Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

69 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inlevertopic!

Hoi allemaal!

Welkom in het inlevertopic van de wedstrijd ‘Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten’! De eerste opdracht was:

Afbeelding

Op deze foto zie je familie Thales. Ze komen uit Griekenland, maar willen hier in Sunset Valley een mooi leven opbouwen. Vader Chris, moeder Agnes en de tweeling Melina en Julius.
Omdat de familie uit Griekenland komt, willen ze ook graag een Grieks huis laten bouwen, op Eikenbastweg 365. Maar niemand in Sunset Valley zelf wilt dat voor hen doen, omdat ze buitenlanders zijn.
Daarom vragen ze jullie hulp. Bouw een huis voor de familie Thales, en het mooiste huis kiezen ze uit om in te wonen!

Een paar tips voor een goede, Griekse woning, gegeven door Chris:
“We houden van een bescheiden huis, wat je vroeger vaak zag. Het huis hoeft maar 1 verdieping te hebben. In het huis moet een binnenplaats komen, en wat erg Grieks is, een zuilengalerij eromheen. Graag zien we mooie Griekse mozaïekpatroontjes op de vloeren. Alles wat nodig is in een huis, moeten jullie natuurlijk bouwen (badkamer, keuken, woonkamer), daarnaast willen Agnes en ik een slaapkamer, en Melina en Julius mogen samen op een kamer. We hebben geen groot budget, $45.000.”

Alles even op een rijtje:

- Kavel Eikenbastweg 365
- Bescheiden, met 1 verdieping
- Binnenplaats met zuilengalerij
- Griekse mozaïekpatroontjes
- 2 slaapkamers
- Budget: $45.000

Deelnemers, het is verplicht om maximaal 10 foto's (of collages) hier te plaatsen. Een filmpje of presentatie is EXTRA.
Zo kunnen mensen die willen stemmen in één oogopslag zien hoe het eruit ziet.

Inleveren kan vanaf nu, een week lang, dus t/m vrijdag 16 april 15:00. Degene die niet inleveren vallen sowieso af. Dan kan ik even kijken hoeveel dat er zijn, en bepaal ik hoeveel er dit keer gaan afvallen.

Vanaf vrijdag 16 april kan iedereen die lid is stemmen, dit geef ik dan ook aan.

Deelnemers succes met plaatsen, en iedereen succes met bekijken! Ik hoop dat er veel mensen gaan stemmen. Hoe je kunt stemmen leg ik 16 april uit, maar dit staat ook al in het gewone topic, eerste post.

Laatst gewijzigd door Nina op za 10 apr 2010, 12:39, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Zo te zien ben ik de eerste.(wie weet ben ik dan ook niet de laatste ;-) )
Afbeelding
Dit is ons huis aan de voorkant.Je kunt zien dat wij nog mooi binnen het butget zijn gebleven

Afbeelding
Hier onze kavel van bovenaf.De binnenplaats en de kamers Natuurlijk ook een foto van onze hele kavel met tuin

Afbeelding
Ons tuintje

Afbeelding
De binnenplaats met zuilen en in het midden een mooie vaas op zijn sokkel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



En hier mijn link waar je mijn huis kunt bewonderen

http://www.slideshare.net/secret/2bzhRrQ8Tgnhju

Laatst gewijzigd door Bloos6 op vr 09 apr 2010, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RoSeY
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
zo 27 sep 2009, 09:00

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hier is mijn huis

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's en leuk filmpje op:
http://www.slideshare.net/guest1e041d/fam-thales

Is trouwens mijn allereerste powerpoint presentatie, vind zelf dat het goed gelukt is
Groetjes en de rest veel suc6 met uploaden
RoSeY

Laatst gewijzigd door RoSeY op zo 11 apr 2010, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Join me on irc.abjects.net #Liberty-Chat
Gebruikersavatar
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1914
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 16:18

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Voor ik begin, wil ik even mededelen dat ik dit eerlijk heb gedaan, ik wordt :ziek van valsspelen. Ik wilde dit huis een beetje in oud-griekse stijl hebben, en ik vind dat dat wel gelukt is :laugh . Het kan zijn dat het beetje egyptisch lijkt :( omdat ik geen downloads gebruik. Als je hem in het spel bekijkt, en je druk op dat bordje naast de deur, zegt het het adres, postcode en de familie die er woont :D . Oké, genoeg gepraat hier de screens:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



En het filmpje:

