Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

67 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Stemtopic!

Afbeelding

Beste kandidaten en niet-deelnemers,

Al een paar weken zijn een groep bouwers aan hun eerste opdracht bezig. En daar zijn veel mooie resultaten uitgekomen. Alleen, de burgemeester van Sunset Valley kan zijn keuze niet maken! Ook de familie Thales vind het erg moeilijk, en daarom mogen jullie hun helpen. Wel heb ik via de burgemeester een voorkeurlijstje gekregen waarop staat wie de familie Thales wel als aannemer wilt. Dus, als we een gedeelde eerste plaats hebben, geeft de familie de doorslag.

Hoe kun je stemmen? Dat doe je aan de hand van een top 3. Bijvoorbeeld:

1. Jan
2. Piet
3. Klaas

Nummer 1 krijg dan 3 punten van jou, nummer 2 krijgt er 2, en nummer 3 krijgt 1 punt. Al deze punten tellen we op, en zo komt er een winnaar. Er zullen veel mensen zijn die geen stem krijgen, omdat we nu 20 inzendingen hebben!

Er zullen na deze opdracht 5 mensen de race verlaten. Jammer voor hen, maar de rest is allemaal door! Die kunnen dan aan opdracht twee beginnen.

Maar genoeg gepraat, jullie kunnen gaan stemmen. Hieronder vind je alle inzendingen van de deelnemers!

En ook niet onbelangrijk is, tot wanneer er kan worden gestemd! Dit kan tot zondag 15:00 (volgens mij heb ik wat met 15:00 :D ). Ik weet het, het is niet zo lang, maar ik ben volgende week heel de week weg, en ik kan niet online komen. Zo kan ik als het goed is Zondag nog de nieuwe opdracht plaatsen.

Laatst gewijzigd door Nina op vr 16 apr 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Stemtopic

Aww.. Heb ik nog maar 1 stem....
Nou ja, mijn stemmen:
1. Mezelf! of wacht, dat mag niet. Doe dan hiki maar.
Op de tweede plek..: Ook mezelf, oh, dat mag ook niet. Dan komt TerenefieTerreur op deze plek!
en de laatste uit mijn top 3 is: o0simsfreak0o!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Stemtopic

Claudia schreef:
Ik vind het huis van Xelles erg mooi, het had op de eerste plaats bij mij gekomen als er niet 2 verdiepingen waren geweest XD.
ik zie maar 1 verdieping op het huis van Xelles :bored
Ben ik nou kippig aan het worden, dat ik het niet zie :$ :S

ik stem van het weekend wel moet even alle huisjes goed bekijken :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Stemtopic

Claudia schreef:Ja, ik keek net nog even, maar hij heeft gewoon een soort kelder eronder ofzo. Of het staat heel hoog omdat het een berghuis is.

Maarja, ik ga m'n stem nu niet meer veranderen hoor :P Crazycuddles huis vind ik toch het mooist, :D vooral de inrichting!
ik zie ook geen kelder :?

ik zie een begane grond in een berg en 1 verdieping erop :bored
zit ik dan naar een ander huis te kijken ofzo?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten