Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

6 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #17: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 9 februari 2014.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
Baloutje schreef:Waarschuwing!: magere hein zoekt slachtoffers op het internet!

Dus kijk goed uit als je op lexa. nl gaat!
Koen schreef:'Magere Hein houdt je Facebook in de gaten, dus pas op'
Slimpie Hugo schreef:'Wow, Hyves is nog doder dan ik'
gitte2001 schreef:*De dood typt statusupdate*"Kan het niet laten nadat ik haar heb vermoord toch even mevrouw Oekalaloliesië haar facebook te checken, misschien vind ik dan de reden van haar achternaam"
Mavless schreef:Hé! Waarom staan een overlijdensadvertentie van mij in de digitale krant! Ik ben nog veel te jong om te sterven :scared
lopter12 schreef:WAT DOET IRENE NOU OP DIE SKIPIBAL!!! ik duik maar weer mijn graf in :misselijk
sims-mike schreef:Nederlandse webcam-hacker ontmaskert.
Froos schreef:"Ik ben als de dood voor computers. Wat kan ik hieraan doen? Even googelen"
simsverslaaft schreef:Internet wordt steeds dodelijker
minermb schreef:Sinds kort speelt de Magere Hein "Black ops ghost".
Dus pas op als je het spel gaat spelen, want misschien verander je zelf wel in een geest

Weergave- en sorteeropties

Gesloten