Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Zombie Apocalypse

Dit leek me een ontzettend leuke challenge om te doen, en ik heb deze vertaalt zodat jullie er misschien ook wat aan hebben.

Engelse versie

De wereld is ten onder gegaan en alleen jouw sims zijn overgebleven, samen met wat migranten en de zwarte markt dealers. Zorg ervoor dat je dit verwijderd:

- Alle huishoudens behalve 2 of 3 huishoudens
- Onderdruk kansen

Nu kan je beginnen!

Ga naar CAS en maak minimaal 2 sims, ze moeten getrouwd zijn of een jongen en een meisje zijn. Als je dat zelf wilt, kan je een dobbelsteen rollen en dat wordt dan het aantal sims. De sims moeten de volgende eigenschappen hebben:

- Groene vinger
- Verzorgend (Een van de vrouwelijke sims moet deze hebben)
- Op familie gericht
- Lichte slaper
- Hengelaar
- Dapper
- Atletisch
- Genie
- Gelukkig
- Geboren kok

Deze eigenschappen zullen niet veel helpen:

- Lafaard
- Vaste slaper
- Bankenhanger
- Neuroot
- Verliezer
- Ongelukkig

Voordat het spel "begint" doe de volgende dingen:

- Maak een hut van minimaal 10 bij 10. Geen stromend water behalve een toilet. Fakkels en andere dingen zoals dat zijn wel toegestaan. Andere elektrische dingen zijn niet toegestaan. (Sorry) Niet elektrische dingen en de uitvinder tafel zijn wel goed.
- Zorg ervoor dat je de krant niet meer ontvant.
- Maak een hek om de "ongewenste exemplaren" buiten te houden.
- Koop wat zaden met het overgebleven geld, en zet daarna het geld van het huishouden op .
- Geen auto's, fietsen zijn toegestaan en je familie mag 1 motor hebben.

(en het begint...)

De wereld is overspoeld, je hebt kunnen leven vanwege je sluwheid en je vaardigheid om groente te kweken. Naar buiten gaan is erg gevaarlijk, en te lang buiten zijn is vragen om de dood,

Jouw sims:

- Mogen alleen buiten zijn voor 4 simuren, graven plunderen en naar de "zwarte markt" (supermarkt) gaan en binnen zijn tellen niet mee (binnen jou kavel). Als je sim langer als 4 uren buiten is, betekent dat je sim gebeten is en gelijk dood moet gaan.
- Er mag alleen gekweekte groente worden gegeten, zwarte markt eten kan worden gebruikt als "medicijnen".
- Geen geboortes in het ziekenhuis, daar hebben ze het druk genoeg met andere dingen.
- Vis mag worden gegeten, maar de 4 uren regel is hier ook geldig.
- Om de dag (kan ook om de 2 dagen), rol een dobbelsteen, als er een oneven nummer komt, kies een sim. Er is een probleem
Nummer 1: Het lokale ongedierte is oncontroleerbaar geworden, en het gaat door je gewassen heen. Je moet een bestrijder hebben om met de problemen om te gaan. Om dit op te lossen, moet je
meervallen kopen van de zwarte markt en hiermee je gewassen bemesten.
- Nummer 3: Een buikgriep heeft je in zijn greep, en 1 van je sims is hierdoor bijna dood. Om ze te reden, moet je een zeldzame plasma nodig om hun lichamen te zuiveren. Koop plasma fruit en verzorg je sim. Elke 2 uren dat je dit niet doet, moet je 1 ding van je meubilair verwijderen. Je sims proberen het slachtoffer te waarschuwen.
Nummer 5: Een giftig stuk fruit kan je sim naar zijn of haar dood gooien, om ze te genezen moet je ze een mengeling van druiven en witvis geven om ze in leven te houden.

Om nuttige dingen te ontgrendelen, moet je het hoogste niveau van deze carrieres krijgen:

- Om stromend water te ontgrendelen: Krijg niveau 10 van de wetenschaps-carrière.
- Om openbare plekken te ontgrendelen (parken ect): Krijg niveau 10 van de journalistiek
- Om de sportschool en cardio uitrusting te ontgrendelen: Krijg niveau 6 van de atletische carrière.
- Om rookalarmen, inbraak alarmen en telefoons te ontgrendelen: Krijg niveau 10 van rechtshandhaving.
- Om de 4 uren regel te verhogen: Krijg niveau 10 van de militaire carrière.
- Om tv's, computers en andere diverse entertainment objecten te ontgrendelen (dus ook muziek instrumenten, behalve het keyboard): Krijg niveau 9 van de muziek carriere.
- Om comfortabele objecten te ontgrendelen: Krijg niveau 6 van de bedrijfscarrière.

Huisdieren:
- Je mag huisdieren hebben, zolang je ze eten kan geven.
- Alle huisdieren moeten de eigenschap stil hebben. Geluid trekt zombies aan.
- Als het wegrent, sorry, maar dat is jammer. Er is toch niemand die hem kan gaan zoeken.
- Paarden kunnen gebruikt worden als een manier van transport.
- Als je huisdier wat kapot maakt, kan dit niet worden vervangen.

Veel plezier! De uitdaging eindigt als je alles hebt ontgrendelt door alle generaties.


[als ik iets fout hebt vertaalt, je mag het melden :knuffel]
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Zombie Apocalypse

En ook van The Walking Dead :P
Het leek me opzich erg leuk, ook om er een dagboek oid omheen te verzinnen. Blijft jammer dat je niet van die zombies hebt zoals in The Last Of Us en The Walking Dead. Dat ze wat meer doen enzo. En dat er verlaten werelden bij horen. Naja, mss is er wel een mod voor de zombies en werelden kan je downloaden haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Zombie Apocalypse

Super leuk idee, beetje luguber. :P

Ik ben al eens een wereld tegengekomen die ik erg mooi vond, tot ik er achter kwam dat hij speciaal was gebouwd in het kader van Zombie Apocalypse. Heb hem even voor je opgezocht, misschien is het wat. Je kunt hem hier bekijken en eventueel downloaden. :)
Op diezelfde site staan trouwens ook nog enkele zombie-poses.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie