Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

'De Paasdagen': de S3N foto uitdaging

Afbeelding

Het is weer Pasen en je kunt je natuurlijk helemaal misselijk eten aan paaseitjes, met je ouders naar een uitvoering van de Matthäus-Passion gaan, eieren verfen, veel TV kijken, wandelen maar je kan ook iets echt leuks doen door Sims 3 opstarten en mee te doen aan de enige echte 'De Paasdagen': de S3N foto uitdaging.

Maak in Sims 3 een leuke of bizarre foto over hoe jouw Sims de Paasdagen doorbrengen en zet die screen(s) in dit topic.

Kyta heeft in dit topic op ons forum al wat leuke Paas downloads van allerlei fansites neergezet en die kun je er natuurlijk ook voor gebruiken.

We hebben geen prijzen omdat we de afgelopen maand al heel wat dingen hebben weggegeven rond onze eerste verjaardag. Dit keer doen we het allemaal voor de lol.


:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: 'De Paasdagen': de S3N foto uitdaging

Hihi, best wel grappig bedacht. Jammer dat er geen paas spullen geplaatst worden op de sims 3 store. :$ Ik denk wel dat ik een poging ga wagen voor deze wedstrijd. Morgen ga ik er wel even mee frutselen. ;-)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: 'De Paasdagen': de S3N foto uitdaging

Uiteraard! Die spulletjes download ik eigenlijk alleen maar op mijn pc. Niet op mijn laptop. Dus vandaar dat ik het morgen ook ga doen. ;-)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie