Dit is het overzicht van mijn huis.In het torentje heb ik mijn atelier gemaakt want daar is lekker veel licht.Op de andere foto kun je de indeling van mijn woon/keuken badkamers en slaapkamers zien
Afbeelding

Mijn atelier.Het staat er vol met spulletjes waar ik aan werk.Ik schilder graag maar ik ben ook graag bezig met beeldhouwen.Aan de muur hangen mooie schilderijen en er staat een stoel voor als ik een portret schilder van iemand
Afbeelding

Dit zijn wat foto's van mijn balkonnetje
Afbeelding

Hier zie je mijn keuken Mijn leeshoekje en mijn halletje bij de voordeur
Afbeelding

Ik heb ook nog een relaxhoekje waar ik een mooi uitzicht heb op het strand en de zee.En je ziet mijn tv met een schitterende bank er voor
Afbeelding

Dit is de gastenbadkamer en een kijkje vanaf het balkon in de logeerkamer.
Afbeelding

Nu nog een laatste foto van mijn badkamer en mijn slaapkamer.
Afbeelding

Wil je nog meer plaatjes zien dan moet je op de link hier onder klikken.
http://www.slideshare.net/secret/LJT36cLAlb7NIi
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hey,

hoeveel mag de gemeubuleerde waarde nu max zijn? Bloos6 dacht dat ze al aan de grens zat, maar zoals ik het lees mag je $160.000 gebruiken? Wat is t nou, want dan kan ik daar rekening mee houden als ik dit weekend mn huis afmaak.
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon

Weergave- en sorteeropties

Gesloten