Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

101 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

@ Docdream

Het ligt er ook aan welk soort van printscreen je wilt gebruiken, die uit het spel of die op je toetsenbord.

Wat TT beschrijft is al je met de printscreen van je toetsenbord werkt. Dan moet je fullscreen inderdaad uitzetten. (Die toets zit naast F12 meestal)

Als je de manier van Hixo gebruikt, dus de manier van het spel dan hoef je fullscreen niet uit te zetten. En blijven de kleuren behouden.


Verder echt geweldig mooie huizen! :thumbsup
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hey allemaal,

Hier is dan mijn huis voor de opdracht. Ben zo blij dat hij klaar is. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Dit is de voorkant van het huis. Zoals het hoort bij Barok is het in complete links rechts symmetrie.
Afbeelding

Dit is de achtertuin met terras. 's Nachts is alles mooi verlicht. Ook kan je wat beelden in de tuin vinden(in de rechter hoek van de foto mijn favoriete beeld).
Afbeelding

Overzicht van de begane grond. Links zie je de keuken en eetkamer. Rechts de studeerkamer met research hoek, ook vind je hier mogelijkheden om te relaxen na het harde werk. In het midden zie je de woonruimte, met veel ruimte voor een groot feest.
Afbeelding

Hier zie je de bovenverdieping. Ieder gastenverblijf heeft zijn eigen thema. De groene kamer is het gasten verblijf voor een koppel, hier hebben ze ieder een eigenbadkamer. De twee kamers bij de balkons zijn de kamers voor de heren van het huis. Op de overloop kan je relaxen en aan je vaardigheden werken. Ook hier is alles ruim opgezet om het gevoel van de kastelen van voor de franse revolutie te krijgen. Versailles was dan ook deels de inspiratie voor deze woning.
Afbeelding

Hier is een inpressie van de keuken en eetkamer.
Afbeelding
Afbeelding

Dit is de loungehoek uit de woonkamer. Let op de bontprintjes die je in het hele huis kan vinden. Dit om de stijl van Zuid-Afrika een beetje door te laten komen.
Afbeelding

Dit is de researchhoek van de werkkamer. Hier kunnen ze alles vinden wat ze nodig hebben.
Afbeelding

Hier zie je twee van de slaapkamers.
Afbeelding
Afbeelding


Dit huis is beschikbaar voor $199.983. Het lukte me helaas niet om er een screen van te krijgen.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden en zo ja stem op mij.

Laatst gewijzigd door docdream op do 13 mei 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Een heerlijk last minute inlevering XD
Maar hier is het dan hoor. En excuses voor de ENORME plaatjes, ik heb even de tijd niet meer ze te verkleinen.

Woeh, wat een tekst hieronder.



Afbeelding

Allereerst hebben wij hier dan het huis. Het is een groot, statig huis geworden met een mooi opgemaakt paadje naar de voordeur. In totaal heeft het huis ons $199.370,- gekost
Hier onder is de plattegrond van het huis te zien. Op de eerst verdieping bevinden zich de keuken, eetkamer, TVhoek, houtkachel, eerste gastenslaapkamer en werkkamer. Hierbij natuurlijk de serre en het terras.
Op de tweede verdieping zijn de overige twee gastenslaapkamers te zien en de twee slaapkamers van de heren Tatamkhulu. Deze bevinden zich aan de rechterkant van de verdieping.


Afbeelding

Als tweede op ons lijstje van de rondleiding staat de houtkachel. Hier zijn een paar prachtige en erg comfortabele stoelen en bank te vinden, met hier omheen een stel boekenkasten. De broers zullen namelijk vast wel een plek voor hun leesvoer willen hebben.


Afbeelding

Vervolgens gaan wij verder naar de TVhoek. Geen enkel huis is nog compleet zonder. Hierbij staat een opbergkist voor de anders rondslingerende spulletjes. Om het helemaal knus te maken zijn hier alledaagse kleine snuisterijen op geplaatst.


Afbeelding

Wij gaan verder naar de werkkamer van de heren. Zij hebben hun eigen bureau gekregen met een uitzicht naar buiten voor de nodige ontspanning. Tegen de muur staat een boekenkast en in de hoek tussen de twee bureaus is een plek om alles snel neer te zetten en vlug weer terug te kunnen vinden. Ideaal voor de hardwerkende zakenman.


Afbeelding

Het word tijd dat wij eens een bezoekje gaan brengen aan de keuken. Hierbij inbegrepen natuurlijk de eetkamer. Er is gekozen voor een ruime keuken met genoeg bewegingsvrijheid voor een aantal mensen met een handige bar voor een snel ontbijt of haastige lunch. Verderop staat een grote, ruimtevullende tafel met genoeg plek voor in ieder geval 6 tot 8 mensen. Geen onhandig gedoe bij onverwachte gasten, er is genoeg ruimte om op elk moment van de dag aan te schuiven.


Afbeelding

Wij gaan verder naar de bovenverdieping. Allereerst bekijken wij daar de gastenslaapkamers. Één van deze kamers, de onderste op deze collage, bevind zich beneden. De andere twee zijn te vinden aan de linker kant op de bovenverdieping van het huis. De kamers zijn simpel gehouden met enkel een kledingkast, bed en spiegel. In de badkamer bevinden zich een douche, toilet en wasbak. Zoals te zien ik elke kamer in een net iets andere stijl opgemaakt om ieder in zijn of haar wensen te voldoen.


Afbeelding

Op diezelfde verdieping bevinden zich ook de slaapkamers van Badu en Kegele Tatamkhulu.
De kamer van Kegele is als eerste aan de beurt. Voor deze kamer is een wat modernere uitstraling gekozen. Er staat een laag, breed bed en grote kast met ruimte voor een televisie en opbergruimte voor alledaagse spullen. De badkamer is ruim met een douche en bad in één en dubbele wastafel.


Afbeelding

Als tweede aan de beurt is de kamer van meneer Badu. Deze heeft, tot tegenstelling van de vorige kamer, juist een klassieke en oude stijl. Ook deze kamer heeft een tv, al is hier een enkele stoel voor geplaatst. Ook dit is een zo ruim mogelijke slaapkamer met een ook weer grote badkamer. Hier bevinden zich wederom een dubbele wastafel en douche en bad in één.


Afbeelding

Laten wij nog eens naar de benedenverdieping vertrekken. Hier bevinden zich namelijk de serre en het terras. De serre heeft als functie te dienen als vervangbaar ‘terras’ bij regen of andere onprettige weersomstandigheden. Aan beide kanten van de serre staat een sofa met bijkleurende planten om het gevoel van een tuin op te wekken.
Via de serre is langs een trappetje het terras en zwembad te bereiken. In de zomer is er de mogelijkheid een heerlijk hamburgertje op de barbecue te bakken, rondjes te zwemmen in het zwembad of gewoon languit te liggen en bruin worden op één van de drie ligbanken. Hier omheen staat een heg van witte rozen, wederom om de sfeer van een tuin te creëren.


Afbeelding

Als laatst wouden wij nog even aandacht besteden aan enkele kleine, gezellige zitplekjes of mooi opgemaakte hoekjes. Daarbij wouden wij het mooi opgemaakte paadje naar de voordeur nog even in het zonnetje zetten.
Om een wat Afrikaans tintje te creëren kwamen wij op het idee enkele planten in huis te plaatsen. Een geschikte plaats leek ons hiervoor de toen nog lege plekken naast de trappen.
Ook bij de gang van de woonkamer naar de serre was nog een angstaanjagend lege hoek te vinden. Hier hebben wij een Afrikaans getint rustplekje van gemaakt.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
stryk-yzer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
za 13 mar 2010, 20:35

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

hoihoi!

eindelijk is mijn huis klaar, nog een beetje gehaast op het einde,
maar ik ben er over het algemeen wel tevreden mee ^^

het huis heeft 194.805 gekost.
ik wou er nog een printscreen van maken, maar dat lukte weer eens niet ;s.

Ik ben afgelopen week naar Berlijn geweest,
en daar hebben we een kasteel bezocht; slos Sanssouci, en dat was helemaal in barok stijl.
Ik heb mijn huis een beetje in die sfeer proberen te maken, alleen waren de kamers die ik heb gezien van de hofdames, dus heb ik het wel een beetje geprobeerd wat mannelijker eruit te laten zien!

Afbeelding
dit is de voorkant van het huis!
Vooral door het gebruik van schuine hoeken ziet het huis er indrukwekkend uit!

Afbeelding
hier zie je een stukje van de achtertuin!
er is genoeg plek om met je gasten lekker buiten te zitten, en zelfs te eten!
De tuin is verder vrij simpel gehouden, met af en toe wat beplanting, en zoals je ziet,
word de ruimte gebruikt voor bijvoorbeeld de was!

Afbeelding
Dit is het andere deel van de achtertuin!
je kan hier gezellig met vrienden 's avonds bij het vuurtje zitten!

Afbeelding
Hier zie je het schuurtje; het wordt gebruikt als opslag voor bijvoorbeeld de kerstcadeautjes en ook als washok.

Afbeelding
hier zie je de beneden verdieping; ik heb op de hele verdieping veel houd kleuren en rood gebruikt, dat het een soort van eenheid uitstraalt!
Je ziet een ruime hal die tevens als salon kan worden gebruikt!
De woonkamer heeft veel boekenkasten, en ook genoeg plek om te lezen; natuurlijk is er ook een plekje om lekker bij de tv te zitten!
De keuken heeft genoeg plaats, voor als de broers samen willen koken,
en in de eetkamer is er genoeg plek voor een ontbijdje aan de bar of toch aan tafel te zitten!

Afbeelding
hier zie je de 1e verdieping!
Als je de trap op komt, kom je in het kantoor van de broers!
Er is genoeg plek om te werken aan de bureau's; op de extra tafel kunnen ze al het papier werk leggen; en op de bank kunnen eventuele gasten en/of zakenpartners (klanten) wachten op de broers.
Door de boog kom je in een volgende hal, met de trap naar boven.
De ruimte is goed benut voor de creatievelingen, want er is een schildersezel en alle benodigdheden! Ook zijn er 2 gastenslaapkamers met eigen badkamer; een kamer voor 1 van de broers, en een balkon!

Afbeelding
hier zie je de 2e verdieping.
Ook hier kom je binnen in een grote hal, met stoelen en een bank om wat te lezen.
Er is nog een gastenkamer met bij behorend bad en een slaapkamer voor de 2e broer!

Afbeelding
Afbeelding
hier nog 2 foto's van de kamers van de broers!
ik heb de kamers varianten gegeven van hun favoriete kleuren!
de kamers hebben veel ramen, waardoor ze dus ook veel licht binnen laten!

er komt nog een pp op slideshare voor als je nog meer foto's wilt zien ^^

Nou, ik hoop dat jullie hem mooi vinden!
Ik heb er erg mijn best op gedaan, en hoop het iig!
dus als je hem mooi vind, stem op mij! ;p

Weergave- en sorteeropties

Gesloten