Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

44 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten: Stemtopic!

Afbeelding

Beste kandidaten en niet-deelnemers,

Sinds Maart zijn de deelnemers van Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten druk bezig. Hun eerste huis is goed gelukt, en ook het tweede huis is ingeleverd. Weer is het aan jullie om te gaan stemmen welk huis deze opdracht gaat winnen. Jammer genoeg vallen er van deze 12 deelnemers ook weer mensen af. Dit keer moeten er 3 de wedstrijd verlaten.
Hoe kun je stemmen? Dat doe je aan de hand van een top 3. Bijvoorbeeld:

1. Jan
2. Piet
3. Klaas

Nummer 1 krijg dan 3 punten van jou, nummer 2 krijgt er 2, en nummer 3 krijgt 1 punt. Al deze punten tellen we op, en zo komt er een winnaar en verliezer.

Jullie kunnen 2 hele dagen stemmen, vorige keer was dit genoeg tijd, dus laten we het dit keer weer zo. Op zondag 16 mei 15:00 sluit het stemtopic! Hieronder vind je alle deelnemende huizen.
Willen jullie weten wat de opdracht was, lees het hieronder:

Afbeelding
Twee belangrijke broers uit Zuid-Afrika zijn gearriveerd in Sunset Valley! Meneer Badu Tatamkhulu en Meneer Kegele Tatamkhulu logeren nu bij een oom in Sunset Valley, waardoor er genoeg tijd is om te bouwen.
Uiteraard willen de broers Tatamkhulu een Zuid-Afrikaans huis. Nu moet het een huis zijn die een beetje in deze tijd past, dus geen krot met blaadjes op het dak.
Er zijn in afgelopen jaren wat stijlen ‘overgekomen’ naar Zuid-Afrika. Zo zijn er veel invloeden van Barok te vinden in de Zuid-Afrikaanse stijl. De broers Tatamkhulu hebben hun keuze al gemaakt, ze willen een huis in Barok-stijl. Het huis moet aan de kust, je moet het bouwen op Rooibosstraat 180.
In het huis moeten 5 slaapkamers zijn: 2 voor de broers en 3 logeerkamers. Elke kamer moet zijn eigen badkamer hebben. Verder in het huis natuurlijk alle benodigdheden, zoals de keuken en woonkamer. De broers willen vanuit huis kunnen werken, dus een werkkamer mag niet missen!
Ze hoeven geen grote tuin, wel een leuk terras of iets dergelijks, maar niet teveel onderhoud.
De broers Tatamkhulu hebben veel geld, voor dit huis hebben ze $200.000,- over!

Eisen op een rijtje:
- Zuid-Afrikaans; in Barok-stijl
- Huis op Rooibosstraat 180
- 5 slaapkamers; 2 voor de broers en 3 logeerkamers
- Elke slaapkamer een eigen badkamer
- Werkkamer
- Onderhoudsvriendelijke tuin
- Budget: $200.000,-

Succes!

Ps. Voor degene die niet goed weten wat barok is:
- De decoratie bestaat uit erg veel frutseltjes
- Alles is heel groot en heel kolosaal.
- Barok moet zo realistische mogelijk zijn
- Sterke licht/donker – contrasten
- Diepe volle kleuren

Laatst gewijzigd door Nina op vr 14 mei 2010, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten: Stemtopic

Weet je... dit is veel makkelijker kiezen dan de 30 inzendingen van de vorige keer xD
Heb net elk huis minstens 5x bekeken en vergeleken en mijn stemmen gaan naar:

1. Sterren
2. Timon4
3. Docdream
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: Sunset Valley Zoekt Getalenteerde Architecten: Stemtopic

Hey allemaal,

Iedereen die op mij gestemd heeft, heel erg bedankt. Hier zijn mijn stemmen

1. Starrats
2. Hiki
3. TenerifeTerreur

@Timon4: ik vind je huis erg mooi maar persoonlijk kan de barok er niet in terug vinden. Daarom krijg je van mij geen punten.
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon

Weergave- en sorteeropties

Gesloten