Laatst gewijzigd door Sterren op za 10 apr 2010, 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Jeej, het inlevertopic.
Ik heb het huis niet te klassiek gehouden, niet te modern, en ik heb goed gelet op de 'bescheiden' eis. :sleep Al het geld ging op aan de binnenkant, en daarom is de buitenkant niet zo gespekt. Hier de prijs van kavel+huis.
Afbeelding
En hier de huisfoto's!
(collages maken gaat bij mij niet goed, omdat ze lelijk worden. Dit zijn alleen de basisfoto's! Kijk de powerpoint voor alle foto's!)
Afbeelding
De voorkant, lekker licht.
Afbeelding
De plattegrond.
Afbeelding
Het dak :P
Afbeelding
De woonkamer, met zeus schilderij.
Afbeelding
De binnentuin, lekker gezellig, en in de stijl van Aphrodite.
Afbeelding
De kinderkamer. Lekker speels, maar toch rustig. Ook is er meer dan genoeg speelgoed.
Afbeelding
En als laatst de badkamer. Rustgevend blauw, met mozaïek. Vergeet niet te kijken naar het schilderij van Poseidon, en de lijstkleur die terugkomt in de spiegel, de wc en de kast.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!
En voor alle foto's, die ook beter zijn.. bekijk de powerpoint! (zo lang is-ie ook niet, maar 29 foto's)
http://www.slideshare.net/guestcea0f2a/ ... opdracht-1
Ik sta hier even als gast, ik had geen zin om me te regristreren (A) :fluit

Laatst gewijzigd door Mastvlag op vr 09 apr 2010, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

ik heb het huisje net in half uurtje gemaakt :D :P
het geld dat ik heb gebruikt voor dit huis: 44.981
ik heb me dus binnen het budget gehouden :D

Afbeelding
de buitenkant van het huis

Afbeelding
de zuilengalerij

Afbeelding
de zuilengalerij waarbij je de boom ziet

Afbeelding
de badkamer

Afbeelding
de slaapkamer van de ouders

Afbeelding
de kamer van de kinderen

Afbeelding
de keuken

deze foto's spreken verder voor zich:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


dit was mijn inzending (H)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten! Inleverto

Hier is dan ook eens mijn creatie ^^
Ik hoop dat het geslaagd is, volgens jullie.

Mijn huisje is hier te downloaden: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=2231922
Voor het geval dat het mooi wordt gevonden of iemand het huis in het spel zelf zou willen zien.
Er zitten wel een aantal downloads in, zoals een paar planten, die planken aan de muur in de keuken, de wastafel in de badkamer en wat random decoratie overal en nergens. Misschien ook nog een paar patronen, maar dat weet ik niet meer zeker.
De store items (allemaal gratis):
Een plant: http://store.thesims3.com/productDetail ... aseHistory
Een beeld: http://store.thesims3.com/productDetail ... aseHistory
Een schilderij: http://store.thesims3.com/setsProductDe ... aseHistory

Een presentatie voor de overige foto's is hier te vinden: http://www.slideshare.net/CrazyCuddle/de-familie-thales

Alvast mijn excuses voor de niet geweldige kwaliteit screenshots. Mijn spel wil niet geweldig goed lopen op hogere kwaliteit.

Afbeelding

Afbeelding
Allereerst een mooie luchtfoto van het huis. Hierop is ook de voortuin goed te zien.

Afbeelding
Wij lopen binnen, en wat zien wij? De hal, de weg naar het terras/de zuilengalerij en de eerste stappen naar de tv-hoek, eettafel en keuken.

Afbeelding
Vanuit de hal lopen wij de tv-hoek voorbij en gaan door naar de eettafel en de keuken.

Afbeelding
Wij lopen weer terug naar de hal en verder naar de slaapkamer van de kinderen. Hierin bevinden zich twee bedden en een bureau.

Afbeelding
Afbeelding
De volgende kamer is de badkamer. Hierin is te vinden: een wastafel, een wc en een bad.

Afbeelding
De laatste kamer is de slaapkamer van de ouders. Naast het bed staat er ook nog een tafel voor dingen als make-up en boeken, samen met een kleerkast en een spiegel.

Afbeelding
Afbeelding
Vervolgens gaan wij nog even kort naar de zuilen galerij. Deze is opgemaakt met planten en bloemen en er is gezorgd voor voldoende zitruimte.

Afbeelding
Als laatst nog een plattegrond.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten